SGW NK Neede, ging geweldig!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

SGW NK Neede, ging geweldig!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 17:03

Ik kom net terug uit Neede! Heb echt een super dag gehad!

Voor het eerst een foutloze Z-cross gereden!!!! Dus 2 winstpunten!
Dressuur had ik 159 en 169 pnt, springen 1 stom balkje doordat Murf een beetje heet was en cross dus foutloos wel wat tijdsoverschrijding, maar ik ging voor een foutloze cross!!!

Ik ben 8e geeindigd en mijn doel was om bij de eerste 8 te scoren dus dat is gelukt!~!!! Vorig jaar reed ik het NK in de M en was ook 8e dus dat is wel grappig! Haha!

Foto's staan bij 'In the Picture'!!
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 20-09-03 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:14

Netjes zeg! Mooi prestatie hoor *LOL* Doe het je niet na Haha!

Volgend jaar eindig je nog hoger!


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 17:18

Dat denk jij! haha Nee ik ben echt super blij dat de cross zo goed ging! Er zit echt een stijgende lijn in de Z voor mij en zo hoort dat ook he!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:25

Vast wel, je hebt dan al geen last meer van de nederlands kampioen, want die gaat naar de paarden Haha!

Ben zo blij dat Wolfer en Jordy kampioen zijn *LOL*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:11

he topper chantal!!!!! echt leuk!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:21

Goed gedaan hoor!
Mooie foto`s ook!

Brabantse Fries ;)

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:45

he goed gedaan!! Was het een zware cross of viel het wel mee? Ik wou eigenlijk nog komen kijken, maar daar is het niet van gekomen!!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 20:02

De cross is dik gebouwd, maar super te doen! Lekker veel gallopeerstukken, niet veel bochten... je had weinig dubbel sprongen enzo, nee echt een fijne cross om te rijden!

Sommige ruiters bij de M-paarden vonden de cross moeilijk gebouwd, maar de Z-pony's waren het daar absoluut niet mee eens...

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:29

Echt super goed van je Chantal! Echt, vindt het zo knap!
Morgen is het mijn beurt Haha!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:31

Wow goed zeg! Party!!
Gefeliciteerd me je 8ste plek Tong uitsteken en je goede resultaat! Lijkt me best wel vermoeiend eigenlijk alles op 1 dag... Schijnheilig

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:43

Super Chantal. Volgend jaar winnen Knipoog

liberty schreef:
Vast wel, je hebt dan al geen last meer van de nederlands kampioen, want die gaat naar de paarden Haha!

Ben zo blij dat Wolfer en Jordy kampioen zijn *LOL*


Echt? Wat gaaf zeg! Party!! Ik heb nog helemaal geen uitslagen gezien, maar dit vind ik echt superleuk *LOL*
Mijn avond is weer helemaal goed, ondanks mijn rodeo van vandaag met de terreinrit in lisse(zie verslag van de dag).

Echt ontzettend leuk voor Wolfer! Vond het zo rot dat het op het EK niet ging...Verdrietig
Maar nou moet Chantal volgend jaar wel oppassen voor Abbe en jordy Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 21:16

haha jullie maken het wel mooi hoor...
Wolfer was 1e, Vera Roozen 3e en dan zat er nog eentje tussenin waarvan ik de naam even kwijt ben...
Laura Mastenbroek werd helaas net 4e, haar had ik het echt gegunt om bij de prijzen te zitten... maar ja helaas 1 balkje bij het springen heeft haar de das om gedaan..

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:34

had je het Laura gegunt? die kan echt gevaarlijk doen in de cross! echt volluit gaan! sodeju!ze moest in het dijkgatbos ons wel even stoer vermelden dat ze al wel Z dressuur was!
en toen we over het springen begonnen, zweeg ze hihi

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 19:23

ze kan idd heel eng de cross doorgaan.,.. maar ik mag er wel! Ze mag nu Z dressuur en Z springen met hem starten, maar de pony is zo goed als verkocht..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers