Ze is zo lief

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Ze is zo lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 11:49

hoi hoi,

Ik moest dit gewoon even vertellen. Marit is zo lief en rustig! Lovers ze is pas 2,5 maar ze luisterd al hartstikke goed. Ze is nu 3 mnd bij mij ongeveer en ze was echt nog helemaal ' groen' toen ik haar kocht. Ze was pas een keer bekapt en verder heeft ze altijd in de wei gestaan. (foto van toen ze er nog wild uitzag toen ik haar kocht in mn profiel)

Ze is nu al eventjes bij me maar je ziet haar echt vooruitgaan. Longeren daar snapt ze nog echt niets van maar ze wil het echt graag. ze kijkt je echt zo aan van doe ik het echt wel goed?
Wandelen vind ze ook erg leuk, ze heeft helemaal geen schrik van autos fietsers enz.

Maar gisteren was ik helemaal verbaasd, er waren twee kleine meisjes komen kijken 7 en 9 en die vonden haar helemaal geweldig.(ze kwamen tot het midden van haar buik) Ze hebben haar uit de wei gehaalt gepoetst en gewandelt. En ze deed het super goed. Ook hebben we haar zadeltje er even opgelegt en ze vond het allemaal wel goed. Nou dan mag je er ook wel even op gaan hangen, dus wij proberen ze keek niet op of om ze vond het allemaal wel leuk.

Ik ben toch wel heel trots op haar Bloos

hebben jullie ook zoiets gehad? dat je helemaal verbaasd was over je paard/ pony?

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:10

de mijne is nu 4,5 en ik ben nog steeds niet van de verbazing bekomen!!! Haha! Haha!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:16

Ja idd gaaf hoor. Ik verbaas me ook elke dag weer... *LOL* Gekke beesten Haha! Mijne kwam helemaal groen uit Engeland en als ik nu zie wat ik al gedaan heb met r. FANTASTISCH!!!! OK dan! OK dan! OK dan!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:44

Ja leuk he, ben nu zelf ook mett 2 jonge paarden (4 jr en beide net zadelmak) aan het trainen en het is zo ontzettend leuk om te merken hoe snel ze vooruit gaan OK dan! !

Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:19

Wees er zuinig op!!