Ik neem afscheid *ps lees de update*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Ik neem afscheid *ps lees de update*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 07:43

Nou, zoals ik al zei was ik erover aan het nadenken Bokt vaarwel te zeggen. En mijn besluit is dat ik dat doe. Ik wilde het niet stilzwijgend doen want dat hebben mijn waarde medebokkers en discussiegenoten niet verdiend.

De laatste tijd zijn mijn irritaties over Bokt alleen maar gestegen. Wat eens zo leuk en geweldig was is nu omgeslagen in bijna constante ergernis. Niet bij mijn medebokkers maar wel bij het beleid. En dan wil ik even duidelijk zeggen dat ik hiermee niet IEDEREEN OVER 1 KAM SCHEER.

Ik mis openheid, eerlijkheid en neutraliteit bij het beheer. En dan nogmaals zeg ik dat ik daarmee niet alles over 1 kam scheer. En misschien weet ik wel niet het fijne maar dan had ik graag wat meer openheid gehad. Had mij meer geholpen (en anderen ook denk ik) om de boel wat beter te begrijpen.

Ik ben ook zeker niet de makkelijkste persoon. Ik ben emotioneel betrokken en kan soms fel reageren. That's me. Ook niet goed maar wel iets wat mij tot mijn persoon maakt. Het laatste FZ topic is voor mij de druppel geweest. En klopt, ik weet niet precies wat er zich heeft afgespeeld maar ben daarentegen ook niet de enige die er haar vraagtekens bij zet. En dat zijn geen kleine vraagtekens. Dit en andere acties van het beheer maakt dat ik me hier niet bij voel passen. En dan is het voor mij voldoende om gedag te zeggen. Als daar dan vervolgens nog bijkom dat ik op het punt sta een hele goede vriendin te verliezen, dan is het voor mij over en sluiten.

Dus ik wil zeker niet alles bij een ander leggen. Maar helaas kan ik niet echt zeggen dat ik het hier nog plezierig heb.

Dus lieve Bokkertjes. Zo af en toe zal ik even mijn pb'tjes checken omdat ik nog met mensen contact heb die niet dagelijks online zijn. Maar voor de rest neem ik afscheid van jullie. Een ieder is vrij mij te mailen op het adres wat in mijn profiel staat.

Zeg ik nog een laatste keer:

liefs Fasel en heel veel succes jullie allen verder.

'Paint' it 'Black'


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 07:59

Heel erg jammer want jouw reacties vind ik vaak heel constructief en opbeurend. Zeker in topics van mensen die door een (diep) dal gaan, ik denk dat zij jouw schriftelijke steun in de topics wel gaan missen. Na net weer het topic van de permanente ban van Steef te hebben gelezen kan ik het echter wel steeds beter begrijpen! Ik zou graag willen weten of er een ander forum is waar we jou en Steef kunnen vinden zodat ik discussies waar jullie aan mee doen nog wel kan vinden en volgen. Maar goed, je moet je eigenlijke emoties niet laten beheersen door een forum dus als het voor jou beter is om geen actieve bokker meer te zijn dan moet je dat idd niet meer zijn. PB'tje stuur ik af en toe wqel als ik je nergens anders kan vinden hoor!
Groetjes, liefs en een Ach gut "vikki"

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 08:08

Ik heb Fasel ge-pb'd.

Verdrietig

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:27

Ahhhhh, nee Faseltje moet blijven Ach gut

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:29

Dat is jammer. Je bent 1 van de meer actievere en betrokken bokkers. Ik heb begrip voor je beslissing, maar het blijft jammer.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:35

ik kan je alleen maar gelijk geven in je mening. ik weet alleen niet of de dit de oplossing is voor jou. hopelijk is dit nu eens wel een duidelijk signaal naar het beheer.

hoe dan ook fasel we blijven contact houden.

Amor Vincit Omnia

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:48

Ik wist dat je het van plan was maar schrik er toch een beetje van. Echt heel erg jammer, maar ik snap wat je bedoelt. Ik heb om die reden vorig jaar een pauze van bijna een half jaar gehad en ik hoop echt dat je je bedenkt en over een poosje weer terug komt. Sommige dingen zijn ontzettend frustrerend, maar er zijn ook genoeg dingen op bokt die WEL de moeite waard zijn.
Dit is echt het zoveelste verlies van bokt Verdrietig , gaat lekker zo Boos! .
Faseltje,ik zal je missen Verdrietig

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:58

Heeft Fasel niet geschreven dat ze hier alleen nog pb's leest?

Fasel schreef:
Dus lieve Bokkertjes. Zo af en toe zal ik even mijn pb'tjes checken omdat ik nog met mensen contact heb die niet dagelijks online zijn. Maar voor de rest neem ik afscheid van jullie. Een ieder is vrij mij te mailen op het adres wat in mijn profiel staat.


dus.

(Maar bedankt voor het hapklaar aanleveren van mijn volgende
suggestie voor het [FZ] SBBM-topic:
Lezen voordat je reageert. Haha! )

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 10:38

Fasel gaat van mij ook een PB krijgen .

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 10:50

Heel erg jammer Fasel. ik heb je een PBtje gestuurd Ach gut

Gillian

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:05

Idd,jammer.
Ik heb er ook zo over gedacht,en ben daarom ook een tijdje niet geweest.
Maar dit allemaal heb ik een heel tijd geleden al zien aankomen.
Dag Fasel,het ga je goed !!

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:07

Jammer, maarja, het is je eigen keus natuurlijk.....

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:36

*snif* Verdrietig Jammer Faseltje, ik zal je posts missen...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:39

Fasel schreef:
Dus lieve Bokkertjes. Zo af en toe zal ik even mijn pb'tjes checken omdat ik nog met mensen contact heb die niet dagelijks online zijn. Maar voor de rest neem ik afscheid van jullie. Een ieder is vrij mij te mailen op het adres wat in mijn profiel staat.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:40

Fasel,ik ken je persoonlijk niet,maar heb altijd met veel plezier en interesse jou reacties gelezen en er vaak ook wat van opgestoken..Ik meen het oprecht dat ik het erg jammer vind dat ook jij nu vertrekt,hoewel ik je redenen heel goed begrijp

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:00

Botervlieg"]
[quote="Fasel schreef:
Dus lieve Bokkertjes. Zo af en toe zal ik even mijn pb'tjes checken omdat ik nog met mensen contact heb die niet dagelijks online zijn. Maar voor de rest neem ik afscheid van jullie. Een ieder is vrij mij te mailen op het adres wat in mijn profiel staat.
[/quote]

ja ja dat hebben we vaker gelezen Haha! , dan zegt men dat men afscheid neemt maar ondertussen lezen ze toch wel even mee...

Vandaar toch in dit topic en niet per pb: Jammer dat je je hier niet meer thuis voelt, het blijft je eigen keuze. Ik denk eerlijk gezegd dat je meer invloed zou hebben op het boktbeleid (als je dat zou willen) wanneer je een actieve bokker blijft. Iig heel veel sterkte met het verdriet rond je vriendin.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:01

Jammer en dat meen ik oprecht. Zeker aangezien je keuze nu gebaseerd is op de enige kant van het verhaal die nu beschikbaar is.

Aangezien ik ontzettend weinig (lees: geen) zin heb in moddergooien krijg je mijn kant van het verhaal idd niet te horen. Als je daar geen genoegen mee kan nemen en aanneemt dat 'dus' het geen dat je wel hebt gehoord waar is dan is dat natuurlijk geheel jouw keuze. Jammer maar ik kan hier helaas weinig aan veranderen.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:14

Ik las het ergens anders al en ik spreek je zeker nog op msn en ik kom binnenkort wel weer eens gezellig lunchen Haha!
Ik kan het goed begrijpen en wellicht besluit je na een sabbatical wel terug te keren, of niet. Hoe dan ook het is je goed recht, zal je hoge knuffel gehalte wel missen Tong uitsteken

(En ook ik heb niet met modder gegooit)

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:19

Faasje toch! Wat jammer! Ik zal je zeker missen hier! Ik hoop dat ons feestje van 15 november nog gewoon doorgaat, die gezelligheid zou ik niet willen missen

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:29

Ik snap niet echt waarom je weggaat, maa rik vindt het wel jammer. Ik heb vaak berichten van je gelezen. Zoals Vikki ook al zegt, was je altijd een goede steun voor andere Bokkers. Ook zette je vaak in discussies volwassen antwoorden neer, waar je echt wat aan hebt.

We zullen je missen Fasel! Doei, doei

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:37

bokt wordt steeds minder leuk...... Scheve mond

weer een leuke bokker minder!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 19:01

Blijf, alsjeblieft...
Of neem een tijdelijke time-out, wie weet gaat het over een tijdje beter met alles!
Sterkte voor nu, en ik hoop je nog eens op endurance te ontmoeten!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 19:47

Ik wist dat je er zo over dacht, aan je posts te lezen, maar ik dacht eigenlijk dat het bij een soort van dreiging zou blijven, dat je niet echt weg zou gaan Scheve mond .
Maar het blijft je eigen keus, jij ergert je heel erg aan Bokt en dat is ook niet 1 2 3 over. Misschien zien we je nog eens terug, want geef toe, Bokt is verslavend Knipoog .

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 23:18

Weer een verlies voor bokt, gaat lekker zo.
Ik vind het erg jammer dat je gaat.
Ik snap je beslissing volkomen.
Succes

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 23:32

Bokt is voor je lol. Heb je er geen lol meer in, dan ga je weg. Zo simpel is het, hier heb je gelukkig de keuze, die heb je lang niet overal.
Ik kan er geen drama van maken.

Ik meen mij trouwens een soort ongeschreven regel te herinneren (of misschien inmiddels zelfs geschreven?) dat dit soort topics niet mogen Verward

Nulla tenaci invia est via


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers