ik heb zo'n pech |(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

ik heb zo'n pech |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 20:35

echt deze week is het niet meer normaal
ik was al een tijdje overwerkt/oververmoeid, dus had de paarden op een laag pitje gezet.afgelopen weekend ben ik letterlijk en figuurlijk in de steek gelaten door mijn "vriendinnen"
ik zal t ff kort vertellen
ik was mee stappen in eindhoven want ik MOEST mee
nou, eerst allemaal gezellie, alleen in de derde kroeg ging ik ff naar de wc,maar daar wast erg druk dus dat duurde ff
kom ik terug, zijn die meiden weg??? ik heel die kroeg afgezocht....nergens te vinden !!!
ik in de andere kroegen gezocht of ze daar waren ...nergens !!!!
nou toen heb ik 1.5 uur gezocht in een voor mij wildvreemde stad
nah en toen ben ik maar met de taxi naar haar kamertje gegaan, maar daar was natuurlijk niemand thuis!toen heb ik anderhalf uur op de stoep gezeten in de kou!!
toen kwamen ze dus na 1.5 uur lachend en kletsend uit de taxi gerold....ze zeiden helemaal niets, geen sorry, geen waar was je...ik snap er nog steeds niets van, als ze mij perongeluk kwijt waren geraakt dan hadden ze sorry kunnen zeggen toch?? dus nu denk ik dat het expres is gegaan Verdrietig ik ben toen onder de dekens gekropen en heb vrienden gesmsd die later nog gebeld hadden, en waarbij ik dus een beetje steun had gevonden,ik heb de dag erna niets meer tegen hun gezegd en zelfs toen ze me naar huis had gebr8 heb ik geen houdoe gezegd, wat moest ik anders?ruzie maken heeft geen zin,wel dan?maar ja ik zit daar dus best mee, maar van de andere kant weet ik nu dat ik dus niets aan hun had als vriendin, dus dan is het eik geen verlies, wel??
maar goed , dat was afgelopen weekend
me werk ging wel deze week, ik was donderdag jarig, maar voelde daar dus weinig van ....en nu net, belde mijn tweede baas me op (op maandag werk ik bij een andere baas die mij inhuurt van varinko,die gaat dan de hele dag mee want hij heeft een hernia en ik rijd en laai voor hem en hij regelt de handel)maar goed die belde me dus op en zei dat ie mij per direct niet meer kon inhuren !!!! en dat terwijl het zo goed ging, ik rijd al anderhalf jaar voor hem Verdrietig en had de grootste lol samen met hem, en nu kan het ineens niet meer ivm de papieren??

ohw zucht , wanneer houd die pech eens op ??

Citaat:
when does the hurting stop???

die quote komt uit een tekenfilm serie, weet ff niet meer hoe die heet,maar dat gaat over twee mannetjes in een soort oerwoud, en een van hun heb altijd pech en zegt dat dan dus ....ik voel me al jaren precies als hem

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:40

aah dat is echt banketstaaf zeg... Scheve mond

heel erg veel sterkte.. hopelijk gaat het volgende week beter Lachen

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:45

jemig zeg, jij hebt wel heel erg veel pech Scheve mond
dat van die 'vriendinnen' vind ik echt zooooo'n lage streek Boos! zo ga je toch niet met mensen om Verward
en ook echt *** van je werk, als ik het goed begrijp kan je maandag nu niet meer werken? of de hele week niet meer (dat zou helemaal drama zijn Scheve mond ). in iedergeval, al is het alleen van maandag, dan is het nog zwaar klote, want je had het zo te horen toch erg naar je zin met hem.

nouja ik zal een poging doen om de verjaardagsstemming er nog een beetje in te brengen (dagje te laat sorry)

<font color=red>LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA
IN DE GLORIAAAAAAAAAA
IN DE GLORIA
HIEPERDEPIEP HOERRAAAAAAAAAAAAA

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:49

Oow lEkker banketstaaf!! Dat zou ik dus echt niet pikken!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 20:52

lief van jullie, thnx sharir!!
ik word niet op straat gezet maar ik werk al ruim anderhalf jaar bij hem met heel veel plezier,en de rest vd week zat ik gewoon bij varinko, maar het was maandag altijd zo gezellie, ff me ei kwijt van het weekend, ik kon met hem overal over praten, hij wist alles van me , ik baal zo
en van die meiden, ja echt ik snap er helemaal niets van!geen echte vriendinnen dus !

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:03

nog gefeliciteerd! *zingt met sharir mee* (sorry als het vals is Haha!)

Erg nep van je zogenaamde vriendinnen! zo behandel je iemand niet!!
en dan ook nog eens je maandagse job moeten missen!! zit je even niet mee zo te horen!
sterkte Ach gut

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:32

je bent zielig Knipoog

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:07

Ik heb ook medelijden hoor!!! maar na regen komt zonneschijn! Haha!
*zingt ook nog even mee....* ernstig vals, maar dat is maar een bijzaak
nog gefeliciteerd

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 07:49

gelukkig ben ik erg verkouwe (ja dat kon er ook nog wel bij) en heb een beetje oorontsteking, dus dat valse hoor ik niet hoor Lachen
thnx voor jullie steun !!
en sja.....ik w8 al heel erg lang op die zonneschijn maar ik heb denk ik gewoon een of andere vloek over me heen fsow Tong uitsteken kweet anders ook niet !

