Driejarige Peuter rijdt met auto etalage binnen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Driejarige Peuter rijdt met auto etalage binnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 19:27

DEVENTER - Een 3-jarige peuter is dinsdagmiddag in Deventer met de auto van zijn moeder een winkel binnen gereden. Volgens de politie ontstond er grote ravage in de winkel en is de schade aanzienlijk.

Terwijl de moeder met de peuter aan het winkelen was, wist het ventje de sleutels van de auto in handen te krijgen. Hij startte de auto die nog in de versnelling stond en reed vervolgens door de etalageruit van een kledingzaak. De in de winkel aanwezige klanten wisten de auto te ontwijken. Niemand raakte gewond, aldus de politie

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:54

knap dat die auto niet afsloeg Scheve mond Dat zal me een zooitje zijn geweest Haha!

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:58

Het was een zootje , het is toch behoorlijk knap van dat jochie eerst een brede stoep op en dan door die voorgevel. De foto stond hier vanmorgen in de krant en die kleine was toch wel aardig onder de indruk Verward.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 22:00

dat lijkt me wel ja dat je onder de indruk bent Haha!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 22:04

Slim ventje...Eerst de autosleutels afpakken,dan starten zonder af slaan en vervolgens regelrecht met grote vaart een winkel binnen rijden....

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 22:05

en dan ook nog op het gaspedaal weten te trappen, om meer vaart te kunnen maken Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 22:19

Jady schreef:
Slim ventje...Eerst de autosleutels afpakken,dan starten zonder af slaan en vervolgens regelrecht met grote vaart een winkel binnen rijden....

Ik stond er eigenlijk ook van te kijken.
3 jaar oud en dan dat doen... Verward

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 23:16

whahaha die heeft later wel een leuk verhaal om aan zn vrienden te vertellen Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 04:52

Wie weet was het een automaat Verward Zou me anders niet kunnen indenken dat dit zou kunnen gebeuren eigenlijk...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:13

en wat dacht je van gewoon starten, een beetje zware dieselmotor trekt hem een aardig end weg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 17:20

Lielle schreef:
en wat dacht je van gewoon starten, een beetje zware dieselmotor trekt hem een aardig end weg!


Dat denk ik ook. Ik zie een peuter nu niet echt in staat om gebruik te maken van de koppeling Haha!. Ik denk dat de auto gewoon al bijna tegen de ruit aangeparkeerd stond, de jongen de sleutel omdraaide en de auto een 'sprong' naar voren heeft gemaakt om vervolgens in de winkel af te slaan. Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd...

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:25

dan heeft die moeder de auto bekant in de winkel geparkeerd, vervolgens haar sleutels in handen van het kind laten komen en dan ook nog eens niet opgelet wat dat knulletje er mee deed Goed opgelet van haar dan OK dan!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:46

Mayo schreef:
Wie weet was het een automaat Verward Zou me anders niet kunnen indenken dat dit zou kunnen gebeuren eigenlijk...


Mijn vader heeft een halfautomaat, maar als hij in zijn automaat staat, kun je hem niet eens starten als hij in een versnelling staat, dan moet hij eerst in 'neutraal' staan.

Verder, knap gedaan van dat jochie, nieuwe Schumacher? Wow!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:55

Beste voorbeeld dat kinderen achterlaten in de auto gewoon NIET kan. En wat helaas nog door veel te veel ouders word gedaan is dat ze het kind in de auto laten spelen en achter het stuur laten zitten.

En ik kan me de tijden nog herinneren dat je maar op een knopje hoefde te drukken om de auto gestart te krijgen, daar was geen sleutel voor nodig...

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:20

CCCCorine schreef:
Dat denk ik ook. Ik zie een peuter nu niet echt in staat om gebruik te maken van de koppeling Haha!. Ik denk dat de auto gewoon al bijna tegen de ruit aangeparkeerd stond, de jongen de sleutel omdraaide en de auto een 'sprong' naar voren heeft gemaakt om vervolgens in de winkel af te slaan. Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd...


Dat lijkt mij idd de enige mogelijkheid, ik zie Robin ook nog niet zo snel de auto starten, koppelen, schakelen en een winkelpui inrijden! Haha!