Scheefzakken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 20:00

Ik rijd nu sinds een week of 3 weer op Oliva nadat ze een week of 8 heeft stilgestaan Verdrietig
Maar nu valt mij op dat het zadel iedere keer scheefzakt..........zou dat kunnen komen dat ze dikker is geworden en het zadel niet meer op timaal ligt of zou ik het zadle moeten laten opvullen?


Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 20:51

Tja het kan zijn dat het zadel er nooit goed op heeft gelegen en dat je het nu na een rustperiode pas opvalt?

In ieder geval laat er naar kijken door een vakman.

Wat is de rede geweest dat ze 8wk rust heeft gehad?

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 21:09

Ze heeft een hoefzweer gehad die maar niet over wou gaan, eruit gesneden toen ging het weer wat beter, vervolgens bleek dat het toch weer verder was gegaan, weer eruit gesneden , pencilline spuit gekregen en het advies om haar zo snel mogelijk op ijzers te zetten, maar helaas was de hoefsmid toen net 3 weken op vakantie dus moesten we wachten totdat de smid terug was, toen die eindelijk terug was waren we een week later aan de beurt en voor we het wisten waren we 8 weken verder........en in die 8 weken is ze echt heeel dik geworden (vandaar dat ik ook denk dat het misschien daaraan kan liggen) ben namelijk van singelmaat 1.05 naar singelmaat 1.20 gegaan Schijnheilig
Ga wel met het zadel naar de zadel maker.....bedankt in ieder geval........ Knipoog

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 21:30

Oeps wel en beetje zwaar geworden ....
Welke zadelmaker heb jij bij jou in de buurt?

Kun je me misschien ook uitleggen waarom het advies werd gegeven op haar op ijzers te zetten?

Ik zie de relatie niet zo Verward

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 21:41

Haar hoeven waren heel slecht, en de da advieseerde dat zodat haar hoeven ff konden bij komen, nu zijn ze heel mooi en ze loopt weer heel goed, haar zolen waren heel gevoelig Verdrietig

Bij mij in de buurt zit Hulsebos en Vrielink


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: billy3105, cindyy_1993, ComscoreBot, GoogleAdsense en 38 bezoekers