SPIRIT hengt van het woeste westen!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Fayyy
Berichten: 79
Geregistreerd: 28-04-03

SPIRIT hengt van het woeste westen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 16:32

He hallo!!

Heb gisteren filmavondje gehouden en jawel.. Spirit gekeken!! Echt waar supermooie film man! Vond hem echt mooi maar ook wel zielig hoor.. moest wel huilen Bloos Ga je wel over nadenken; voel me best schuldig dat ik nu paardrij, als je zo in die film ziet hoe die paarden gevangen werden vroeger.. Terwijl ze eigenlijk gewoon in het wild horen te leven Scheve mond Wat vinden jullie daarvan dan?? En wie heeft deze film ook gezien, zoja wat vond je dr van dan?? Ik echt prachtig, mooie muziek ook!

Afbeelding
Hier ff een plaatje Lachen lieffff!!

Daag!!


Leo

Berichten: 50037
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:35

Onwijs mooie film!!!! Heb je 'm in het Engels of in het NL gekeken??? (Ik persoonlijk vind 'm in het engels 10x beter)
Ik moest ook huilen hoowr Schijnheilig

Wij kunnen niets veranderen aan het paardenleed van lang geleden, maar bedenk wel dat de paarden die we nu hebben rassen zijn die niet eens meer in het wild (daarmee bedoel ik niet in opgroeikuddes ofzo) kunnen leven Lachen

Ik vond het een prachtige film

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Fayyy
Berichten: 79
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 16:38

Ik heb hem in het engels gezien!! Vind ik bij de meeste films mooier, anders lijkt het zo goedkoop haha.. Ja ik weet dat dat nu niet meer kan Lachen zou mijn paard niet lang overleven haha!

Yoehoee.. I'm Accidently in Love

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:46

ik dacht dat et zoon kinder film was maar tis dus wel de moeite waard?

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:48

Mn buurmeisje heb m op dvd, dus zie m wel binnen kort... en dat stukje van de horse wisperer als de paarde fluisteraar en de moeder van dat meisje gaan rijden met de muziek vink ook helemaal t einde! t lijkt net even alsof je mee rijd... *zucht*

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


Fayyy
Berichten: 79
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 17:20

Ja horsewisperer heb ik ook op video.. ook heeel mooi haha! heb laats ook dat boek gelezen --> echt wel 10 cm dik joh! Maar had het wel binnen een week uit Lachen

Yoehoee.. I'm Accidently in Love

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:24

Indie schreef:
ik dacht dat et zoon kinder film was maar tis dus wel de moeite waard?


jaah, dat dacht ik ook... ik wil die film dan wel eens zien! Kunnen jullie in het kort vertellen waar hij ongeveer over gaat? Lachen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:51

Ik moest alle keren dat ik hem zag huilen, vond hem soms zo zielig, maar vond het echt een topfilm!
Ik weet niet meer hoe dat nummer heet maar zal stukje typen, dat vind ik zo`n leuk nummer (alhoewel het eigenlijk helemaal niet leuk is)
*muziek* ...jij kunt mij niet houden, niemand kan me redden, niemand kan me temmen, nee nooit... *muziek stopt*

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:07

GEWELDIG MOOIE FILM! En die liedjes, ook zo super mooi. Heb echt genoten van de film Lachen

Thats_Me

Berichten: 10926
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:42

Ja... Heb spirit ook gezien echt goeie film. *LOL* En die muziek past er ook perfect bij. OK dan!

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:47

jaaaaah vind he took een top film!

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:56

Deze film wordt bij ons gemiddeld 3x per dag gezien door de kinderen, al een week lang, ik vind hem erg mooi maar hij begint me nu een beetje de keel uit te hangen Haha!

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 19:23

in het engels is hij inderdaad minstens 10 x beter. ik heb hem een stuk of 8 keer gezien en ik moet gewoon steeds huilen Verdrietig
het is gewoon zo aangrijpend allemaal Scheve mond
heeeele mooie film OK dan!

If it's not real, you can't hold it in your hand, you can't feel it with your heart
And I won't believe it
But if it's true, you can see it with your eyes
Oh, even in the dark

Fayyy
Berichten: 79
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 19:33

Heb net ff wat filmmuziek gedownload.. whaha ben ff helemaal weg van die film! maar muziek is ook supermooi --> bryan adams he.. ff cdtje van maken Lachen

Yoehoee.. I'm Accidently in Love

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 19:44

ik wil hem zoooooo graag zien, want ik hoor iedereen erover praten,
maar nog steeds niet de kans gehad om hem te kunnen zien

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 19:47

Ik wil hem ook zien!!
Hoorde laatst van een vriendin van mij dat hij heel mooi was en dat ze om die film heeft zitten huilen zoo zielig Lachen
ik wil hem ook zien hij lijkt me echt mooi!

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:28

Zeker kijken Samanthaaaaa en Nero!
Hij is echt heel mooi.
Ik heb hem op DVD en de kids hebben hem al helemaal grijs gedraaid (of zeg je dat niet bij een DVD Schijnheilig )

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:03

Heb heel stiekum gehuild, zodat de kids waar we mee waren gegaan het niet zagen.
In de bioscoop in het engels, supermooie liedjes en twee kids die met open mond zaten te kijken.

Echt super Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:49

haha zo heet de pony van m'n vriendin!!!! maar die is niet zo'n woeste hengst!!!!!! eerder een merrie!!!! maar dat kan opok toch????

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 00:46

Het is absoluut niet alleen een kinderfilm, hij is echt heel mooi en als je er even bij stil staat hoe het verhaal verteld wordt: door een vertellende stem van het paard die je af en toe op de achtergrond hoort, en de muziek, maar verder door GEZICHTSUITDRUKKINGEN, mimiek, lichaamstaal, geluiden. Het zijn dus geen pratende dieren ofzo zoals in bv The Lion King. En behalve dat paarden geen wenkbrouwen hebben (ze moesten toch iets toevoegen om uitdrukkingen in de ogen van de paarden vast te leggen) klopt het gewoon bijna allemaal!
Het is een onwijs mooie film en het geeft je zeer zeker wat om over na te denken, zeker als je op de details gaat letten. De Engelse Soundtrack is echt een topper en ik heb dan ook zowel de engelse DVD als de CD gekocht Haha!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 00:50

Ik vond de Brian Adams-nummers net erg irritant (ben echt GEEN fan Tong uitsteken ), maar vond het verder wel een leuke film om naar te kijken!
Idd zijn de wenkbrauwen wat vreemd, maar ja, ze hebben ook duidelijk een fctie. Wat er NIET klopt is dat op een gegeven moment Spirtis manen worden afgeschoren (door mensen) en de volgende dag, bij zijn vrijlating, zijn ze al weer lang Verward ...

Huren die hap! Is lekker ontspannend... Haha!

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:55

lijkt sprekend op mijn spiritje!
vind t trouwens een erg leuke film!!

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 17:59

Vreselijk! Vind de film zo erg, te overdreven, maar ja, wie ben ik Haha!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 18:14

heel leuke film, en deed me idd ook nadenken hoor. vond het zoo mooi Lachen

Enya - Daya :-)

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:25

Idra schreef:
Ik vond de Brian Adams-nummers net erg irritant (ben echt GEEN fan Tong uitsteken ), maar vond het verder wel een leuke film om naar te kijken!
Idd zijn de wenkbrauwen wat vreemd, maar ja, ze hebben ook duidelijk een fctie. Wat er NIET klopt is dat op een gegeven moment Spirtis manen worden afgeschoren (door mensen) en de volgende dag, bij zijn vrijlating, zijn ze al weer lang Verward ...

Huren die hap! Is lekker ontspannend... Haha!


Dr waren nog meer dingen die niet klopten: let maar eens op hoe ze zwemmen, en als hij zich neer heeft laten vallen voor die locomotief heeft hij ineens geen halster meer om! het tuig zie je dat ze het van hem af halen maar het halster niet, maar in de volgende scene heeftie die toch niet meer om Verward

Ummmm ietsje te vaak gekeken misschien? Haha! Bewijst wel weer hoe leuk die is *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Laj1, Ninouschka, Noor17, pluisje88, su72, Vagabondo en 45 bezoekers