Ik heb weer op Pablo gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 09:14

Eergisteren kwam de smid en die heeft het eens goed bekeken. Hij heeft Pablo bekapt en als ik het maar goed schoon hield mocht ik weer gaan rijden (binnen). Aan de hand was Pablo weer helemaal Pieps, druk, stressy etc. Maar met het rijden (20 min.) was er niks aan de hand. Raar paard, 3,5 week niet gereden en dan is hij gewoon braaf. Gisteren heb ik weer even gereden en toen is hij een halve bak even hard gegaan omdat hij ergens van "schrok"maar dat was alles. Eigenlijk had ik ook niet verwacht dat hij echt moeilijk zou doen want hij is altijd makkelijk geweest onder het zadel. Maar aan de hand was hij zo druk en hij is pas bijna 7 en wel ruim 75% volbloed. Hij is een beetje stijf maar voor de rest kan ik gewoon verder gaan waar we gestopt zijn. Wonderbaarlijk toch? En hij heeft ook niet meer gehoest! Vanavond rij ik mijn les nog maar op Thinker en rij ik vanmiddag weer even op Pablo. Hij moet toch weer opnieuw conditie krijgen natuurlijk en zijn spieren moeten ook weer wennen. Maar wat is het toch heerlijk om weer op de rug van je eigen knollie te zitten!
Nu heb ik dus alleen nog stress om oma want daar hebben we nog steeds geen uitslag van.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 09:32

Hoi Katrien, fijn voor je dat Pablo weer gezellig kan meerijden in de les. Vanavond dus nog op Thinker. Ik ga het maar weer met slof proberen, maar ik gebruik hem pas met aangalopperen. Voor de rest probeer ik hem los te laten hangen.