Nou nog maar een keer mijn paardjes voorstellen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DeDuinhoeve

Berichten: 37
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: In een niet zo bekend, maar wel heel erg mooi stukje van Nederland

Nou nog maar een keer mijn paardjes voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 18:37

Hallo,

Gister ben ik een uur bezig geweest om even mijn paardjes voor te stellen en dit topic te maken, maar toen ging er iets mis en was alles weg Boos! Maargoed, ik heb mijzelf al een beetje voorgesteld in dit topic: [PP] Ik zal mij even voorstellen.

Ik ben dus Demora en ik ga nu even een deel van de paardjes voorstellen die bij mij op stal staan en ook mijn eigen knuffels natuurlijk Lachen
Ik heb de foto's speciaal allemaal even verkleind, anders dan werd het zo een lang bericht. Ik zal nog wel eens meerdere foto's showen van alle paarden, maar ik doe er nu maar eentje per paard/pony anders wordt dit bericht zo lang, en dan is het ook niet echt leuk meer, dus voor meer foto's per paard/pony open ik nog wel een keer een nieuw bericht, oek? Lachen

Kijk en huiver Knipoog

Nee hoor, het zijn allemaal scheetjes van paarden! Ik stel ze aan u voor op Alfabetische volgorde, das wel zo leuk, haha Lachen

Mag ik u voorstellen aan:

Andrew is een lief paardje. Hij heeft een aparte kleur en het is een 7 jarige ruin. Het is mijn paardje maar wordt ook vooral in de lessen gebruikt. (komen zeker meer foto's van Andrew, haha, hij is ZO ontzettend gaaf!!!)

Afbeelding

Andro is een mooie zwarte ruin. Hij is een lespaard. Hij is 16 jaar.

Afbeelding

Chestnut is een pony van een pensionklantje, het is een super eigenwijze drol, oftewel een 6 jarige merrie *LOL*

Afbeelding

Chinchan is een 11 jarige schimmelruin. Hij is heel erg braaf en wordt vooral als lespaard gebruikt. Chinchan is mijn paard, maar ik 'deel' hem met een vriendin die rijdt hem ook een halve week, dat was goedkoper voor haar Lachen

Afbeelding

Daxo is het paard van een vriendin. Daxo staat nu tijdelijk bij ons op stal. Het is een prachtige vosruin en super in springen!!! Heel lief is hij, hij is geloof ik 13 jaar. Ik heb deze foto van zijn baasje gehad Lachen (bedankt )

Afbeelding

Demo is echt zeker weten een van mijn lievelingen! Demo is een fantastisch paard! Hij is zo braaf en lief maar wel af en toe ondeugend. Ik wil hem echt nooit meer kwijt, Deem je bent top! OK dan! Oja, Demo is trouwens 12 jaartjes jong Lachen Demo is trouwens niet naar mij vernoemd hoor, het is gewoon toeval, haha *LOL*

Afbeelding

Donny is het andere paard van die vriendin. Ook hij staat hier tijdelijk. Het is een mooie bruine ruin van 10 jaar jong. Isn't he cute Lovers ??? Ik vind het echt zo een schatje he.! Ik heb ook deze foto weer van zijn baasje gehad Lachen (Dankjewel nogmaals)

Afbeelding

Elmo was eerst mijn paard maar ik heb hem verkocht en nu is het een pensionklantje Lachen Elmo is zo eigenwijs als wat, maar hij kan echt super lopen!!! Hij is 9 jaar.

Afbeelding

Flipje is absoluut mijn favoriet! Flip is een mooie bruine ruin en hij is zo ontzettend gaaf, hij rijdt heerlijk en hij is zo braaf!! Een wereldpaard gewoon, ik ben zo blij met hem!!!! Hij is trouwens 8 jaar OK dan!

Afbeelding

Fristi hebben wij net gekocht, ze staat net een week bij ons op stal, ik heb nog geen foto's van haar maar wel twee van haar andere stal, daarvan laat ik er eentje aan jullie zien. Fristi is een 5 jarige zwart merrie, echt een poepie, toch?

