paard loopt onrregelmatig rechts voor niks te zien

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

paard loopt onrregelmatig rechts voor niks te zien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 17:11

heey nou ik heb dus een heel groot probleem ik heb namelijk een eigen paard. sinds ik haar heb loopt ze in het begin vooral als ze nog niet los is lijkt het net of ze een grotere stap met haar rechter voorbeen maakt. Nu word dat veel erger en nu voel ik ook steeds een soort knik als ze haar been weer neer wilt zetten. Het lijkt net alsof alsof er twee botten langs elkaar schuiven. Toen heb ik haar gelongeerd en zag niks vreemds ik heb ook de dierenarts erbij geroepen en zei dat er niks mis was maar ik voel me er toch niet lekker bij het lijkt ook of ze er pijn aan heeft maar ook alleen als ik rij. Heeft iemand hier ervaring mee of weet wat het is ?? Ze is niet kreupel!!!! hoefsmid heeft er ook al naar gekeken niemand weet waar het aan ligt maar het word steeds eger nu onder het rijden en bij het longeren zie je het ook niemand weet waar het aan ligt wie heeft hier ervaring mee? wie kan mij helpen ik ben hopelijk Verward Huilen Huilen

pmarena

Berichten: 48110
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:18

Misschien een echte paardenarts van een paardenkliniek erbij halen ?

Heb ik ook gedaan bij Rena die een korter pasje linksvoor maakte ,
bleek dat ze een stukje spierweefsel miste...de gewone DA ziet veel dingen vaak niet helaas Lachen

Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 17:19

hoe moet ik daarmee in contact komen?

pmarena

Berichten: 48110
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:55

Kijken in Gouden Gids of telefoonboek ,

op dierenkliniek / paardenkliniek , of anders even hier op bokt vragen ,
er zal vast wel iets bij of in Den Haag zijn Lachen