De L1 begint te lukken! *verslag*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

De L1 begint te lukken! *verslag*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 20:48

Jaja, ik en Gras zijn alweer sneaky aan het starten Haha!.

*sorry, het is idd een "beetje" lang geworden Bloos! Nerd *

Zoals de meesten wel zullen weten is Gras een week of 6 geleden in een ijzeren kram gaan staan, daarvoor naar Emmeloord gegaan en heeft daar ruim een week gestaan. Daarna moest hij thuis nog 2 weken op rust, en toen konden we weer beginnen met rijden .
Ik had een poos geleden wat wedstrijdjes ingeschreven, en had 2 weken nadat ik er weer voor het eerst opging (= afgelopen weekend) dus een wedstrijd staan. Omdat Gras alles meteen wel weer lekker oppakte had ik na even twijfelen toch maar besloten lekker te gaan starten Lachen.

Vorig weekend gingen wij dus naar wedstrijd te Lelystad (stal holtslag).
Graz had achter geen ijzers omdat dat nog niet ging met zijn voet. Voor had hij wel stiften in en aangezien het mooi weer was dacht ik dat het zo gewoon moest gaan.. Maar dat viel iets tegen .
Ik zat er 20 minuutjes van te voren op, losrijden ging heel lekker .
Grassie had een fijne aanleuning én was vrij voorwaarts, dus ik ging vol goede moed de ring in.. Komt na een half rondje *proef nog niet begonnen* de jury uit zijn auto hangen 'of ik mijn peesbeschermers even af wilde doen' Bloos! . Oeps...Haha!. Dus peesbeschermers af en begonnen met de proef. Het gras was in die ring op sommige plaatsen wat langer en nog vochtig van de dauw, en Grassie ging 3x bijna onderuit . Daardoor was de proef vrij slorig , ik had er niet echt een super gevoel over.
Voor de 2e proef had ik hem nog even wakker geschud en meneer liep super, maar tijdens de proef stortte hij nogal in. Gras is nogal sloom van zichzelf, dus actief houden is een hele kunst met meneer en nu viel het bepaald niet mee. Verder vond ik het wel netter gaan dan de vorige proef Lachen.
Samen met Debra (Jive, zij startte na mij) uitgestapt , afgezadeld en gewacht op de punten. En jaaaa, ik had een winstpunt! Alleen voor de 1e proef Verward Clown . Voor de 1e proef hadden we 156 punten, voor de 2e 150.
Proef 2 was echt heel raar gejureerd, ik had heel veel 7'ens maar ook *nog meer Schijnheilig * 5'en , en alles geheel zonder commentaar?!
Nouja, ik was heel blij met ons 1e L1 puntje

Vandaag hadden we weer wedstrijd, in Wijdenes. Debra en Lex gingen mee om mij te groomen Cool
Ik moest nogal vroeg starten, dus mochten we om half 7 ons bed uit Gaaaap .
Half 9 kwamen we *na slechts 1 keer foutrijden! Cool * in Wijdenes aan.
We dachten, ach het is een klein plaatje, er zal wel niet zo heel veel bijzonders rondrijden... Liepen er 2 associaal mooie paarden rond Nerd.
Echt in het kader 'dit loopt minstens M2, mag ik hopen?!' Tong uitsteken.
Maar goed, wij Graziano uit de trailer gevist en opgezadeld, en ik zat er weer precies mooi op tijd op . Ik moest losrijden samen met de 2 'M2 paarden' die behalve dat ze mooi waren ook nog 'best aardig' Schijnheilig liepen, maar Grassie was weer braaf en liet zich best fijn rijden OK dan!
Het was binnen starten dus ik vreesde dat Mister errug sloom zou zijn, maar het viel met losrijden super mee Cool . Na een kwartier losrijden mocht ik de ring in. Dus wij draafden keurig netjes rond, kwamen binnen, maakten een gebroken lijn met een volte erin en ik dacht net 'heeeeej, het gaat best aardig!' toen Debra iets over peesbeschermers begon te roepen. Was ik *en mijn supergrooms }> * die dingen dus gewoon weer vergeten, echt té erg gewoon Bloos

Ik mocht *na een berispende opmerking van niet blije jury* opnieuw beginnen. De hele proef ging best goed, een beetje 'safe' gereden maar ik had er wel een goed gevoel over .
Tussen de proeven zat een half uur, dus even een rondje buiten gestapt en Gras toen weer opgepakt. Ik probeerde hem wat feller op het been te krijgen en in de proef ook wat 'heftiger' te rijden. Voor mijn gevoel ging ook proef 2 best goed, iets minder netjes dan proef 1. Alleen was ik zo slim een keer verkeerd te rijden en sprong Graz een paar keer aan tijdens de draf , wat het niet zo erg goed doet in je drafonderdelen. Clown
Al met al had ik een heel goed gevoel over het rijden, dus na het verzorgen van Grassie gingen we vol goede moed ( Haha! ) naar de kantine om de punten op te halen. Ik was geen 1e geworden *goh, had toch écht verwacht van die 'M2 paarden' er wel even uit te rijden Schijnheilig Tong uitsteken * en aangezien er maar 1 prijs was kon ik mijn protecollen gaan halen.
Ik had voor mijn 1e proef 163 ( jeeuh!!) punten, en voor de 2e 145 (147-2) ?! . Zelfde jury, ongeveer hetzelfde gevoel over beide proeven.. en dan haast 20 punten verschil? Nerd
Lex had het gefilmd en we hebben vanmiddag nog gekeken, maar ik kan het grote verschil niet ontdekken hoor..Ik snap het nog steeds niet Haha!. Maar ik ben wel superblij met de 2 punten die we nu hebben. Ik moet nog wat gaan inschrijven, dus over een ruime maand gaan we weer!

Ow, en Debra en Lex, bedankt voor alle aardige, lieve, bemoedigende geestelijke ondersteuning! Lovers ( }> Haha!)

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:16

He, harstikke goed joh. Gefeliciteerd. Zo blijkt maar weer, de aanhouder wint! Ik hoop dat jullie de steigende lijn vast kunnen houden!

Groeten,
Judith

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:37

Heb ik de deur maar even mooi voor jullie open gehouden he? Cool

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:54

Goed hoor. gefeliciteerd. Zo door gaan OK dan!

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:18

vvtjuh schreef:
Heb ik de deur maar even mooi voor jullie open gehouden he? Cool

Heee, dan heb ik je gezien Tong uitsteken (tenminste, geloof ik Haha! )
Je was een geweldige deur-open-houder hoor OK dan! Haha! Hoefde ik dat niet meer te doen Schijnheilig

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 18:39

vvtjuh schreef:
Heb ik de deur maar even mooi voor jullie open gehouden he? Cool


Aaah, sneaky hoor om niks te zeggen! *LOL*
Maar nogmaals bedankt, het was erg prettig je te ontmoeten als deuren opener en sluiter

En het paard waar jij bij hoorde , behoorde dus in mijn catogorie 'minstens M2 paard' Schijnheilig Cool.

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 18:48

alsjeblieft hoor , wil je volgende keer wel weer geestelijk ondersteunen .... als ik dan niet zo vroeg op moet Gaaaap Schijnheilig
maar L1 gaat nu gewoon helemaal lukken OK dan!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:21

grassie schreef:

Aaah, sneaky hoor om niks te zeggen! *LOL*
Maar nogmaals bedankt, het was erg prettig je te ontmoeten als deuren opener en sluiter

En het paard waar jij bij hoorde , behoorde dus in mijn catogorie 'minstens M2 paard' Schijnheilig Cool.


Deze smiley Cool is niet op zn plek, in de bak had ik hem af. Tong uitsteken

Ik zou je nooit herkend hebben, maar piaffe had een klein vermoeden maar we wisten het niet zeker.

Paard rijdt haar zus op btw. Kan wel zeggen ja heel mooi paard, maar heb er de ballen verstand van. Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:33

Gefeliciteerd hoor! Echt super gedaan!
Ik hoop voor je dat de volgende 8wp's ook snel komen!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 21:04

vvtjuh schreef:
Ik zou je nooit herkend hebben, maar piaffe had een klein vermoeden maar we wisten het niet zeker.


Graziano kan nooit missen Haha!

Maar weet achteraf nog best goed wie je was hoor, dus hebben we toch bijna echt gemeet .

Verder iedereen bedankt!! Party!!

En Debra, half 7 op valt bést mee Tong uitsteken