waarom hebben jullie je paard gekocht???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 12:55

Ik vroeg me af wat jullie het verliefde gevoel gaf toen jullie een paard wouden kopen en bij een paard gingen kijken en toen d8: WOW die wil ik.

xxxies Maaike


flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 12:59

uhm, wel zoiets!! was op zoek naar een pony waar ik lekker mee kon rijden, dus ik ging kijken bij een 4 (let op 4) jarige haflinger. aangekomen bleek het een zieke 2 jarige haflinger te zijn die was verwaarloosd. Ze was echt stikbenauwd, je hoorde bij elke ademhaling een piep en het was echt heel moeilijk. maar toch keek ze om en gaf meteen een hinnik. ik was in love!!

we hebben haar laten keuren, maar ik was er zelf niet bij. ze was goed gekeurd terwijl ze doodziek was!! maar toch heb ik haar gekocht, ze was zo lief en anders zou ze naar de slager gaan, en ik heb er nog steeds erg veel plezier van!! heb alleen wel lang moeten wachten met echt rijden, maar dat heb ik er wel voor over!

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:02

Nou, Snoop (heb ik nu 8 jaar), daar was ik helemaal verliefd op als puberend grietje, dus die moest komen...
Toen ze te koop stond hebben m'n ouders haar voor mijn verjaardag gekocht.

Adventure was anders. Vorig jaar ben ik hem op Texel tegengekomen op de manege waar ik iedere zomer werk.
Ad was jong, groen en heel kneuzig. Hij was zeer kopschuw en angstig (rara, hoe zou dat toch komen...). Ook in de kudde werd ie hopeloos onderdrukt.
Hij zag er slecht uit, mager en zeer slechte vacht. Hij paste gewoon niet in een kudde en was heel zielig.

Ik zag toch wel wat in hem. De skeletbouw was errug mooi, hij had top papieren en hele mooie gangen. Alleen kwam dat er allemaal niet echt uit...

Ik ging na de zomer weer naar huis, en bleef maar aan hem denken. Ondertussen reed ik niet meer op Snoop wegens een ernstige, oude blessure en ik wil er ook niet meer op. Met snoop ben ik ver gekomen, en na die blessure vond ik het tijd om met haar te stoppen. Mijn zusje begon meer op snoop te rijden.

toen belden ze van texel op, met de mededeling dat Ad wegmoest, omdat ie daar niet paste. Hij redde het daar gewoon niet.

En toen was de beslissing snel genomen. Hij was ook nog eens niet duur in verhouding met zijn papieren.

Nu heb ik hem al weer bijna een jaar. En hij is brutaler geworden en een echte showbink. Hij ziet er super uit en zit weer lekker (geestelijk) in z'n vel.

Ik ben blij dat ik hem heb kunnen oplappen, anders had ik me altijd schuldig gevoeld.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:05

hmm ik ging kijken naar een heel braaf vormerrieveulentje, en naar een spaans volbloed zwart hengstje. Eerst ff naar het hengstje gekeken, was een leuk beessie. Toen naar het merrieveulen. Ze stond op stal, heel zielig in een hoekje. En braaf was ze idd, want ze was zo ziek als het maar kon. Dus ik heb haar meegenomen naar buiten, ze was het felle licht helemaal niet meer gewend, zo zielig. Dus die man heeft haar 's middags gebracht, en ik heb haar helemaal opgelapt Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:16

Die van mij was nog een heel jong veulentje toen ik hem voor het eerst zag, toen vond ik m al speciaal. Toen hij bijna 3 was zag ik m weer en toen sloeg de bliksem in, so to speak. gekocht dus en nog steeds elke dag heel erg blij met hem.

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:17

Ik ken mijn paard al van ziens van toen ik 12 jaar was. De bus, die ik moest nemen om naar school te gaan reed altijd langs haar wei. En ik was toen al verliefd op haar donkerbruine kleur. En toen ze te koop was, ben ik haar eens van dichterbij gaan bekijken en toen was ik al helemaal hopeloos verliefd op haar lieve ogen, mooie hoofdje en de manier waarop ze zichzelf presenteert (ze is een echte "stoefkont"). En toen ik haar gereden had, was ik helemaal verloren! Lovers Lovers Lovers Dromen Dromen Dromen

