Stuur Neel een kaartje!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Stuur Neel een kaartje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 20:15

Jaja mensen. Iedereen in weer in zijn ritme, mensen gaan weer naar school of naar hun werk. Iedereen ziet weer oude bekende of leert juist nieuwe mensen kennen.

Dat dacht mijn nicht Neel (Neel van Bokt) dus ook. Dit jaar zou ze met een nieuwe studie beginnen en wilde ze haar nieuwe pony Nicole wedstrijdklaar gaan maken, maar ze is vorige week opgenomen in het ziekenhuis met hartkloppingen. Scheve mond

Neel is namelijk hartpatient, der hele leven al. Het ging al jaren redelijk stabiel, maar nu heeft ze dus een behoorlijke terugval. De artsen in het ziekenhuis proberen nu met nieuwe medicijnen de hartkloppingen te stoppen, maar eer deze medicijnen werken gaat er eerst een tijd overheen en al die tijd moet ze wel in het ziekenhuis verblijven.

Nu ligt ze daar voorlopig tot de 19e september en wellicht nog langer. Ze kan daarom best een oppepper gebruiken! OK dan! Je kan haar opvrolijken, door een leuk en lief kaartje te schrijven, naar het onderstaande adres:

Acedemisch Ziekenhuis Groningen
Aan N. van Tuinen
Verpleegafdeling B2
kamer 35
Postbus 30001
9700 RB Groningen

Alvast bedankt namens mij en Neel!

Ook een raspaard schijt als een karhengst ;-)


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:32

jeetjemineetje, nou ik zal morgen even een kaartje op de bus doen hoor!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:39

Ik zal ook eens kijken of ik nog wat leuks heb liggen Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:08

Jeetje, jullie allemaal heel veel sterkte en ik hoop dat ze snel weer naar huis kan! Het kaartje gaat morgen op de bus.

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:38

Kaartje gaat dus morgen op de bus i.p.v. vandaag, het was een beetje bussy vandaag. Maar hoe is het nu met Neel? Ik hoop maar geen bericht, goed bericht! Nogmaals sterkte!!

Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 17:29

Ze mag af en toe een paar uurtjes naar huis, om even uit dat saaie ziekennhuis te zijn... Maar ze moet in ieder geval tot de 19de blijven.

Ook een raspaard schijt als een karhengst ;-)

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:24

Dat klinkt in elk geval positief, ik hoop maar dat ze na de 19e echt naar huis kan en thuis weer verder opknappen. Ik heb tenminste in een ziekenhuis altijd zoiets van: daar rust je niet echt uit, 's ochtends vroeg al gewekt en zo de hele dag door iedere keer wat, thuis kan je echt goed slapen als iedereen een beetje rekening met je houdt. Dat zal ze niet doen als ze voor een paar uurtjes naar huis mag, dan zal ze eerder lekker veel doen, logisch. Merkt ze al iets van die medicijnen, ik hoop het maar, het lijkt me iets dat je bang maakt als je ineens zo'n terugval krijgt! Succes allemaal!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:14

Poe, dat is geen leuk nieuws.

Als je boordevol plannen zit en dan komt dit er weer tussen vallen Scheve mond

Ik zal eens kijken voor een leuk kaartje Lachen Wens haar iig maar veel beterschap!

Het leven is een gebakje!


Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 21:35

Jet schreef:
Dat klinkt in elk geval positief, ik hoop maar dat ze na de 19e echt naar huis kan en thuis weer verder opknappen.


Helaas, het is al wat ik vermoedde. Ze moet nog langer blijven... Scheve mond Zeker een week en waarschijnlijk zelfs nog langer. En de klachten zijn ook nog steeds niet over. Eer die medicijnen ingewerkt zijn... *zucht*

Thnx voor alle reacties tot nu toe! OK dan!

Ook een raspaard schijt als een karhengst ;-)

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:45

Ik las het net bij VvdD Scheve mond:\
Ik zal zo snel mogelijk een kaartje sturen (morgen zijn de winkels dicht Scheve mond:\)
Hopelijk gaat het snel beter

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, IASCrawler en 40 bezoekers