Mijn auditie bij IDOLS!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Mijn auditie bij IDOLS!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 23:52

Nou vandaag was het zover, ik moest auditie doen voor Idols!

Ik was totaal niet zenuwachtig. Lekker om half 11 pas opgestaan Bloos Schijnheilig want was toch pas om kwart voor 3 aan de beurt.
Om 2 uur 's middags stond ik al voor de deur. Maar toen bleek dat iedereen om 14:45 er moest zijn en dat dan pas de deuren zouden open gaan hahahaha Dus nog even biertje gedronken op het terrasje ernaast.

Toen mochten we naar binnen en moest ik mijn nummer ophalen.
Daarna wachten in de wachtruimte. Daar werden een hoop mensen geïnterviewd die ook werden gevraagd om te zingen. Er was ook een jongen in een rolstoel en een geestelijke handicap, die doet ook mee! Echt heel leuk voor die jongen, die zien we vast op tv!

Nou ik was na een half uur wachten aan de beurt. Je word in een groep van 8 man gezet en dan moet je wachten totdat je naar binnen mag. Ze hadden een stuk of 5 jury's dus het ging redelijk snel allemaal.
Ik moest als laatste van onze groep. Het meisje voor mij was door, die kon ook echt goed zingen, hoorde het door de deur heen.

Nou toen moest ik. Was nog steeds niet zenuwachtig, wel een beetje natuurlijk maar geen stuiters ofzo.
De jury bestond uit een man en een vrouw. Netjes op de stip gaan staan, praatje gemaakt en toen zingen. Dat ging echt heel erg goed al zeg ik het zelf. Mijn stem hield zich prima en ik heb de jury netjes aangekeken enzo.

Toen ik klaar was zei hij dat ik goed gezongen had. Het was zeker niet slecht zei hij. Maar helaas toch net niet door naar de volgende ronde.
Dus ik netjes bedankt en weer naar huis gegaan.

Vind het eigenlijk helemaal niet erg, ben harstikke blij hiermee! Ik wilde heel graag daar staan voor een camera en kunnen zingen, en dat is gelukt! Haha!:D Ik zal wel niet het goede type zijn geweest (dun, knap etc) maar dat zei ik al vantevoren; Als ze me niet door laten gaan omdat ik lelijk ben ofzo vind ik dat niet erg, als ik maar niet vals zing!!
Dus ik heb mijn doel wel bereikt Haha!

Al met al dus een hele leuke dag. Ik vind zelf dat ik wel door had moeten gaan naar Henk-Jan enzo (ego hahahaha!) en dan eruit had moeten gaan ofzo. Maar ach, helaas.

Dus voor volgende keer zorgen dat ik ben afgevallen en dan nog een keertje proberen


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:55

Hé goed van je! Toch maar dat biertje genomen dus van tevoren Knipoog
En niet goed genoeg om door te gaan maar toch goed gezongen, nou prima toch, jij een leuke dag gehad en niet zo slecht gezongen dat ze het gaan uitzenden op tv Knipoog Ik vind het lef hebben, zou zelf nooit mee durven doen. OK dan!

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:57

Hehe eindelijk het verslag!
Fijn voor je dat je zelf tevreden bent met het resultaat.
Ik vind het raar als mensen je niet door laten gaan vanwege je uiterlijk het gaat toch om de muziek en niet om het uiterlijk Verward
Maar goed ik heb wel voor je geduimd hoor! OK dan!

Nagano_oud

Berichten: 10
Geregistreerd: 20-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:09

Goed zeg. En een compiment voor je zangkunsten.

Ik heb ooit mee gedaan bij de voorrondes van de bar.
Maar toen ik eindelijk aan de buurt was kon ik niks uitbrengen van de zenuwen

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:22

Petje af hoor! Ik zou het je niet na doen Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 00:24

Bedankt allemaal voor de leuke reacties Haha!
Uiteindelijk was het helemaal niet eng. Kwam denk ik deels door het bier Knipoog en deels doordat het een heel klein zaaltje was met maar 2 juryleden en 1 cameraman. Dus ik werd niet opeens overdonderd ofzo.
En aangezien ik al de hele week voor collega's, vrienden en familie had staan zingen was dit eigenlijk niet zo eng hahahahahahaha bekenden zijn veél enger!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:30

Ik vind het echt heel knap van je en doe het je noooit maar dan ook nooooit na

Wanneer ga je eens voor mij zingen? Schijnheilig

Ik denk wel te weten waarom ze je niet doorlieten: je bent zo'n talent. Als ze jou doorlaten is er helemaal geen spanning meer wie er nou uiteindelijk zal gaan winnen.
Jij zal gelijk publiekslieveling worden *LOL* Knipoog

okee genoeg geslijmt voor vanavond

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 00:34

whahahahhahahahahahahahaa ja Antoinette Magic mag volgend jaar weer komen en je mag mee naar de KWPN-er!! hihihihi dus je hoeft niet meer te slijmen hoor Haha!:D

Enne, als je geluk hebt zie je me op tv zingen. En anders.. pech gehad gna gna

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 06:35

Jammer dat je niet door bent, maar wel leuk dat je toch goed commentaar hebt gekregen!

* To Belg, or not to Belg *

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 07:38

Tiffany schreef:
Ik vind het raar als mensen je niet door laten gaan vanwege je uiterlijk het gaat toch om de muziek en niet om het uiterlijk Verward


Welkom bij Idols waar uiterlijk belangrijker is dan zangkunst. Dat is toch ook duidelijk gebleken uit de eerste serie.
Daarom vind ik het verschrikkelijk jammer dat er weer zoveel jongeren zijn die in deze commerciele oliebol trappen.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 07:54

Een hele opluchting hoor toen ik je smsje las. Schijnheilig Ik zat de hele tijd te denken "zal ze nou door zijn of niet!?!?"
Maar wel jammer dat je niet door bent. Maar toch wel heel leuk commentaar gehad!
Vind het wel een beetje flauw dat ze je niet door hebben laten gaan hoor!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:31

Nathalie schreef:
Een hele opluchting hoor toen ik je smsje las. Schijnheilig Ik zat de hele tijd te denken "zal ze nou door zijn of niet!?!?"
Maar wel jammer dat je niet door bent. Maar toch wel heel leuk commentaar gehad!
Vind het wel een beetje flauw dat ze je niet door hebben laten gaan hoor!


hihihi,...jij bent dapperder dan mij in ieder geval!! OK dan! .Mijn vriendinnen hadden mij voor de gein ook opgegeven voor idols(wist ik helemaal niks vanaf Haha! ) Toen ik twee weken geleden de uitnodiging kreeg via de post,krapte ik toch echt ff achter mijn oren. Haha! .Ik moest gisteravond voor auditie komen,maar ben niet gegaan,...zing(volgens mezelf dan) zo vals als een kraai en was veels te bang om af te gaan.Vind t dus heel dapper dat jij het wel gedaan hebt! OK dan! ! doe ik je in ieder geval niet na! Wel jammer dat je niet door bent,.....maar hoop dat je in ieder geval wel lol hebt gehad.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:06

Super dat je er zelf een goed gevoel bij hebt Leuke ervaring ook.
Word dit nu eigelijk ook wel uitgezonden op tv of niet?

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:20

Haha leuk zeg. Volgende x een extra biertje vooraf Knipoog Knap dat je het gedaan hebt!

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:45

Goed joh! Knap dat je je zenuwen onder controle kan houden voor de camera! Dat doe ik je echt niet na!!

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:35

wat sroer zeg, ik zou dat niet durven....
gewonn stug door blijven gaan en wie weet word je nog de idol die we zoeken

ONDERSCHRIFTLOOS

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 15:13

Knap hoor,ik had het niet gedurfd!...en wat geeft het als je niet door bent,jij hebt meegedaan!..en je bent zelf hardstikke tevreden..dat is het belangrijkste toch?

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 15:23

Kyralovertje schreef:
Petje af hoor! Ik zou het je niet na doen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 15:23

Tof joh! Ik had echt nooit het lef ervoor gehad. En leuk dat je toch nog leuke kritiek hebt gekregen. En idd, weer een leuke ervaring erbij. En je leeft ook nog steeds, dus da's mooi Haha!


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:56

jammer dat je niet door bent ,maar hardstikke knap dat je het wel maar mooi allemaal gedruft hebt!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:57

Jammer dat je niet door bent, maarja wel knap hoor!

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:00

Cool!..waren het de zelfde jury's??..jammer dat je niet door bent gegaan..maar volgende keer beter!

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:54

Knap hoor dat je mee hebt durven doen en gelukkig zong je goed en heb je er geen vervelend gevoel aan over gehouden. Dat geld zeker niet voor iedereen als je dat op tv zag. Mensen worden toch wel publiekelijk afgemaakt door de jury.

Tiffany schreef:
Ik vind het raar als mensen je niet door laten gaan vanwege je uiterlijk het gaat toch om de muziek en niet om het uiterlijk Verward


Ze zoeken naar een idool dus dan wordt er niet alleen op je zangkwaliteiten gelet maar zeker ook op het uiterlijk. Dat is naar mijn mening ook niet zo gek. Waarom wordt iemand een idool en waarom hangen die posters boven bedden van vele tieners. Niet (alleen) vanwege de zangkwaliteiten maar juist vanwege het uiterlijk!
Iemand die alleen maar goed kan zingen is een artiest geen idool.

margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:52

Cute_12 helemaal mee eens en het is toch ook niet erg om niet door te gaan omdat je er niet uitziet als "het" idool, als je daar vantevoren maar rekening mee houdt.

Heel knap dat je mee hebt gedaan, had ik nooit gedurfd!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:57

Esme_27 schreef:
Dus voor volgende keer zorgen dat ik ben afgevallen en dan nog een keertje proberen


OK dan!
Ik vind het echt knap, je doorzettingsvermogen!
Echt tof ook, dat ze dat zeiden! SUPER!

Tot volgend jaar, bij Jerney (en dan niet op schoot Knipoog ) en de rest!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, FCSA, karelien, laura22, marjor, xChanelx en 9 bezoekers