Abonnement met nokia

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Abonnement met nokia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 16:25

Nou heb ik sinds vandaag een nokia 8310 met abonnement
Maar nu vraag ik me af,
heb ik mijn 100 belminuten nu al, of krijg ik die aan het einde van de maand????
Heeft iemand enig idee waar je ergens kunt zien..
Hoeveel belminuten je nog hebt tot het einde van de maand?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:52

Volgens mij gaat het niet om het merk/type telefoon, maar om de provider waar je het abonnement hebt afgesloten.
Kijk eens op de website van de provider, hier kun je vast meer info vinden.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 09:55

*schop* *schop*
kweet nog steeds niet of ik al kan bellen Boos!
De klantenservice mailt ook niet terug..

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:03

Normaal gesproken gaat een abo. direct in als je het afsluit bij de winkel en kan je (bijna) direct ermee bellen. En dan gaan ook de belminuten in.
Volgens mij kan je gewoon gaan bellen en betaal je de eerste 100 minuten niet.
Maar ik weet niet welke provider je hebt, maar het kan zijn dat je sms-jes ook van je belminuten afgaan. En dan moet je zelf even nakijken wat daarvoor de kosten zijn.

Maar hoe je kan zien hoveel minuten je nog over hebt weet ik niet.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:16

Tja dat ligt inderdaad aan de provider die je hebt gekozen.

Je moet in ieder geval al kunnen bellen dat heeft niets te maken met wanneer je minuten ingaan. Of je direct van je gratis minuten gebruik kunt maken is een ander verhaal.

Je hebt geen orange gekozen aan je verhaal te lezen (wij hebben geen minuten maar belbundels vandaar) maar bij ons gaat het zo: er zijn verschillende billcycles (rekeningcyclussen) als je een abonnement afsluit wordt je in een bepaalde billcycle ingedeeld. Dan krijg je standaard je belbundel op een vaste dag in de maand: dat kan bijv. de 3e van de maand zijn. Omdat je je abonnement bijna nooit precies op die dag afsluit krijg je bij orange een starttegoed van 15 euro waarvoor je vast kunt bellen. Je kunt uiteraard ook meer bellen maar dan betaal je gewoon het bedrag wat je meer hebt verbeld.
Pas als de eerste billcycle is ingegaan krijg je voor het eerst de bundel waar je voor gekozen hebt.

Ik weet niet precies hoe het bij andere providers werkt maar ik neem aan dat elke provider wel zoiets heeft.

En ze mailen niet terug zeg je? Dan kun je beter even bellen. Vaak wordt email in het weekend niet gedaan maar telefonisch zou je toch altijd iemand aan de lijn moeten krijgen bij de meeste klantenservices.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 17:55

Ja dat had ik dus ook gedaan, ik kon kiezen tussen voicemails en zow.. en tussen abonnementen en incasso.. Dus ik abonnementen en incasso getikt.. Zit ik verkeerd, zouden ze me doorverbinden doen ze weer vanneh.. Abonnement en incasso Boos!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 17:55

BTW, k heb telfort