Wat doen jullie in het weekend?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DiRrTy_LaDy

Berichten: 68
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Oudkarspel (Alkmaar)

Wat doen jullie in het weekend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 10:45

Ik zit me dus elk weekend echt dood te vervelen...
Dus de vraag is wat doen jullie in het weekend, behalve je paard dan natuurlijk?

I'm In LoVe
Wouter You Were Mine...


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:51

Heb toevallig dit weekeind een superdruk weekeinde, zal eens op een rijtje zetten wat ik dit weekeinde allemaal doe:

Vrijdag:
Werken van 18.00-21.00, daarna naar een vriendin voor d'r verjaardag, daarna naar de kroeg tot een uur of 2.

Zaterdag:
's Ochtends ff lekker keutelen, zometeen naar m'n paard, als ik thuis ben komt m'n vriendin en gaan we ff boodschappen doen en daarna trainen (hardlopen, oefenen voor de triatlon die we binnenkort moeten lopen). M'n ouders gaan vandaag voor een week op vakantie, broertje&zusje naar m'n vader (ouders gescheiden), dus ik alleen thuis. Lekker voor mezelf zorgen, vriendin komt om me de 1e nacht alleen door te helpen. Vandaar die boodschappen. Na het trainen ff douchen, koken, taart maken en 's avonds uit, weten nog niet waarheen. Vriendin blijft slapen.

Zondag:
's Ochtends lekker ontbijtje met vriendin, daarna lekker ff keutelen, vriendin naar huis, maybe nog ff bij m'n vader op bezoek. 's Middags komt een vriend, gaan we filmpje kijken. 's Avonds btje internetten enzo...

Druk programma dus, en tussendoor ook nog huiswerk maken! Maar over het algemeen heb ik niet zo'n druk weekeinde, vrijdag werken en naar de kroeg, zaterdag paard en verder huiswerk maken, bokken, lezen, soms stukje wandelen of weg ofzo.

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:12

Dit weekend is een lekker rustig weekend:

Gisteravond ben ik naar stal geweest, ik was tegen 11 uur thuis. Daarna nog even zitten internetten.
Vandaag ben ik bezig om een achtergrondverhaal te schrijven (weet nog steeds niet waarover Bloos! ). Vanavond moet ik oppassen, daarna lekker op tijd naar bed. Als ik alles voor school af krijg ga ik morgen naar stal. Paardjes wassen voor het NK volgende week, alvast wat spullen inpakken etc. Morgenavond lekker op de bank hangen Expeditie Robinson kijken. En maandag weer vroeg op om voor school bezig te gaan.
Normaal werk ik op zaterdag van kwart voor 8 tot 1 en lig ik vaak 's middags in m'n bed Bloos! maar ik heb geruild met iemand, dus ik ben vandaag lekker vrij Lachen

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:14

vervelen???? ik heb het altijd super druk in het week-einde.
Natuurlijk ga ik naar mijn paard en soms heb ik op zondag een wedstrijd. Verder eb ik nog een huishouden met een man, 3 katten en een hond. Een groot deel van de schoonmaak/was valt in het week-end.

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:20

Pfoie vandaag heb ik ;s ochtends een rustdagje alleen even huis opruimen en vanmiddag paardje wassen.
En dan morgen keuring in Assendelft!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:22

Uiteraard probeer ik altijd een dagje uit te slapen, boodschappen doen, huisje schoonmaken, met de katten spelen, met Corina mee op concour, internetten, dvd-tje kijken, lezen, enz.enz.

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:24

Ik zit nu (zaterdag lekker de computeren) even bij lezen enz..

ga straks de paarden trainen en wassen..drogen vlechten enz

dan boodschappen doen bij de Edha

lekker rustig avondje tuig poetsen, breezer drinken denk ik
kleren klaar leggen enz
zou eerst naar horse event gaan maar wegens tijd gebrek denk ik niet dat ik daar aan toekom.

en zondag vroeg op paarden opladen en richting hoogland
twee shows rijden en weer naar huis...
paarden verzorgen enz

maandag ben ik vrij en hoort dus bij mijn weekend is dan voor mij eigenlijk zondag rustdag..ff bijkomen van het weekend

dinsdag weer werken

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:26

vrijdag avond: stappen in nijkerk
zaterdag avond: naar de klaveet
zondag: hele dag slapen en beetje msnen

Hou van me liefje!!!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:27

Vrijdag:

Ben ik moe van projectdag, dat is gewoon zo hard werken en stressen!
Dan 2 paarden doen, en 's avonds na het douchen en eten ff naar mijn vriend.

Zaterdag:

Uitslapen haha! Daarna naar de 2 paarden die ik moet verzorgen, de stad in, naar m'n vriend. 'S avonds lekker stappen tot 6 uur 's ochtends.

Zondag:

Uitslapen, wat gek genoeg dan niet wil:S Douchen, en huiswerk maken!

Ja best een saaie indeling heb ik ook maarja, ik kan niet zo zeggen wat ik altijd doe, is elke keer weer verschillend!