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:28

Ik had voorheen een Hengst die ik iedere dag verzorgde en reed op een de stal waar ik nu ook sta. Omdat ik ging verhuizen kon ik hem niet meer rijden en verzorgen maar bezocht hem zo nu en dan eens. Toen afgelopen april wilde ik weer naar hem toe omdat ik hoorde dat het niet zo goed met hem ging. Ik erheen en hij was er niet meer, ik begon al bijna te janken met de gedachte dat ie afgemaakt was, maar toen kwam de eigenaar van de stal die vertelde dat ie met pensioen was. Dus ik helemaal happy Lachen . Ik vertelde hem dus dat ik volgend jaar een paardje wilde kopen en of hij me ermee kon helpen. Toen had hij wat paarden staan die te koop stonden dus ik ging ff rondkijken en toen zag ik haar staan. Ik was helemaal in Lovers . Het was echt liefde op het eerste gezicht. Toen haar toch maar meteen gekocht ook al was het nog helemaal niet de bedoeling om een paard te kopen. Maar het klikte meteen. Ik had er al zelfs gekocht voordat ik er op ging rijden. Ik was al zo gelukkig met haar waardoor anderen tegen me zei: "lijkt het je ook niet verstandig om eerst op haar te gaan rijden". Ik was al helemaal vergeten dat dat er ook bij hoort.

_________________
Iedereen moet ergens in geloven, ik geloof dat ik wat te drinken neem.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pregini op 2001-09-30 13:29 ]</font>

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:29

bij mij was het allemaal heel anders.. we hebben binnen 1 week moeten beslissen. Ik had een verzorgpony waar ik helemaal gek op was en ik mocht heel veel met haar doen.. ik verzorgde haar toen een jaar en opeens wou haar eigenares haar verkopen omdat ze een shetlander wou en Evita moest dan weg. Ik was echt ontzettend verdrietig en ik mocht eigenlijk helemaal geen pony..maar mijn ouders zijn er over na gaan denken of we haar niet konden kopen. Haar eigenaar wou dat ze snel weg ging en we kregen 1 week om te beslissen of we het deden, omdat ze zei dat er nog heel veel andere mensen waren die haar wel wouden kopen. na een hele drukke week waarin we echt van alles moesten gaan regelen (ik heb toen nauwelijks geslapen enzo.. ik was helemaal doodmoe) hebben we haar toen gekocht!! ik was zooo blij!!

ik was eigenlijk al helemaal gek van haar toen ik haar voor het eerst zag.. ik was toen een jaar of 10 en ze stond in het weilandje vlak bij mijn huis, ik ging heel vaak naar haar toe om een appeltje te brengen enzo (wist niet eens hoe ze heette) en dan ging ik achter het hek zitten en naar haar kijken.. toen ik 12 was mocht ik haar verzorgen, en toen ik 13 was werd ze mijn eigen pony.. nu ben ik 15 en nog steeds Lovers op haar hoor!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:35

IK zette allemaal advertentie's op internet met mijn eisen erin. 1 van die eisen was leeftijd tussen de 6 en de 13. Veel reacties gehad, naar veel pony's gaan kijken, veel van die pony's werden verkocht aan iemand anders, en enkele pony's pasten echt niet bij mij. Ook wat reacties gehad die gel*l bleken te zijn. Toen kreeg ik een reactie over een connemara pony, de connemara was toen 1 van mijn favo rassen. Het leek me echt een super pony, maar er was 1 probleempje, hij was al 21. Overlegd met andere paardenmensen en die vertelde me dat het misschien alleen maar beter was zo'n oude pony, daar kon ik nog veel van leren. Ok, zijn we dus gaan kijken en ik zag hem staan, en was helemaal verliefd!! Toen heb ik gereden enzo. Gepraat met die mensen want ze wilde een super tehuis voor hem. Mensen zijn toen naar ons gekomen, ze wilde kijken of hij echt een goed tehuis kreeg. En toen hebben ze besloten dat ik hem mocht hebben.. Lovers

