honey's manen gefatsoeneert

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 11:01

met "pijn in mijn hart" Haha! heb ik gister honey aan de muur gezet, manen uitgeborsteld, trekkammetje gepakt..... en alles gelijk getrokken.
Ze heeft een dubbele manenkam, en de linkse kant van de manen is wel wat korter dan de rechtse, maarja, het is tenminste gelijk.
Ben behoorlijk lang bezig geweest, en had een emmer vol met manen, maar het ziet er tenminste weer netjes uit.
Valt me helemaal niet tegen, want ik ben niet zo'n ster in manen trekken.
Honey was heel braaf, bleef rustig staan enzo.
Het ziet er nu gelukkig heel verzorgt uit.
Ook haar staart heb ik bij geknipt. De staart komt nu ongeveer 5 a 10cm onder het sprongewricht.... Huilen
Dat hoort toch niet bij een shet????
Maarja, als ik het had gelaten zoals het was, dat was helemaal geen gezicht, dus tja

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23424
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 12:51

oww bah, ik moet het ook nog doen bij Polly.
Op het land is ze van de zomer ook aangevreten door geiten en nu het kortste deel weer een beetje lang is moet ik ook maar weer eens alles gelijk trekken. Ik zie er echt tegenop.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:01

Ja af en toe even een schoonheidsbehandeling is wel nodig. Maar het resultaat is er dan ook weer naar!!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:23

Praat me er niet van Scheve mond\ Mijn merrie heeft zo'n giga dikke manenbos dat ik echt iedere week bezig ben het een beetje te fatsoeneren. Daarbij heb ik ook nog eens het probleem dat de manen rechtop gaan staan Misselijk als ze handbreedte lang zijn. HAar kam is bovenop wel een paar centimeter breed, dus echt hangen zullen die manen helaas nooit doen Verdrietig Daarbij is de staart wel heerlijk dik en lang Party!! En wat het rare is Verward ze is verder harstikke kortharig en edel gebouwd, zonder haaren aan haar kogels (lange dan). Waarom nou net die manenkam zo dik Verward

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 18:27