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:43

ooh das wel een naaiestreek! dan hadden ze toch wel eerlijk kunnen zeggen, komt ook wel hard aan, maar da vin ik dan nie zo banketstaaf denk ik.
je hebt idd wel heel erge pech! maar wie weet..... als het allemaal achter de rug is krijg je misschien wel een supertijd!
(ohjah, ff offtopic: ik heb sylvana (dat andere paard weet je wel) al bijna helemaal afgezegd)

groetjes

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 09:12

Ik heb jouw donderdag helemaal nie gefeleciteerd Bloos! Bloos!

nog Party!! GEFELICITEERD!!!!! Party!!

tja... en die vriendinnen. ik denk dat je ze maar beter kwijt kunt zijn. nou ff moeilijk, maar je hebt er toch nix aan

echt balen dat je daar nie meer kunt werken! vooral omdat je het zo leuk werk vond.

die pech gaat vast wel weer over...
(volgens mij heb je hem gister aan mij gegeven, want ik had gister echt een super poedersuiker!!)


ff offtopic: goed zo mir!! ik zei toch dat je het kon OK dan!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:07

haha ja ik ben best wel een beetje trots op mezelf.
ja idd breg, als die wijven zo tegen je doen heb je er toch nx meer aan!

(weer ff offtopic: maartje ik heb vip-kaarten voor marco borsato Haha!:D gaan we hen met kruidvat Haha!)

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 10:19

thnx meiden !!
enne wat jou betrefd, mir, daar zal pino heeeeel blij mee zijn !!! Haha!:D
ik wil m volgend jaar nog wel n paar keer in de cross starten , als dat mag van jou Schijnheilig dan kun jij daarna ook nog n keer met m crossen in de B of in de oefencross !! DAT GA JE WINNEN !
enne nog wat :
IK WIL OOK MEE NAAR MARCO BORSATO Boos! Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:26

hahah ja dacht ik wel dat pino daar blij mee zou zijn Haha!:D haha....nee je mag geen cross starten meer....... haha neej geintjuh Haha! tuurlijk mag da van mij Haha!
oke dan ga je mee als mijn uhm.... persoonlijke psychiater, want ik draai helemaal door als ik marco zie Haha! whahah

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 10:32

whahahaha okej, ik zal een zusterspakje aan doen Tong uitsteken:P:P:P
oh nee toch maar niet, dan krijg ik nog meer fans, ik heb al zoveel fans Knipoog

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:39

whahahah dan vraagt iedereen je voor mond op mond beademing!!! hahaha

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 14:16

ik heb die meiden nu allebei een afscheidsmailtje zeg maar gestuurd
met daarin dat ik het jammer vind dat het zo gelopen is en dat ik veel plezier met ze heb gehad maar dat ik geen vriendschap meer wil maar dat ik ook geen ruzie wil en ik heb gezegd dat ik het laf zou vinden als ze mij wel zouden gaan treiteren
(daar was een van hun al m,ee bezig nl met haar chatnaam, najah niet dat ze me daarmee heeft want toen ik het zag had ik d'r meteen van mijn msn afgeflikkerd ! )

mjah ik voelde dat ik iig iets moest doen om het af te sluiten, een kort mailtje , meer als zat want sja ze hebben me als oud vuil behandeld!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:53

wat heb je toch stomme wijven he?
als ze liever niet wilden dat je meeging hadden ze dat toch kunnen zeggen.
maar......het kan nooit je hele leven regenen dus bereid je maar vast voor op de zon in je leven.

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 15:14

Dat van msn dat ken ik, dat is zo storend, denk je dat je goed met sommige mensen kunt opschieten, blokeren ze je, of ze maken je zwart in hun naam. Zo misselijk en alleen maar om te treiteren, want als je ze dan weer ziet, dag erna ofzo doen ze alsof er niks aan de hand was. Kortom ik ben gewoon gestopt met msnen met die mensen. Grote schoonmaak gehouden in me lijst en gezorgd dat ze ook niet meer tegen mij konden praten! Maar veel sterkte!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 19:08

JAH heeeel misselijk en kinderachtig dat ze dat op die manier doet,dat meidje treiterd altijd iedereen waar ze ruzie mee heeft, maar ze krijgt wel een keer een klap voor d'r bek, dan piept ze wel anders !

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 19:38

Ben ik dan de enige die weet uit welke tekenfilm die quote komt? Knipoog
het komt uit: The terrible thunderlyzards. Haha, ik hebecht veel te veel Telekids gekeken vroeger..... Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 13:05

jahhaaa dat is m , ik keek ook altijd telekids!!! echt ik vond het verscrhikkelijk dat die niet meer kwam !~