Groetjesssss

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:43

Mijn weekeind is altijd super. Die begint vrijdag om 10.30 al!!!!
Dan eerst lekker naar Dennis toe. Daarna lekker doucen, eten en werken. Na mijn werk even omkleden en naar m'n vriendje toe.
Zaterdag ochtend+middag naar Dennis toe en wat klusjes thuis doen. 's avonds naar m'n vriendje toe.
Zondag naar Dennis en dan is mijn vriendje meestal bij mij thuis.

Dit is ongeveer hoe mijn weekeinden er uit zien. En vervelen doe ik me zeker niet hoor!!!!!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 12:17

Ik heb geen(vz)paard dus dat is helaas geen tijdverdrijf in mijn weekend
Vrijdagavond kijk ik vaak een film met vrienden of doen we wat anders leuks. Af en toe zit ik gewoon lekker thuis.
Zaterdag boodschappen doen, met mijn eigen mams of met die van mijn vriend(ligt eraan of ik ben blijven slapen bij hem)
Wat internetten, af en toe naar de stad shoppen
's avond kom ik weer samen met vrienden, kijken we film ofzo. Daarna gaan we vaak uit.
Zondag slaap ik uit. Die dag doe ik bijna niks. Beetje internetten, beetje met mijn vriendje klooien. De honden uitlaten, dat soort gein OK dan!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 12:21

Dit weekend was tot nu toe heel erg saai en rustig...
Veel geinternet, gewerkt, geslapen en bij Pinky geweest. That's all.
Morgen een boktmeeting dat is het leuke van dit weekend Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Laus

Berichten: 20
Geregistreerd: 20-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 15:03

Mijn weekend is nooit saai, ik zou juist willen dat ik wat meer vrije tijd had om eens lekker voor de tv te hangen.
Vrijdag-avond ga ik altijd uit, zaterdag-morgen werken en die avond soms ook uit. Zondag is er ook altijd wel wat te doen. De rest van de tijd heb ik mijn vriendinnen, pony, huiswerk en computer nog Haha!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 15:06

ik ben gisteren naar het omniversum (den haag) geweest voor de derde keer in mijn leven en elke keer denk ik:"dit moet ik vaker doen". maar daar komt het natuurlijk nooit van. maar het is echt een aanrader, ik kwam er heel ontspannen vandaan.

Z1+1

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 15:09

ik ga stappen Haha!

eindelijk weer een keer echt goed op stap!
we gaan met een stel meiden naar de time-out en eerst bij 1 van hun flink indrinken!

en dan helemaal los!

zo af en toe heb ik dat echt nodig!!

en zondag ga ik buitenrijden met mn knollie!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 15:12

De paarden natuurlijk en verder...uitrusten Gaaaap

puntje puntje puntje

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 15:12

Eeeeh veel paarden daarnaast: stappen, naar de kerk gaan Haha!, op bezoek bij vrienden, tv kijken, internetten en heel soms huiswerk maken Schijnheilig

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 15:42

Mijn weekend begint om de week met een springles op vrijdag.
Daarna ga ik mee s'morgen met mijn ma en de 2 honden naar de training.
Meestal maak ik huiswerk heel de dag door en bok ik ondertussen hier en daar een beetje. Op zondag vaak ook huiswerk en geregeld honden show's
Druk dus...

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:00

uit, paarden, werken, huiswerk

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:09

werken, op stal bezig zijn, al het kan feesten en soms ook nog wat hw maken

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:16

afspreken met vrienden, uitgaan, huiswerk maken, naar de stad, computeren Tong uitsteken met je vriendje afspreken.

Ik heb ook een hele periode gehad dat ik me super verveelde in het weekend en ik uitkeek naar maandag haha gelukkig is dat nu over Schijnheilig Tong uitsteken

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:19

Vrijdag:Tot 12uur school,daarna naar vriendin geweest tot 4 uur.
Snel omkleden,naar stal.Les gehad met Destiny en daarna nog gewerkt.
En toen eindelijk thuis, tot half 3 snachts gebokt.... Lachen

Zaterdag:Eerst naar Divoza,daarna Roduque gereden en Dinky gedaan.
Daarna naar stal om Destiny en Tae Bo te doen.
Gelukkig kon ik ruilen met iemand zodat ik vanavond niet hoefde te werken Knipoog Haha!.

Zondag:Uitslapen (niet te lang want de paardjes wachten *LOL* ).Proberen beetje huiswerk te maken en daarna richting stal.
Eerst werken,manege-ponys uit het land plukken en op stal zetten,krachtvoer voeren,kuilvoeren enz.
Daarna snel Destiny rijden,en dan als ik tijd heb nog naar Roduque en Dinky...
Daarna vliegensvlug naar huis en huiswerk maken!!!



Pfff... druk weekend gehad....

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _bloempje01_, _Lois_, Anne_26, Cowboy55, Eefsel2109, Eulogy, Flubberboot, Goldwynn, Huni, IASCrawler, IMAY1990, Johnie, juval, Kimberly520, LuCa88, mingming, Mirjam79, nobility, Noblesse_, Nymeria, Petra_O, Relaxed, S_Figo, Sabine, shanna_dw, Vjestagirl, WendyKtH, XladyX, Zwerte en 61 bezoekers

cron