spinnentijd????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

spinnentijd????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 11:28

Augustus was toch spinnentijd? Wat doen al die enge beesten hier dan nog?
Ik ben dus panisch voor spinnen, ik houd me stil zodat ik het niet op mijn kinderen overbreng, maar het liefst wil ik heel hard gillen als ik er eentje zie. Die kleintjes en lange dunnen gaan nog wel. Maar bij ons zit het dus vol met die dikke spinnen, met tonnetjeronden lijfjes...wsch van die gevallen dat als je de moed hebt om ze dood te trappen, er allemaal van die kleine spinnen uitschieten.
En ze zitten overal...bah.


BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:33

dit is geen fijne ged8! Ik vind spinnen ook doodeng, wel te verstaan die enorm dikke spinnen! Als er 1 over me heen loopt, gil ik alles aan elkaar!

Iemand beweerde me dat je in je hele leven in je slaap minstens 7 spinnen naar binnen slokt!

Wie heeft nog meer van deze bewering gehoord? Ik hoop echt dat ie niet waar is hoor haha! Blegh haha.

Groetjes


pmarena

Berichten: 48065
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:37

Brrr..had ik van de week , ik MOEST weg voor de heftruck-cursus ,
pak nog even iets uit m'n slaapkamer , zie vanuit m'n ooghoek een viezigheidje op de muur >>*ALARM!!*

De meest verschrikkelijk grote langpotige donkerbruine griezel aller tijden !!! Bah , de kouwe rillingen lopen alweer over m'n graat naar beneden , zit hier met kippenvel achter m'n PC......brrrrr Scheve mond

Wij hadden vroeger thuis elke winter 's ochtend 2 van die dikke grote spinnen in bad...waren erg flink hoor , maar deze was bizar ...

Zat ook nog zo direct naast/boven mijn bed , bij het raam ter hoogte van mijn schouder.
Misschien zat dat ding daar al de hele nacht , is 'ie over m'n bed gewandeld.... *gruwel*

Ik MOEST weg , maar zag het al gebeuren :
Kom ik 's avonds thuis , nergens die spin te vinden Misselijk

Dat kon ik niet laten gebeuren Haha!

Dus de grootste mengkom die ik maar kon vinden gepakt....
balen als een stekker dat ik alleen een ronde heb , bleeegh als 'ie ernaast valt...hij zat nog op een hoekje ook , groot risico....

Ik een groot bord bij me , kom onder spin geplaatst , met bord spin van de muur in bakje gemikt...
*plok* ieuwwwwwww

Liet nog bijna in horror die kom uit m'n handen vallen van die plok...
Spin meteen naar boven rennen in die kom , ik voelde hem rennen , bah *LOL*

Bord erop en weggezet op de aanrecht , snel naar collega die al een rondje gereden had omdat ik te laat was Clown

Toen ik terugkwam eind van de middag hoopte ik dat die spin gestikt was en met opgekrulde pootjes zou liggen...
maar in plaat daarvan zweefde hij miraculeus in die kom.. Scheve mond
Hadtie aan het weven geweest en hing in wat rag , had het prima naar zijn zin Haha!

Brrrr , dat ronde lijfje en die lange poten...echt een koffieschoteltje vol *bibber*

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:55

Bleh!!!!Jakkie..

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:54

Hier ook nog volop spinnen. Mijn katten kunnen hun lol niet op Haha!. Trouwens, als je een hekel aan spinnen hebt is een kat een ideale oplossing, dan hoef je ze zelf niet meer te vangen....

pmarena

Berichten: 48065
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:06

Ja idd , ik mis mijn kat ook ontzettend.... Lachen

Die vrat ze zo op , lekker makkelijk hoor !!! OK dan!
De vorige hond ook , maar deze hond niet... als je die erop zet rent die spin de hele kamer door en verstopt zich onder de bank Scheve mond Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, _San87_, Amazonbot, Amber_anne, anjali, Anoukjuuuhh, Drico, eshz, Fly_high, gerlindie, Googlebot, KimD, marjannuh, Melzazu, miepmier26, moeshie, Olga89, ontherun, Paardennamen, RianneH, Stybba, TurboDi, verstijnen, XxLiEsJuHhxX en 207 bezoekers