Horse event

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Horse event

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 20:19

Ik moet het toch even kwijt, ik vond het echt zo gaaf! Ik was samen met een vriendin, wilden beginnen met de friezen, maar die waren verplaatst Verward Dus eerst de clinic van Rieky Young, western. Ik heb zelf ook een paar jaar westernles gehad, dus het sprak me echt weer helemaal aan. Ze reed echt super, eerst een stuk reining (dressuur) en daarna met een ander paard cutting.

Eerst mocht een groom Koe spelen, daarna een jongen en tot slot een paar meiden uit het publiek. Die kwamen dus echt niet voorbij dat paard, die was zo snel! En het knapste: kneep ze even in de hals en dan liet hij de koe met rust.

Daarna hebben we een clinic trailerladen gezien (ik dacht dat die jongen kende, dei van Dreamstables, maar wist het niet zeker), ook heel indrukwekkend hoe hij ook een vreemd paardje vertrouwd maakte met de trailer.
Dan een stukje fries dressuurtalent, ook OK dan! en haflingerviertal. Daar was het jammer dat de muziek zo zacht was, die meiden reden wel goed.

Even denken...heb ook nog de clinic met Emiel Voest en Imke Schellekens (?) gezien en daarna met haar gepraat, ik vond die clinic dus ook super.
En...heb de baan onveiliggemaakt met het trailerrijden, volgens de rijschooljuf zou ik geslaagd zijn Bloos Nu nog even sparen en maar eens gaan halen dan.

Ook het aangespannen basisafrichting gezien, ook super, en dat was het wel zo ongeveer, nog bij de eigen paarden gekeken maar daar was een heel druk paard (Nimber? Of was dat een ander Verward)

Ik vond het al met al echt de moeite waard, en was blij dat het geen grote openbluchtwinkel was met af en toe een paard.

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 00:04

waar was de trailer rijschool?

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 09:08

Die reden rond met een gele trailer erachter en een groene, dacht ik. Ze waren op de drafbaan net in het begin als je binnen komt.