Voor het eerst zelf.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Voor het eerst zelf.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 22:43

op buitenrit geweest met Mistral!!! Haha!
Mijn instructeur was al een paar keer met hem op een buitenrit geweest maar zelf durfde ik dus niet Bloos

Maar het rijden gaat de laatste tijd zo goed dat ik vandaag doorgezet heb, nu het nog kan met het mooie weer Cool We hebben het gewoon rustig aan gedaan en samen met nog 4 combinaties hebben we 45 minuten lekker gewandeld. Langer kon ook niet want het was eigenlijk al te donker toen we terugkwamen.
We zijn auto's, fietsers, loslopende honden, spelende koeien, grasmaaiers en tractoren tegengekomen en het ging allemaal goed!! OK dan!

Ben best wel een beetje trots op mezelf Clown

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.


Xyris

Berichten: 9440
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:13

leuk joh Lachen ook eens lekker voor de afwisseling!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 01:05

OK dan! Haha!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 07:11

Heeeeeeeee geweldig joh Haha!
Weer een stapje vooruit Lachen
Wanneer ga je alleen met Mistral op stap? Knipoog

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 09:28

Leentje schreef:
Wanneer ga je alleen met Mistral op stap?

Uhhh....nog ff niet, dank u Tong uitsteken

Zoals je weet is Mistral erg braaf maar owee als de anderen paarden weg gaan. Gisteren liep ik op een bepaald moment 5 meter achter de rest, gewoon in mijn tempo (de rest was harder gaan lopen ivm die tractor Cool ) en meneer begon al te protesteren, want stel je voor dat hij alleen achter zou blijven Rolleyes

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:50

Geweldig !!!!! Dan kan je volgende zomer als het lekker weer is en geen weer om in de piste te rijden, lekker buiten gaan wandelen. En dat zal nog wel komen dat je alleen met hem op stap kan gaan. Jij bent er toch bij, of is daarmee niet content genoeg? Tong uitsteken
En anders moet je maar aan een charmante man vragen om mee te gaan met zijn merrie eh... Haha!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:31

Ach in de winter kan je toch ook nog op buitenrit zolang het niet regent en niet glad is op de weg Lachen ?Maar wat goed zeg !Mistral is al echt veel gevordert hé Lachen ?En hoe zit het met zijn springtalent doet ie volgend jaar mee aan de stapelheyde jumping Knipoog ?

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 20:34

Ik denk dat het eerder andersom is Spikkel, Mistral kende dat allemaal al, maar ik was te schijterig Bloos! Dat springen beginnen we niet meer aan, dat heeft Mistral nog nooit gedaan Hij is niet bang van sprongen hoor, hij kijkt er nog niet eens naar Cool maar denk dat hij wel heel vreemd zal opkijken als hij er ineens na zoveel jaar overheen moet ipv erlangs Verward

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.


Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:36

Hahahaha Knipoog Haha!.Dan maar de Stapelheyde dressuur Knipoog .Hoe was het met Spikkel's springkusten op de jumping eigenlijk , hahahaha ??

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 20:40

Citaat:
Hoe was het met Spikkel's springkusten op de jumping eigenlijk , hahahaha ??

Ik weet het niet, zo lang ben ik niet gebleven. Ik had de avond ervoor een trouwfeest Hyper! Kon het niet volhouden om op de manege te blijven 's middags.
Het dressuurgedeelte ging helemaal niet slecht! Ik heb het meisje dat er mee reed nog een paar privelesjes gegeven zodat ze een beetje wist wat ze kon verwachten, want ze had nog nooit een proefje gereden.

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:42

Leuk joh wie reed op Spikkel ?Hmm ik ga een beetje off topic dus nog maar een vraag over Mistral erbij , wanneer ga je dus nog eens op buitenrit Knipoog ?Morgen word het goed weer Tong uitsteken.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 20:48

Er reed een meisje op dat nog niet zolang bij ons rijdt, ik denk niet dat je haar kent. Zal je een email sturen met een foto want ze deed ook mee met het ponykamp vorige maand.

Nee, morgen geen buitenrit, ben vandaag weer eens "lekker" door mijn rug gegaan dus ik moet maar afwachten of ik er überhaupt op kan Verdrietig
Maar de meiden waarmee ik vrijdag ben wezen wandelen vinden het niet erg om me nog eens mee te nemen!! OK dan!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:55

Ow , ik hoop het voor je.Met wie ben je geweest ?Ik ken het meisje inderdaad niet.Maar ja ben ook al zo lang niet op Stapelheyde geweest , het kan zijn dat ik terug les kom nemen aangezien de 2 pony's waar ik op reed weg zijn.En op de shetlanders leer ik niet echt veel Knipoog !

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 20:59

Ik ben samen met Cleo (Libaro), Jente (Jarno), Kristien (Rakker) en Elyne (Joshi) geweest. Eerst zou ik alleen met Cleo gaan maar er kwamen er steeds meer bij....
Heb ze toen wel duidelijk gezegd dat het een rustig buitenritje moest worden, alleen stappen, en als ze geen zin hadden om zich daaraan te houden , had ik liever niet dat ze mee gingen Schijnheilig Maar ze vonden dat allemaal geen probleem Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Ann, GoogleAdsense, MaaikeL8, Poety, quni, Rubio en 24 bezoekers