Cross Lisse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Cross Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 15:24

Vandaag de cross gehad met smilesje. Helaas starte Rick achter mij en aangezien Smiles nogal gek op zijn vriendje is blijft hij liever bij Rick. Bij het losrijden was hij vrij druk (iets wat ik niet van hem ken). De bak was wel erg zwaar en dr zijn twee paarden onderuitgegaan omdat het zn zware bak was.
Toen de cross. Ik galloppeerde naar de eerste hindernis en dr liepen mensen midden op het pad, fluitje en ze gingen nog niet opzij, dus ik roepen nee hoor niet op zij, pas op het allerlaatste moment gingen ze opzij Boos! . Maar goed de eerste weigerde hij al op zn 10 meter afstand, de aansteller. Ik doorrijden tot de hindernis en nog een keer proberen. Weer niet toen ben ik er maar langs gegaan. Bij de tweede weigerde hij weer, alleen we hadden er zolang overgedaan dat Mirjam en Rick ons hadden ingehaald. En toen wou hij wel. Ik ging achter Mirjam aan en de rest hebben we foutloos gesprongen, Mirjam en Rick ook, alleen bij de waterbak twijfelden de paarden even.
Uiteindelijk is Mirjam 2e geworden en Miles en ik 4e. Ben dus heel tevreden.
Onze vereniging had het zowiezo wel goed gedaan 2e en 3e bij de paarden en 2e,3e en 4e prijs bij de pony's

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:29

Voor mij is Lisse iets minder plezierig gelopen...De cross ging wel aardig na wat staakacties op hindernis 1(paard had nog nooit een boom gezien van dichtbij Knipoog )
Maar dat half uur ervoor was een drama....Ik kon er bij de veearts echt niet af en in de losrijbak maakte ik er een grote wildwest-show van Bloos Ben op een gegeven moment maar vertrokken voordat er ongelukken zouden gebeuren...

Water ben ik niet door geweest(wel met een voetje erin) en bij de mandencirkel nam het paard zelf het alternatief Knipoog

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 18:08

Ow dat is jammer, maar de cross zelf was toch wel weer een leuke ervaring hoop ik?
Bij de dierenarts was smiles echt relaxt; hartslag van 36, terwijl rick een hartslag van 88 had voor hij aan de cross begon en na de cross een hartslag van 66!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:30

cross zelf was wel leuk, maar ik heb een paard gekocht dat braaf zou zijn op concours en ben hier dus niet zo blij mee

Dit is al de tweede keer met dit soort acties Verdrietig

NoGo

Berichten: 1896
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: ergens bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 19:04

Morgen is er toch ook nog cross in lisse of word ik nou gek Verward

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:28

het was alleen vandaag. Normaal is het wel twee dagen, maar dit jaar is het geen officieƫle wedstrijd