[Dienstmededeling] Ban van Steef permanent

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

[Dienstmededeling] Ban van Steef permanent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 23:52

De ban van Steef is omgezet in een ban van het permanente soort. Dit aangezien hij (staverej) het fatsoen niet op kan brengen zijn ban periode uit te zitten. Overigens is er al eerder een account van hem afgesloten dat hij heeft gebruikt tijdens de ban.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:57

Hmm heeft hij zich misdragen dan onder Staverej? Volgens mij niet.
Ik denk niet dat jij wil weten hoeveel gebande bokkers hier nog gewoon rondhangen. Plus dat Steef niet bepaald te bestrijden is dmv bans Haha! Hij kan namelijk op wel 200000 ips.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:58

flair schreef:
Hmm heeft hij zich misdragen dan onder Staverej? Volgens mij niet.
Ik denk niet dat jij wil weten hoeveel gebande bokkers hier nog gewoon rondhangen. Plus dat Steef niet bepaald te bestrijden is dmv bans Haha! Hij kan namelijk op wel 200000 ips.


Mwoa of de provider daar niets aan doen...Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:58

flair schreef:
Ik denk niet dat jij wil weten hoeveel gebande bokkers hier nog gewoon rondhangen.

Wederom conclusie: meld dat dan Lachen
Dan kunnen we er tenminste wat mee.
We handelen ook alleen maar naar wat we zien, wat we niet zien doen we niks mee. Dus als je wilt dat daar wel iets mee gebeurt moet je actie ondernemen.
Hoeft geen verreaden te zijn, PB-knopje kan ook gebruikt worden voor een soort van Meld Misdaad Anoniem oid Knipoog
Laatst bijgewerkt door Cody op 20-09-03 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:59

Jeetje hij heeft het goed gespeeld had helemaal niet door dat hij dat was. Haha! Maar neem aan dat complimenten niet op zijn plaats zijn Bloos
Jammer dat hij een permanente ban heeft, hij reageert niet altijd politiek correct, maar weer een bokker met aardig wat kennis verloren.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:00

Zal mij interesseren of er gebande bokkers hier rondhangen onder een andere naam. Als ik er geen last van heb zal ik het niet melden ook.

Plus dat er 100% zeker een aantal mods waren die wisten dat Steef onder die account zat. Ik noem daar ook geen namen van, niet in het openbaar en niet anoniem Knipoog (flauw he)
Laatst bijgewerkt door XJuul op 21-09-03 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:00

Cody schreef:
Hoeft geen verreaden te zijn, PB-knopje kan ook gebruikt worden voor een soort van Meld Misdaad Anoniem oid Knipoog


=klikken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:00

Op het PB-knopje ja Knipoog

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:05

Cody schreef:
Op het PB-knopje ja Knipoog


Durft nu eigenlijk niks meer te zeggen ivm jouw chantagemateriaal, maar jij moet met jouw studie toch helemaal weten dat er meer betekenissen voor het woord klikken zijn Knipoog .

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:07

www.vandale.nl
klik·ken1 (onov.ww.)
1 het geluid 'klik' laten horen => klikklakken
2 [pej., inf.] verklappen, over-, aanbrengen
3 de muis van een computer met de vinger indrukken om een programma of functie te (des)activeren

Jij doelt vast op nr 2, zo zie je maar, klikken kan ook het overbrengen van informatie zijn Knipoog

Maargoed ik laat het hierbij, is offtopic Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:13

Verklappen, dus niet zomaar informatie over brengen Tong uitsteken .

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:18

Alsof de moddies niet weten wie er een schaduw account hebben, ja de mensen zijn dichterbij als je weet Knipoog

Er word trouwens gedaan alsof Steef een vreselijk iemand is !
Hij kon sommige dingen verkeerd brengen en had een eigen mening op dingen.

Ik vind het jammer dat hij niet meer terug komt.

In mijn ogen worden de verkeerde mensen gebannen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:20

het enige wat ik hierop wil zeggen is.....

Goede Timing

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 00:21

Eeeh, of Steef een innemend persoon is of juist helemaal niet is hier echt totaal niet relevant. Steef is tig keer over de schreef gegaan, is daar tig keer op aangesproken, hij heeft zich daar niets van aangetrokken en dat heeft uiteindelijk (veel later dan normaal zelfs) geleid tot een ban. Die ban is tijdelijk, die ban is er niet voor niets en als hij het dan nodig vind zich ook daar niets van aan te trekken dan is hij wat mij betreft echt al zijn credits kwijt.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:22

BartVB schreef:
Eeeh, of Steef een innemend persoon is of juist helemaal niet is hier echt totaal niet relevant. Steef is tig keer over de schreef gegaan, is daar tig keer op aangesproken, hij heeft zich daar niets van aangetrokken en dat heeft uiteindelijk (veel later dan normaal zelfs) geleid tot een ban. Die ban is tijdelijk, die ban is er niet voor niets en als hij het dan nodig vind zich ook daar niets van aan te trekken dan is hij wat mij betreft echt al zijn credits kwijt.


Zijn er niet meer mensen die over de schreef zijn gegaan?

Ik begin het een beetje een belachelijk zooitje te vinden hier. Sorry hoor.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:24

Ehm je hebt er btw een behoorlijke tijd over gedaan om hier achter te komen Haha!

Anyway (in Barttaal) wat ik al eerder zei, Steefje maakt gewoon vrolijk nog een nieuwe account aan en dan over een tijdje kom je daar weer achter. Hatsa weer een ban, gaat hij over naar het volgende ip, andere naam. Ala kakkerlak... stamp hem dood en er komen er steeds meer.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 00:25

Ja, tuurlijk zijn er meer mensen die over de schreef gaan, maar hoe relevant is dat? Als er meer mensen over de schreef gaan moeten we iedereen maar zijn gang laten gaan?

Als jij vind dat er andere mensen gebanned moeten worden dan horen we dit graag van je en liefst onderbouwd. En lees aub de laatste pagina's van het:
[FZ] Afscheid van Lovely als moderator
topic even en dan vooral het deel over het verschil tussen roepen dat alles poedersuiker is en het geven van constructieve kritiek Scheve mond

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 00:29

Tja, en op een gegeven moment gaat er dan een mooie brief naar zijn provider over abuse en dan is Steef zijn verbinding kwijt, ouders boos, Steef zonder verbinding. Handig Verward

Hmm, andere creatieve oplossing: het bannen van iedereen die contact heeft met de undercover Steef? We verzinnen wel wat. Maar goed. Punt in dit topic is duidelijk I suppose.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:30

haha, vind je het heel erg als ik je hierbij heel erg toelach (ehm ofzoiets)

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:32

BartVB schreef:
Tja, en op een gegeven moment gaat er dan een mooie brief naar zijn provider over abuse en dan is Steef zijn verbinding kwijt, ouders boos, Steef zonder verbinding. Handig Verward

Hmm, andere creatieve oplossing: het bannen van iedereen die contact heeft met de undercover Steef? We verzinnen wel wat. Maar goed. Punt in dit topic is duidelijk I suppose.


En alle andere dan die een schaduw account hebben? En ga dan niet vertellen dat je dat niet weet. Als ik jouw was zou ik maar eens goed om je heen gaan kijken Haha!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:36

Laten we nou niet gaan zeiken..het is weer zondag, morgen lekker weertje......en trouwens, met dit allemaal halen jullie echt niet steef terug, dus ga maar lekker slapen Tong uitsteken

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 00:37

Hmm, ik zie vooral PCs en een opblaasbare Bob de Bouwer stoel Haha!

Anderen een schaduw account? Ja, kan ik wel vermoeden, nee zou er geen kunnen noemen. Als dat wel zo was dan was het geen schaduwaccount meer dan was dat account ook dichtgezet.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:37

"Ik zie ik zie wat jij niet ziet..."
Ik denk dat je het overzicht dat we hebben overschat, we zien echt niet alles Het is heus niet zo dat er dingen gedoogd worden die allang bekend zijn.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:40

Heel jammer.
Steef had een duidelijke visie, en ook al was ik het niet altijd met hem eens, hij was wel eerlijk
ik denk dat het een verlies voor bokt is.
Foute beslissing, met een hele foute timing denk ik.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:42

Nee idd, ik ga nu slapen en misschien is dat voor meer mensen geen slecht idee Knipoog