Voor mijn grote liefde..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SecretLove
Berichten: 11
Geregistreerd: 15-08-03

Voor mijn grote liefde..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 22:30

Het ging een tijdje niet zo goed met me, ik ben twee jaar lang heel erg depressief geweest. Er was zoveel gebeurd dat ik nooit helemaal verwerkt had, ik kon het niet meer aan. Ik heb diverse keren geprobeerd er een einde aan te maken, maar ik kon het nooit. Het was mijn paardje, mijn meisje, waarvoor ik bleef. Zij heeft voor mij zoveel betekend en dat doet ze nog.. Nog steeds heb ik welis paniek-aanvallen en ik kan me dagen heel down voelen, maar het ergste is voorbij en ik weet dat, als ik er maar voor de volle 100% voor ga, dat het allemaal goedkomt. En alles dankzij dat ene paard.. Ik heb voor haar een gedichtje geschreven, ik hoop dat jullie het niet dom vinden ofzo. Ik zie het als een gebaar tegenover haar, zeg maar en ook een beetje om alles af te sluiten, om alles een plaatsje te geven.

Voor jou wilde ik vechten,
Voor jou ben ik gebleven.
Het ging gewoon niet meer,
Ik had zo echt geen leven.

Ik voelde me ontzettend rot,
Zo vreselijk hopeloos.
Het maakte me kapot,
Maar ik ben blij dat ik niet voor mezelf koos.

Jij liet me zien dat er meer is in het leven,
Dat ik postief moest zijn.
Ik heb er alles voor moeten geven,
Maar mij krijg je niet meer klein.

Als ik dan bij jou kwam,
Ik met mijn hand over je hoofdje wreef,
Jij met je neus tegen me aangedrukt,
Dat was waarvoor ik bleef.

Het geluk dat jij me gaf,
De liefde vanuit je hart,
Jij bent voor mij zo ontzettend bijzonder,
Dankzij jou mijn nieuwe start.

Lieve meid, jij hebt altijd in mij gelooft,
Altijd heb je achter me gestaan,
En ik kan je één ding beloven,
Nooit zal ik bij je weggaan..!

PS. Ik plaats dit onder mijn anonieme naam, zeg maar. Onder deze naam heb ik welis delen van mijn levensverhaal ook geplaatst, ook om alles even van me af te schrijven. Bij deze wil ik iedereen die me toen gesteund heeft en erop gereageerd heeft, bedanken. En special thanks for BounceBabe, aan haar hulp heb ik heel veel gehad.

Sorry dat ik dit anoniem doe, maar het is me iets te persoonlijk..

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 01:17

Maar het is wel een heel mooi gedicht!!!!!!!

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 09:52

is helemaal niet dom, vooral een dikke 'proficiat' dat je erover bent, dat je sterk genoeg was om boven al die problemen enzo te staan, niet iedereen kan of wil dat!!!

En er zijn hier mensen genoeg die je altijd helpen en steunen als het nodig is! Mij kan je bv. ook altijd pb'en ofzo!!

Hopelijk blijft het goed gaan en ga maar lekker veel naar je paardje!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 09:57

hoef je niet te denken dat je daar stom om bent hoor. Jouw verhaal doet me heel erg denken aan mijn verhaal met Maaraak. Was hij er niet dan was ik er ook niet meer geweest. Is even de korte versie maar geloof me maar dat het waar is.

Geniet maar lekker, en koester het!!!!