Lusitano

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 22:11

Zijn hier nog meer Lusitano-fans?? Of iemand die een Lusitano heeft?? Ik vind dat zulke geweldige paarden, zó mooi... Tong uitsteken Als ik ze zie dan Kwijl ik helemaal!! Ach tja, die beesten zullen wel niet te betalen zijn... Geld, geld! Verdrietig

En tja, Andalusiërs zijn natuurlijk ook geweldig mooi ('t is tenslotte familie), maar die zullen ook wel niet misselijk zijn qua prijs. Ooit... als ik groot ben... met veel geld... *zucht*
Laatst bijgewerkt door YouKnowWho op 19-09-03 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:27

Ik heb familie van de Lusitano, de Andalusier. Nog mensen met Andalusiers zijn Dinkeygirl, Cloris, Cantaor, Huertecilla, Merilyn en Ieniemienie, ...

Loolapelooza heeft een Lusitanoveulen (Xender) en er zijn nog heel wat mensen met Lusitano's!

Imo is er weining verschil tussen Lusi's en Anda's, het zijn beide geweldige rassen met ene verschrikkelijk aangenaam karakter en een exterieur om van te kwijlen!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:32

Ikke, sinds kort heb ik samen met een goede vriendin een lusitano veulen van drie maanden, Xantha
Afbeelding
Ben echt helemaal verliefd op haar Lovers

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:05

...en de Berder is ook 'hetzelfde'.

Om het nog wat verwarrender te maken: een andalusiër kost hier haast geen drol. Voor 2000 euro koop je een mooi en lief rijpaard. Een P.R.E., Pura Raza Española, een 'andalusiër' met een staatstamboor, kost inderdaad wél meer.

Maar goed. Als je even de zoekfunctie gebruikt zie je aardig wat topics op dit forum.

Op ITP: andalusisch paardenfeest, heeft Ilindra wat fotos geplaatst.

[ITP] Andalusisch Paardenfeest

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 10:26

Hihihhi oké dank je wel!! Ik ga ff de zoekfunctie wakker maken Haha!

Dizzy

Berichten: 723
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:52

Ik heb mijn Lusitano "Seraphino" nu 3 1/2 jaar (hij is nu 4 1/2).
Hij is mijn eerste echte EIGEN paard (zelf opgespoord, uitgezocht en gekocht)
Helaas heb ik nog geen foto's in mijn profiel staan, maar bij mijn "naam" zie je zijn hoofd (de palomino) toen hij 1 1/2 jaar was.
Er zijn al enkele topics over de Lusitano geweest, daar staat nog meer info over mensen met Lusitano's of Andalusiers.
Lachen

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:08

YouKnowWho schreef:
En tja, Andalusiërs zijn natuurlijk ook geweldig mooi ('t is tenslotte familie), maar die zullen ook wel niet misselijk zijn qua prijs. Ooit... als ik groot ben... met veel geld... *zucht*

Meer info over de Andalusiër kan je vinden op http://www.andalusier-vereniging.nl

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:02

Dizzy schreef:
Ik heb mijn Lusitano "Seraphino" nu 3 1/2 jaar (hij is nu 4 1/2).
Hij is mijn eerste echte EIGEN paard (zelf opgespoord, uitgezocht en gekocht)
Helaas heb ik nog geen foto's in mijn profiel staan, maar bij mijn "naam" zie je zijn hoofd (de palomino) toen hij 1 1/2 jaar was.
Er zijn al enkele topics over de Lusitano geweest, daar staat nog meer info over mensen met Lusitano's of Andalusiers.
Lachen


Maak nu eens een keer flink werk voor die foto's! Haha!

Of mail ze op z'n minst eens een keertje naar me, jij bent mijn Xennie al in real life gaan ontmoeten en ik heb de jouwe geeneens op foto gezien Schijnheilig Knipoog

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 01:36

Ja, vind ik ook! Ben helemaal benieuwd naar jouw PaloLusi! Tong uitsteken

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 01:39

And me Haha!