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:46

Het was eigenlijk altijd mijn wens om een pony te hebben en dan het liefst een kleintje, rijden trekt me niet meer zo.
Toen ik Polly ging verzorgen heb ik voorzichtig gepolst of ik haar mocht kopen en dat mocht, we hebben toen een termijn van een jaartje ingesteld dat ik haar na dat jaar zou kopen (dat was vorig jaar november). Die vrouw heeft me toen zo teleurgesteld in haar liefde voor paarden, Polly heeft de hele winter buiten gestaan (niks mis mee, tis een shet) maar dan ook zonder bijvoer of schuilstal, ze heeft toen een veulen gehad (met kerst) en die is doodgegaan, dat boeide haar helemaal niet enzo, dus ik heb me helemaal kapot gespaard en heb haar in juni al gekocht en ze staat nu lekker warm op stal. Bij de vorige eigenaar is ze waarschijnlijk weer gedekt dus een dikke kans dat ze nu weer een veulen krijgt in de winter, maar deze zal het halen!! Al moet ik zelf op stal slapen om hem warm te houden en het veulen kan als het goed is ook blijven!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 13:58

jeetje wat leuk, ik hoop voor je Polly dat het veulen blijft leven, zal vast wel lukken.
Ik vind het altijd zo leuk om te lezen hoe mensen aan hun paard en waarom zijn gekomen.
hihi
Nou moet ik nog he! (ik heb nog geen paard hoor)

Ik was hier en daar al wat aan het zoeken naar een shetje of welshje, het maakte mij nix uit wilde gewoon een pony die ik kon vertroetelen eventueel mee mennen, enz.
Toen kwam me pa met een geweldig idee, wat ik helaas niet kan meedelen met jullie omdat ie dan errug kwaad word en er zitten hier veel bkenden op bokt dus die zullen het ook lezen.
Jullie horen het nog wel (sorryd at ik jullie zo nieuwsgierig maak)

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 14:20

Goh, wat was dit leuk om te lezen. Phoe, ehm Nina was op de foto's al super Lovers . Was al helemaal weg van haar toen ik ging kijken was ze veel groter dan dat ik dacht. Ze werd gepoetst door een meisje in een wat donkere stal dus dacht: hmm, die is toch niet zo mooi. Nou ze haalde haar eruit en begon haar te longeren! Wowie! Wat was ze mooi Kwijl En het leek wel of ze wist dat wij naar HAAR kwamen kijen(waren nog meer mensen in de bak) ze gooide haar staart helemaal op haar rug en begon wat af te showen! Super gewoon. Toen mocht ik erop, ze probeerde een loopje met mij te nemen. Maar ze liep zo lekker en ze wilde overal alle aandacht vandaan halen dat ik voor haar ging! Lovers Nina en ik zijn als 2 puzzelstukjes. Passen precies bij elkaar! Lovers

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 14:20

Ik heb Felix eerst gehuurd. Na enig aandringen hadden ze voor mij een haflinger gekocht en daar moest ik het maar mee doen.Toch erg leuk om daar vaak aan terug te denken als je hem al 7 jaar hebt. Haha!
Toen moest ik werken voor mijn uitkering en kwam bij iemand terecht die paarden had(hengsten, friezen, tuigers).
Dat was in Egmond en ik stond al te snakken om mijn haffie mee te nemen en de duinen te gaan verkennen.
Na een half jaar hebben we mijn haflinger opgehaald om hem te beleren voor de kar(ik huurde nog steeds). Felix zou 6weken blijven, dat werden er 8 en toen er tegen mij gezegd werd dat we hem maar van het weekend maar weer terug moesten brengen vond ik dat vreselijk. Ik had het erg naar mijn zin en paard zag er ook veel beter uit.
De volgende dag zei ik dus tegen de pensionhouder( we zaten samen op de kar met felix ervoor) dat ik hem maar ging kopen.
Okay eerst overleggen met pa en ma en die vonden het goed. Een pensionbedrag afgesproken(300,- ook omdat ik zijn paarden ook deed) en in het weekend dat ik hem terug zou brengen heb ik hem gekocht.
helaas heeft felix na die dag ook niet meer voor de kar gestaan.
Maar ik moet zeggen dat het niet een speciaal gevoel gaf ofzo, ik had hem inmiddels al 1,5 jaar gehuurd.
Ach vanaf de eerste dag zat het al goed, ik zei toen tegen hem, : Paard we moeten er maar wat van maken. Nou en dat hebben we gedaan.
Danno heb ik op zuidlaren gekocht, zo'n scheetje dat daar aan het hek stond . Ff goed keuren en toen gekocht.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Captain_oud
Berichten: 88
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Langelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:27

