divoza, zoetemeer of leek, met de trein bereikbaar?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 15:25

of moet je dan egt een pokke end lopen?? want heb nou OV, dus wil daar wel een xtje heen! Party!!

horselover in r'dam is wel te doen toch?


paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 15:54

ik ga altijd naar die in leek met de auto wij komen uit de buurt van alkmaar en volgens mij zou je daar toch ook wel met de trein moeten komen,sorry hier heb je verder niet veel aan he!
anders vraag je aan iermand die er heen gaat of je mee kan rijden das nog veel gezellier ook! Party!!


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 16:34

Als je naar Leek gaat moet je eerst met de trein naar Groningen, dan met de bus naar Leek. Vanaf de bushalte is het nog een kwartier lopen.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 17:26

Citaat:
Op 2001-09-30 17:34, schreef Naz:
Vanaf de bushalte is het nog een kwartier lopen.


Volgens de Divoza-gids is het nog ongeveer 5 minuten lopen. Zeggen ze altijd... Haha!

Toen Divoza Zoetermeer nog Paard & Ruiter was, zaten ze maar 10 minuten lopen van Zoetermeer CS. Helaas staat in de gids geen routebeschrijving naar het nieuwe adres, maar aan het kaartje te zien dat er bij staat is het een p*kke-eind lopen. Je zou ze ff kunnen bellen of ze niet toevalling met het ringlijntreintje bereikbaar zijn of dat er een bus gaat.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 17:28

Citaat:
Op 2001-09-30 18:26, schreef Karin:
Citaat:
Op 2001-09-30 17:34, schreef Naz:
Vanaf de bushalte is het nog een kwartier lopen.

Volgens de Divoza-gids is het nog ongeveer 5 minuten lopen. Zeggen ze altijd... Haha!


NOT dus hè... Aangezien ik er werk, en dus regelmatig met de bus moet, en dat stuk dus tig keer gelopen heb, is het zeker meer dan 5 minuten... Volgende keer zal ik de tijd ff bijhouden Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 20:53

euh ik denk dat ze danhet oude adres bedoelen Verward . Want dat was idd 5 minuten lopen door het stadje Haha! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 22:24

Citaat:
Op 2001-09-30 16:25, schreef Romy:
horselover in r'dam is wel te doen toch?


Horselover oftewel Hypo(d)rama is een zelfde p*kke-eind lopen vanaf NS-station R'dam Lombardijen, over een stil en triest industrieterrein. Wel te doen ja, maar doe dat dan wel overdag en niet op koopavond, beetje donker en spooky daar.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 22:29

je hoeft niet te lopen naar hyporama, je kan een bus nemen vanaf lombardijen, dan hoef je maar een klein stukje te lopen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 10:18

In zoetermeer is het wel ff een eindje lopen, dichtsbijzijnde station is Zoetermeer oost (de sprinter rijdt daar niet) en dan is het denk ik een 20 minuten lopen.
Op de fiets is het dan 7 minuten.
Ik werk naast station oost.

:evaw:

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 14:11

Je kunt vanuit Lelystad ook de interliner nemen naar heerenveen of Drachten en van daaruit door met de bus (volgens mij stopt de interliner namelijk niet in Leek) naar Leek (lijn 100) en dan dus een stukje lopen. Volgens mij is de bushalte naar groningen (dus vanuit Heerenveen) dichterbij dan die vanuit Groningen (naar Heerenveen)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, ellen05, Flieno, fokfanaat, Googlebot, huckellover, kosseh, MarjanB, Melissa0304, Niobe, Peperkroket, spookyskippy, Sterrendief, supervon78, Xanthippe en 60 bezoekers