Veiling op mijn stagestal!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Veiling op mijn stagestal!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 07:27

Zaterdag 27 september is er een grote veiling op de stal waar ik stage loop!! ik heb er al helemaal zin in, hij heeft 50 paarden voor de veiling ingezet en gister hebben ze al vrijgesprongen voor de foto, jeetje, wat zitten daar goede paarden tussen!!

zijn er mensen die iets van deze veiling of wisten of er toevallig heen gaan...??

Het is op de Beemdhoeve in Helvoirt en er zitten echt super mooie sportpaarden/merries en veulens tussen man.... ik zou er zo een paar willen kopen...Haha! maar jammer genoeg heb ik nogsteeds geen miljoen gewonnen!!

ik vroeg me dus af, of er misschien iemand van bokt langs ging komen...zomaar toevallig...

ik weet niet of ik hier een site neer mag zetten...maar als het niet mag dan pb ik de moddie... wel ff..

http://www.beemdhoeve.nl

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:11

Ik ga er morgen en overmorgen werken, de paarden vast toiletteren en klaar maken voor de veiling. De dag van de veiling ben ik er ook

(Valt dit trouwens wel onder algemeen..? Lachen )

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:23

Ooo, daar bij kemps, daar heb ik ooit nog gelest, in de tijd dat Wim er nog was.
Daar hebben ze at talenten staan zeg Kwijl

Helaas, ik mis ook nog een 6 cijferig getal op mijn rekening

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:30

smiley schreef:
Ik ga er morgen en overmorgen werken, de paarden vast toiletteren en klaar maken voor de veiling. De dag van de veiling ben ik er ook

(Valt dit trouwens wel onder algemeen..? Lachen )


Hee, een vriendin van mij moet daar ook werken, de paarden toiletteren en vlechten, wat een toeval! Misschien ga ik nog wel even kijken als zij aan het werk is... Cheese!

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 11:41

wat leuk dat jullie (misschien) komen!! ik moet er ook helpen...paarden poetsen en bla bla bla....

maar heb er zeker al zin in !!
zitten inderdaad echt leuke paardjes tussen...vooral 1 springpaard trekt mijn aandacht...maaarja ...ik mis dat getal ook nog op mijn rekening Haha!