Afbeelding

Garfield is een prachtig paard, hij is van mij, ik gebruik hem in de les, en hij is echt zo stoer, maar wel lastig om te rijden, een goede ruiter kan nog wel ver met hem komen. Hij is 9 jaar. Een ruin dus Lachen Van hem komen zeker nog meer foto's!! Helaas is deze foto wat vaag geworden door het verkleinen, dat is wel te betreuren, maarja...

Afbeelding

Hemar is een tank van een paard, hij is ontzettend groot maar wel een goedzak. Hij heeft best wel wat inzich. Hemar is een pensionpaard. Hij is 11 jaar.

Afbeelding

Jarno is een mooi en lief en braaf paardje. Hij was van mij maar nu verhuur ik hem aan iemand. Jarno is 16 jaar, maar nog altijd lekker voorwaarts! En hij ziet er nog super uit voor zijn leeftijd, toch? Lachen

Afbeelding

Kleine is een prachtig paard, hij is niet van mij, maar zeker wel een van de mooiste pensionpaarden, hij is 9 jaar en ik ben zelf wel een beetje trots op hem, haha Haha!

Afbeelding

Lady is een talentvolle bruine springmerrie van 7 jaartjes jong. Hier springt ze over een laag kruisje heen. We zijn hard met haar aan het trainen, ze is niet van mij, maar staat bij ons voor de training Lachen Dit is een foto die we gehad hebben van haar baasje, bedankt! OK dan! (ik heb nog wel wat mooie springfoto's van Lady!!!)

Afbeelding

Melody is mijn dressuurmerrie, ze kan echt super lopen en ze is heel erg vrolijk altijd, ik doe haar echt nooit meer weg, ze is echt een super-schat! Ze is trouwens 13 jaar.

Afbeelding

Merel Toen kwamen we bij schattige mereltje aan. Merel is een mooie vosmerrie van 11 jaar. Helaas is dit niet zo een duidelijke foto, maar beter had ik op het moment niet. Merel is echt super schattig en erg populair op stal!

Afbeelding

Merlin is een prachtige schimmelruin, helaas is Merlin een maand geleden verkocht. Hij was absoluut de favoriet van stal en ontzettend veel mensen hebben op hem leren paardrijden. Merlin is 14 jaar en maakt het erg goed bij zijn nieuwe baasje!

Afbeelding

Mona is een van mijn eigen merries. Ik heb haar nog niet zo heel lang, maar ze is nu al helemaal fabtastisch, ze heeft gangen waar je U tegen zegt en ze heeft al vier veulens gehad, ze is negen jaar.

Afbeelding

Morning is een pensionpaard. Ze is gered van de slacht en nu is ze echt super opgeknapt en loopt heel netjes, ze is braaf en heeft al weer veel van haar vertrouwen in de mens terug die ze bij de aankoop een 'beetje' was kwijtgeraakt. Ze is ongeveer 14 jaar.

Afbeelding

Phoeboe is een mooie merrie, ze is een pension- en lespaard, een vosje van 10 jaar.

Afbeelding

Rosemarijn is de echte pony van stal. Het is een 9 jarige merrie. Ze is vooral in de kinderlessen vaak terug te vinden. Het is een ondeugend poppie, maar wel een heeeele lieve! (komen zeker meer foto's van!!)

Afbeelding

Shake a Bright is ook mijn paard. Hij is 6 jaar en nog een beetje in de leer, maar hij loopt vrij goed! Deze foto is gemaakt bij ene vriendin toen we bij haar logeren waren (Ik en Shake)

Afbeelding

Tasco is een lieve en betrouwbare zwarte ruin. Hij is een pension en lespaard. Hij is 12 jaar.

Afbeelding

Taz is een pensionpaardje. Hij is heel lief en schrikt bijna nooit, ik rijd ook wel een sop hem in het bos. Het is een 15 jarige ruin.

Afbeelding

Teun was een prachtig paard, hij was ook een van de favorieten. Helaas is hij een maandje terug overleden, we hebben hem moeten laten inslapen, hij had te veel pijn door zijn hoefkatrol. Teun is 11 jaar geworden... Teuntje, we miss you all!! Huilen

Afbeelding

Wicket is een brafa paardje. Een bruine ruin van 10 jaar. Hij is gekomen ipv Teun, maar geen paard zal Teun ooit kunnen vervangen, maar Wicket is ook wel heel erg lief hoor!

Afbeelding

Nu maar hopen dat het wel goed gaat. Meer foto's zijn in aantocht, ik zie ze al komen, hoor, nog even geduld Knipoog

Demora

De website is nog onder constructie, binnenkort is deze klaar!


DeDuinhoeve

Berichten: 37
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: In een niet zo bekend, maar wel heel erg mooi stukje van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 18:40

Pff zo te zien is het nog een heel bericht geworden, het was ook heel veel werk, want al die foto's stonden ongeordent en dan moest ik ze weer verkleinen enzo, of waren hetw eer hele slechte foto's. Maar hier toch een paar van de paarden bij ons op stal. Haha! Meer foto's komen eraan!!! haha

Demora

De website is nog onder constructie, binnenkort is deze klaar!

Tancreda4

Berichten: 23962
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:50

Een paar van de paarden bij jullie op stal?! Echt veel paarden zeg!!
Ben ne wel benieuwd hoe je stal er eigenlijk uitziet Haha!

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:53

Welkom op je nieuwe verslaving Haha!
Ik heb niet heel de tekst gelezen, maar het zijn wel leuke paardjes Haha!
Je eigen naam lijkt trouwens een beetje op mijn paardje d'r naam Tong uitsteken Darmorah (een heel klein beetje dan *LOL* )

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

IndyLover

Berichten: 2404
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:53

Wow veel paarden zeg!!
Ze zien er leuk uit!!

Voor een fotoshoot van uw paard of hond:
www.RianneFotografie.tk

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:08

idd een 'paar' paarden???!!! dat wil ik ook wel, het zijn er hartstikke veel wel, maar wel super leuke!!! zo te zien. Mooie foto's!! Haha!

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:09

Wat een prachtige paardjes! Kwijl Ik vind Fristi heel leuk! En ** WELKOM** Knipoog

~ The greatest thing is just to love and to be loved in return ~~

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:20

Wow wat veel paarden zijn van jezelf zeg! Wat stoer zeg! Hemar ziet er wel uit als een gigantisch paard wat is zijn schofthoogte?

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:26

Welkom Lachen Wat een gave paardjes! Dit zijn er idd niet een paar Tong uitsteken dit zijn er een heleboel Knipoog

*geen onderschrift*

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:37

uhh......kruisjes....

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:41

ik zie niets Verdrietig (oh jawel kruisjes Blond )

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
  • Winnie the pooh

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 12:06

leuke foto's zeg en ik ook ik ben erg benieuwd naar je stal !! wat een hoop paarden Lachen ik zal toch ook eens wat meer foto's gaan maken Lachen

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 12:19

het spijt me maar ik zie kruisjes heb je heel toevllig je foto's geupload bij gofoto?
die ligt er heel vaak uit en dan kan je je foto's niet zien de ene keer wel en de andere keer niet en dit is net zo'n moment de andere konden het wel zien

www.joureimage.nl mijn nieuwe bedrijf sind 1 mei Fotografie / Visagie

DeDuinhoeve

Berichten: 37
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: In een niet zo bekend, maar wel heel erg mooi stukje van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 15:01

Hallo,
wat vervelend dat de foto's het soms niet doen.
Ik heb ze niet geupload bij Gofoto.
Dan zal de server er wel uitliggen, daar kan ik ook weinig aan doen, wel erg jammer zeg, misschien dat ze het bij die mensen een tijdje later wel doen.

