was leuk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 23:09

Namens Roel bedankt Brigitta. Hij ligt al te slapen.
Gisteren terug in de auto ook Haha!

volgend jaar???? Jij????? oke..... dan ik ook!!!!! *LOL* *LOL*

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 23:31

als jullie mee gaan doen dan shoot ik er ook voor !!
dus bij deze
ik doe ook mee
hihihi

wat gaan we doen dan?
pleasure???

volgende keer in leusden misschien een idee om met pleasure tips te komen??

jip
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 08:42

Oke, oke, doe ik ook mee Clown Gelukkig voor mijn paard dat de pleasure regels wat aan het veranderen zijn. Krijgen we wel een volle klasse *LOL*

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 14:10

Ik kom volgend jaar ook!
Zou dit jaar ook al, maar mijn paard werd ziek. Ik zou pleasure, trail en horsemanship rijden.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 14:13

Zag toch een 'bekende' ruiter zijn hengsten longeren met de ketting over de neus en ze kregen daadwerkelijk flinke lellen met de longeerzweep....werd ik niet vrolijk van!!! En tja, natuurlijk enkele 'reiners' die tot bijna dodelijke vermoeidheid hun paarden lieten fencen/ spinnen e.d. totdat de paarden total loss waren!!! Werden ze vervolgens op stal geflikkerd om enkele uren later dit ritueel opnieuw te ondergaan.......ojaa, soms ook nog een proefje ertussendoor.....owee als ze daar fouten maakte, dan gingen ze nog ff door!!!! Maar gelukkig hadden we Jeff nog, die hield scherp toezicht, namens de AQHA en sprak de ruiters direct aan! Of er daadwerkelijk officiele berispingen zijn uitgedeeld, weet ik niet....maar de WRAN heeft hier heeeeeeeel goed aan gedaan, Jeff is er ook uitermate geschikt voor!!!

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 21:31

Oh,oh,oh in de amateur en open reining deed zondag een vrouw mee op een palomino merrie.

Dat beestje kwam al zwaar bezweet de ring in (tijdens de amateurs) en stond later bij de prijsuitreiking zo vreselijk te hijgen en te puffen dat ik echt een moment dacht dat het er in bleef.

En dat mens (++++100 kg) bleef er gewoon opzitten, nee sterker nog, tijdens de open reining erna deed ze weer mee.

Het was afschuwelijk. Dit was niet gewoon moe zijn, dat beestje had wat onder de leden of kon het ruitergewicht echt niet aan. Super, super sneu!

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 21:46

Hoi Brigitta, heb jullie zaterdag niet gezien, maar volgend gaan we proberen mee te doen met z'n allen. Flink oefenen met de gezamelijke training, ben nu met een halster aan het rijden want Belle is behoorllijk aan het wisselen, gaat heel goed trouwens, de dressuurruiters bij ons kijken hun ogen uit, dat kan alleen op een westernpaard zeggen zij dan,dom he.groetjes Emmy
Belle is mooi 1e geworden in de halter met 3 deelnemers,dus super trots natuurlijk

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 22:35

Hoi Marianne
Wij hebben inderdaad die vrouw op die palomino ook gezien. En ons daar ook aan geergerd. Ze zat gigantisch tegen een vrouw op een zwart arabiertje te schreeuwen omdat dat beestje wat overstuur was. Dit kan toch wel anders? Maar bij haar niet. Ik ben haar al eens vaker tegen gekomen op een wedstrijd en iedereen moet maar aan de kant gaan voor haar. Ze scheldt zomaar iemand uit.
Ze is dus helemaal niet sportief!!! Misselijk

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 12:14

Het haar palomino misschien Dixie?? Heeft zij donker haar en heet ze toevallig Linda??

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 13:16

Yep zo heet ze!

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 17:04

Citaat:
Op 2001-09-30 23:09, schreef Jos:
Namens Roel bedankt Brigitta. Hij ligt al te slapen.
Gisteren terug in de auto ook Haha!

volgend jaar???? Jij????? oke..... dan ik ook!!!!! *LOL* *LOL*


Natuurlijk allereerst gefeliciteerd Roel!!!!!

en als jullie allemaal meedoen............. kan ik natuurlijk niet achterblijven. Banish zou diep teleurgesteld zijn al;s hijniet mee mocht spelen, maar dan moet ik nog wel even hard trainen! *LOL*
(Ik heb er alweer helemaal zin in na mijn vakantie)

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:15

waar staat dat ergens van Eersel?
wil ik ook heen, met zak Haha!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 09:45

die heb ik nog niet gehad Verward

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 09:57