Ik had al bij een paar paarden gekeken en ik vond ze allemaal tw gek, maar ijn vader natuurlijk haas je nou maar niet doe maar lekker rustig aan. Dus ik een advertentie gezet: Gezocht super eerlijk paard tussen de 1 en 3 en tussen de 3000 en 4000. Ofzoiets.. een week later reactie van een meneer ui hardenberg, vlakbij duitsland. Ik gebeld en wij er heen te kijken. Ik wist dat ie 2 paarden had. Ik kwam daar en hij begon over zijn paard te praten. in de stal ermaast zag captain staan en dacht ik: O, ik hoop dat dat hem is. elkaar al in de smiezen. Gelukkig voor mij was dit ook zo. Vanaf her eerste moment wist ik dat dat hem was. hij was zo lief het was net of de bliksem er bij ons erin sloeg zo'n mooi moment. Dus ik loop naar hem toe en leg mijn handen op zij;n snuit en hij begraafde zijn hoofd in mijn armen. Ik wist niet wat me over kwam zo mooi was dat. Zijn toen nog baas was helemaal verbaasd. Hij had gezegd dat hij dat paard al bijna zijn hele leven had (van het paard he) en dat ie zoiets nog nooit bij hem had gedaan. nou toen ging er wel even ee rilling over me heen. Toen moest ik nog 4 weken wachten totdat onze stal klaarwas en sindsdien (5 maanden) heb ik hem.

Je kan je soms niet voor stellen dat ie 3 is. blijft rustig staan over al mee. Ik kan hem poetsen wassen opzadelen zonder dat ik hem vast heb gemakt. onverstelbaar lief paard is dit. Ik rij nu 11 jaar en ik ben bijna mijn hele leven tussen de paarden bijna 18 jaar en ik had niet gedacht dat er een nog liver paard zou zijn als eabe. dat was een friese hengst die ik als 4 jarig verzorgde en mee aa de hand liep. DAt was zo;n lief paard. maar deze onvoorstelbaar echtbaar. Hij gaat ook nooit meer weg daar is hij me nu al veel te dierbaar voor.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 12:27

Ik reed bij een fokker(sta ik nu nog steeds) 1 van de veulens vond ik erg leuk en toen ie 2.5 jaar was en ik 'm in ging rijden vond ik 'm zo leuk dat hij mijn kerstkadootje werd.
Hinke Kon ik ook onwijs goed mee overweg.
(veulen van dit jaar)en die er ook bij gekocht Lovers

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 15:32

Ik heb Pinky verzorgd vanaf veulen af aan, en toen hij na 11 maandjes verkocht moest worden kon ik geen afscheid meer nemen... Ik was in luvvvvv Lovers

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 16:32

ik heb mijn paard van ibazar afgehaald.
Er stond een foto bij en ik was meteen verliefd.
Ik had de mazzel dat hij ook nog dichtbij stond dus binnen 2 weken had ik pendro gekocht, terwijl het eigenlijk niet helemaal de bedoeling was om zo snel al een paardje te kopen.
Het enige wat ik kan zeggen ik was verliefd en wou niet eens verder meer kijken.

linda

kian

Berichten: 80
Geregistreerd: 05-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 21:05

Ik was op zoek naar een braaf paard, minstens 1.64m, L dressuur, ruin en het mocht geen vos zijn. Met die mededeling zijn enkele mensen ingelicht en zo belde op dinsdagavond de vaste handelaar van onze stal dat hij misschien iets had. Afgesproken voor woensdagmiddag om te gaan kijken.
Dat was dus Pris. Een blauw schimmel, dubbel L, super braaf en heel mooi voorkomen. Een nadeel, het is een merrie. Ik heb haar die avond gereden en ik was eigenlijk al de hele middag verkocht. Dat het een merrie was, maakte me al helemaal niks meer uit. Het vertrouwen was er meteen. Donderdagochtend vroeg heb ik haar gekocht en zaterdag stond ze al op stal. Toch snel gegaan, binnen zon korte tijd een sportpaard met alle bijbehorende papieren.
We hebben haar van de vrachtwagen gehaald, opgezadeld en ik ben gaan rijden, dat is nu drie-en-een-halve maand geleden en ze is alleen maar leuker geworden. Ik ben ervan overtuigd dat het meteen moet klikken tussen paard en eigenaar. Dus niet denken dat dat wel gaat komen, want naar mijn idee werkt dat zo niet.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 21:17

Tja, ik koop nog wel eens heel spontaan een pony...
1 pony was 1 1/2 jaar, zo uit Wales en had nog nooit mensen gezien. Heel bang, maar ik zag er wel wat in. Blijkt een hele goede show en fokmerrie te zijn!

Een andere pony had ik nog nooit gezien, alleen een hele vage foto. Maar er zat een heel goed papier bij en de mensen die haar voor mij ophaalden wisten naar wat voor een type ik op zoek was. Maar het was wel heel spannend toen ze uiteindelijk in Nederland kwam.

Ook zagen we eens een veulentje van een paar maanden oud. Die was toen niet te koop, maar ze zouden bellen als ze ooit te koop kwam. Nou, toen ze belden hoefde mijn vader (hij wilde het veulentje absoluut hebben Haha! ) er niet over na te denken en we zijn haar de volgende dag op gaan halen.

De laatste pony die ik gekocht heb, zag ik in het weiland van een kennis/hengstenhouder. Ik was meteen verliefd op de pony, maar ik had het geld er niet voor Verdrietig
Na 2 weken mocht ik haar op komen halen en later hebben we haar betaald. Pfff... ik was echt bang dat ze aan iemand anders verkocht werd!

Verder kopen we ook wel op een "normale" manier pony's hoor Haha! ...

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 11:51

Tja, toen ik eindelijk een pony mocht wilde ik iets in de richting van, een E-pony of klein paard, basis van dressuur en springen, verkeersmak, GEEN merrie, en het liefst donkerbruin of zwart, leeftijd ergens van 4 tot 6/7. De eerste pony die ik zag klikte het gewoon absoluut niet mee, op zich een heel leuk beest, maar ik kon niet met hem opschieten, voor mij gewoon een pony zoals er nog veel meer van zijn. De 2e pony die ik voor me kreeg was een ruin, e-pony , 3 jaar werd op dat moment ingereden, goede afstamming gangen ed, kortom kon heel wat berijken. Weer geen klik, de jongen die hem voorreed wierp me een blik toe van verwend nest, toen ik niet eens een proefrondje wilde rijden, het was hem niet klaar.
Toen kwamen ze met char aanzetten, een d pony, van 4 jaar. Ze was een vos en een merrie, maar ze zag er niet uit als een merrie(heeft zich ook nooit zo gedragen, meer een dominante hengst zonder dekvermogen) maar goed liefde op het eerste gezicht, ik wilde haar hebben, en ik kreeg haar ook.
We hebben vrij vaak ruzie gehad Haha! maar uiteindelijk na een jaar hebben we vrede gesloten *LOL* liefde overwint alles, behalve een nieuw baasje, want als ik er nu nog wel eens opzoek weigert ze me te kennen Knipoog

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 18:43

Al mijn hele leventje was ik letterlijk verliefd op Lipizzaners, dat hebben mijn ouders alleen nog maar meer aan gewakkerd door me mee te nemen naar de Hofstoeterij van de spaanse rijschool in Piber. Zo mooi!!! Toen "prima" en ik vorig jaar bij een fokkerij kwamen om te kijken naar een lipi, deden we net of we heel erg geintresseerd waren ( we woonden net een jaar samen dus geld voor een paard was er echt niet!) Totdat we Nappie zagen Lovers , hij was zo sullig en lief dat Prima zei: wil je hem hebben? Tja wat een vraag, tuurlijk wilde ik hem hebben maar ik dacht dat hij een geintje maakte en werd dus pissig! " hoe kun je dat nou zeggen, je weet dat dit mijn droom is, maar we kunnen het toch niet betalen?!" Prima zei:" je moet nu beslissen, want dit vraag ik nooit meer aan je " En toen zei ik dus Ja!!! Binnen twee uur was Nappie van ons zonder dat we ook maar een keuringspapier of een veearts erbij hadden gehaald.( drie dagen daarna is hij "uitmuntend" gekeurd en had ik mijn grote droom!) Elke dag geniet ik ervan, en als het aan mij ligt gaat ie ook nooit meer weg Haha! Tja dat was dus mijn verhaal, over mijn grote liefde ( laat ik nou niet Prima vergeten want als hij er niet over was begonnen, stond Nappie nu bij iemand anders!
Groetjes Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: napoleon op 2001-10-02 18:44 ]</font>

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 19:08

nee eigenlijk niet iets van liefde op het eerste gezicht ofzo..
ik was gevraagd om haar te komen rijden en eventueel te blijven verzorgen, ben dus een keer gaan kijken en vond het wel een okee paardje, dus uitgeprobeerd.. kwa rijden echt mijn type, alleen jammer dat het dus een E-tje is... vind ik nog steeds... maar ben zeker niet ontevreden...

"Some memories are best forgotten"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: posje, Trendiction en 130 bezoekers