Op de vraag hoe groot Hemar is, ik heb het nagevraagd en hij was 5 jaar geleden 1.77 meter, echt een reus dus, haha.

Ik zal binnenkort even andere foto's plaatsen Lachen

En niet alle paarden zijn van mij he, er zijn er ook wat die pension zijn of het zijn de lespaarden, die zijn (de meesten althans) wel van mij, dat wel. en misschien is een 'paar' inderdaad beetje verkeerd gezegt, het is wel het grootste deel hoor. Ik zal eens kijken of ik iemand kan vinden die wat foto's van de stal zelf kan maken.

Demora

De website is nog onder constructie, binnenkort is deze klaar!

BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 15:07

Wow Wicket is echt superstoer

DeDuinhoeve

Berichten: 37
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: In een niet zo bekend, maar wel heel erg mooi stukje van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 15:08

Dankje, ik ben ook heel erg blij met hem.
Ik hoop dat iemand binnenkort wat rijfoto's wilt maken, dan kan ik die hie rook laten zien aan jullie.

De website is nog onder constructie, binnenkort is deze klaar!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 15:20

Zo! Er staan daar best wel veel paarden!
Is dat een manege?
Er zitten trouwens ook écht leuke paardjes bij.

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 17:14

mooie foto's!
ja ik vraag me ook af is het een manege??

                    You are the only one I love and you got ripped out of my life...

    Let_be
    Berichten: 7796
    Geregistreerd: 25-06-03

    Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:18

    Hoe kom je aan zoveel paarden? Ik heb er zelfs maar tijd voor één!
    Leuke paarden hoor. Ben je begonnen met een stal ofzo?

    Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
    http://www.horse4u.nl

    DeDuinhoeve

    Berichten: 37
    Geregistreerd: 18-08-03
    Woonplaats: In een niet zo bekend, maar wel heel erg mooi stukje van Nederland

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 09:43

    hoi
    ik en m'n vriend hebben samen een stal ja. we geven er ook les, maar het is een kleinschalige pensionstal meer, maar we hebben ook een aantal lespaarden waar we les op geven. het zijn er idd best veel, maar een paar staan er te koop. maar we zoeken daar eerst een goed baasje voor dat heeft geen haast. misschien dat ik nog wel een advertentie op Bokt zet. het is dus niet echt een manege, maar een kleinschalige pensionstal. Hoe ik er aan kom? Tja... dat bouw je op he... we zijn er al een aantal jaartjes mee bezig hoor. Lachen

    Demora

    De website is nog onder constructie, binnenkort is deze klaar!

    Aman_

    Berichten: 10623
    Geregistreerd: 01-05-03

    Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:19

    Dsu de meeste paarden/ponys zijn van jou??..verder wel mooie paarden!

    Escha

    Berichten: 18779
    Geregistreerd: 17-09-02
    Woonplaats: Londen

    Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:44

    kleinschalige Verward
    eerder groot Haha!

                      You are the only one I love and you got ripped out of my life...

      _DuN_

      Berichten: 1166
      Geregistreerd: 21-04-03
      Woonplaats: Stompetoren

      Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:40

      Hey is mona op 25 mei geboren? en weeft ze wel eens? ik heb ooit zo een paard gezien bij een handelaar... ik ging met een vriendin mee een paard voor haar uitzoeken en toen was er ook een bruine mona met goed papier erbij

      A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
      ~* Backstreet's back again! *~


      Liza_vL

      Berichten: 17549
      Geregistreerd: 01-04-01
      Woonplaats: Rotterdam

      Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:53

      Er kwam echt geen einde aan Haha! mooie paardjes hoor, echt leuk dat je een eigen stal hebt.

      Alja

      Berichten: 25521
      Geregistreerd: 05-10-02
      Woonplaats: Emmercompas-cuum

      Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:26

      leuke paarden maar zie dat heel veel met een hulpteugel worden gereden waarom is dat????

      ONDERSCHRIFTLOOS


      Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

      Wie is er online

      Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker