F7-proef gereden vandaag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

F7-proef gereden vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 14:14

En ben geslaagd Haha! Haha! Haha!
Ben er best wel Happy mee...zal even vertellen hoe het is gegaan!!!
Moest vanochtend al om kwart voor zes op, aangezien ik om kwart over zeven al op de manege moest zijn en om half negen als moest rijden!!!
Ik reed dit keer op een eigen paardje, niet de mijne heb er namelijk geen,mijn proefje!!!Afgelopen week goed geoefend en ging allemaal redelijk goed!!!Moest zaterdag weg dus had met de eigenaren afgesproken dat zij hilde zouden vlechten!!!Dus ik vanochtend op stal lekker hilde gepoets, de knotjes waren echt onwijs mooi en hoefde dus neit zoveel meer te doen!!!Was net klaar met poetsen toen de baasjes kwamen...even gekletst en daarna gezadeld!!!Moest eignelijk om tien voor 8 binnen 10 minuten inrijden, maar ik reed eigen paard uds mocht ook buiten *LOL*. Heb buiten half uur ingereden en ze liep herlijk door...aangezien ze dat afgelopen keren niet had gedaan was ik erg blij daarover.Was bijna klaar met inrijden, moet mevrouw nog even schrikken dus ik nog even gesprint en daarna lachend gaan wachten tot ik aan de beurt was.
Eindelijk was het dan zover, ik mocht naar binnen...even nog paar rondjes gedraaft en toen begonnen met de proef!!!Hij ging, naar mijn gevoel echt GEWELDIG...lezer, was baasje van hil, vond het ook erg goed gaan.Buiten nog even uitgestapt en darna hilde weer lekker op stal gezet!!

Rond tien uur kwam de uitslag...had via via al gehoord dat ik ruim geslaagd was...
Daar ebgon het dan...ik werd als eerste omgenoemd en was laatst met 210 punten aangezien je 210 punten moest halen om te slagen was ik blij, maar aan de andere kant ook teleurgesteld, omdat ik het zelf zo lekker vond gaan!Naja...verder niets aan te doen ben evengoed redleijk tevreden naar huis gegaan, was namelijk ook erg trots op HILDE Lovers

Ga volgende maand waarschijnlijk weer en hoop dan ook weer op hilde te mogen...vond ht in ieder geval vandaag erg leuk met haar!!!

Sorry voor het hele verhaal maar moest het even kwijt!!!


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:21

Een F7 proefje is gewoon een wedstrijd proef. je kunt dan ook niet slagen. Wel met de F2,F4 en de F6. Want daar zit theorie bij.

Met 210 heb je een PP(promotiepunt). Heb je die twee dan mag je over naar de volgende klasse!

Maar gefeliciteerd.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:25

Gefeliciteerd!

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 18:26

Dank je wel heike...bedoelde dus gewoon dat ik mijn winstpunt heb!!!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:31

Goedzo!
Wij hebben bij de manege ook zulke proefjes gedaan.. Ikke dus map kopen en zo en doe 1 wedstrijd en de dag erna...Manege Failliet! Nou goed van je dat je het gehaald heb hoor!


ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 18:34

Citaat:
Manege Failliet!

Hum...dat zit er bij ons ook aan te komen Huilen Verdrietig Scheve mond
Maarja, tot die tijd blijf ik gewoon mijn proefjes rijden.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 18:40

ilsjuh schreef:
Citaat:
Manege Failliet!

Hum...dat zit er bij ons ook aan te komen Huilen Verdrietig Scheve mond
Maarja, tot die tijd blijf ik gewoon mijn proefjes rijden.


Nou sterkte ermee... De eerste weken daarna waren echt poedersuiker.. Huilen

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 18:42

Ja...dat kan ik me voorstellen...nu meot ik toegeven dat onze manege gewoon veel minder gezellig is geworden...weinig pony's, slechte stallen en tja...wat kan je er tegen doen...

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 18:43

Niets dus...

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:11

Nee idd jammer genoeg niet.
De manege waar ik reed was er nog niet eens 2 jaar en e stallen waren prachtig en de paarden superverzorgd!
Erg jammer is dat...

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:52

Gefeliciteerd!! Met je promotiepunt!
Afgelopen wedstrijd was ik execo 2e met Fairie.. En 201p. Dus je hebt het veel beter gedaan dan mij.

Dat heb ik ook vaak. Dat het voor je gevoel kei goed ging alleen je dan een 'slecht' resultaat had. Verward Rare jury Knipoog Haha! Tong uitsteken

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 20:08

Ik ken heel die F proefjes niet Blond
maar in elk geval heb jij je promoriepunt
gefeliciteerd

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 22:39

waarschijnlijk begint Vincent weer ergens anders een manege dus maak je geen zorgen!! Wel leuk dat je een winstpunt hebt gehaald en helemaal leuk dat je op Hilde hebt gereden, het is een erg leuk paardje om te zien!

Weet je ook hoe Nicky het met Shadow heeft gedaan, volgens mij moest
ze ook F7 maar dat weet ik niet zeker Verward

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, fransje23, Goldwynn, Jeska2, LolaTFB, loowny, MiSzNiTa, Myrthe_bz, nick_en_ik en 139 bezoekers