Wat denken jullie?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Wat denken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 18:29

Ik zit al een hele tijd te denken over dat mensen die paarden leuk vinden misschien zelf ooit wel eens paard zijn geweest in een vorig leven, want die liefde komt niet uit de lucht vallen, je vind paarden leuk of je vind ze niet leuk...maar hoe komt dat...want als iemand vraagt waarom je paarden leuk vind weet ik meestal nooit echt een goed argument, ik vind ze gewoon ... ja, het zijn paarden....
Ik denk echt dat wij in ons vorige leven een paard zijn geweest...
Wat denken jullie??


fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:33

Heb daar eigenlijk nog nooit zo over nagedacht, maar als ze mij vragen waarom ik zo gek ben op paarden......Ze zijn eerlijk, voelen je goed aan...als ik niet lekker in m´n vel zit kan ik weer helemaal rustig worden van een buitenrit het zijn gewoon mijn maatjes! Andere mensen hebben dat met een hond ofzo. Maar of ik dan in m´n vorige leven paard ben geweest?? Geen idee. Verward


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 18:36

fiesta schreef:
Heb daar eigenlijk nog nooit zo over nagedacht, maar als ze mij vragen waarom ik zo gek ben op paarden......Ze zijn eerlijk, voelen je goed aan...als ik niet lekker in m´n vel zit kan ik weer helemaal rustig worden van een buitenrit het zijn gewoon mijn maatjes! Andere mensen hebben dat met een hond ofzo. Maar of ik dan in m´n vorige leven paard ben geweest?? Geen idee. Verward


Ja, maar je moet toch ergens door, van paarden zijn gaan houden, en daar ken ik eigenlijk geen logische verklaring voor vinden...
Goh, klink nou net zo`n filisoof (!Denk niet over alles zo diep na hoor:P !)

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:37

Idd, ik weet daar ook nooit wat op te zeggen.
Tegen paarden kan je teminste alles kwijt ze vertellen het toch niet door.. Haha!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:38

Maar is dat niet met veel dingen zo? Ik vind het zelf voor veel dingen moeilijk om te zeggen waarom ik het nou eigenlijk zo leuk vind.

Kerstmuts

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 18:40

Guinevere schreef:
Maar is dat niet met veel dingen zo? Ik vind het zelf voor veel dingen moeilijk om te zeggen waarom ik het nou eigenlijk zo leuk vind.


Ik heb het eigenlijk alleen met paarden dat ik niet weet waarom ik ze leuk vind, want met andere dingen vind ik altijd wel een goed argument, maar dit...
Ze zijn leuk en slim, maar dat zijn konijnen ook, en daar ben ik ook niet zo weg van...dit was echt het enige wat ik kon bedenken....

Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:51

daar zou je best gelijk in kunnen hebben maar ook weer niet misschien is er wel helemaal geen leven na de dood !!!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 18:53

sannuhtjuhh schreef:
daar zou je best gelijk in kunnen hebben maar ook weer niet misschien is er wel helemaal geen leven na de dood !!!


Dat is nooit bewezen, en als ik heel eerlijk mag zijn, geloof ik niet dat een déjà vu een moment is dat je hersens traag werken, ik denk echt dat het iets is uit het verleden, maar ben voorlopig nog de enige die dat denkt...

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:57

Moonlover schreef:
Idd, ik weet daar ook nooit wat op te zeggen.
Tegen paarden kan je teminste alles kwijt ze vertellen het toch niet door.. Haha!


En ze liegen nooit

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 19:00

Echt wel, ze liegen heel vaak zelf, als je ernaast ligt bijv. kijken ze je wel heel lief aan, maar lief zijn ze niet!
DUs ze liegen wel degelijk maar echt liegen zoals mensen....nee

MissesCool

Berichten: 124
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Nuenen en Smeermaas (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 19:10

Guinevere schreef:
Maar is dat niet met veel dingen zo? Ik vind het zelf voor veel dingen moeilijk om te zeggen waarom ik het nou eigenlijk zo leuk vind.


Maar je kan ook veel levens gehad hebben dus Knipoog

Voeg geen dagen aan het leven toe, maar leven aan de dagen.. Haha!
http://www.SparklingDrops.tk -> Mijn kralenwinkel!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:36

Ilkkah schreef:
Echt wel, ze liegen heel vaak zelf, als je ernaast ligt bijv. kijken ze je wel heel lief aan, maar lief zijn ze niet!
DUs ze liegen wel degelijk maar echt liegen zoals mensen....nee


Dat heeft niks met liegen te maken Verward

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:12

Alice"]
[quote="Ilkkah schreef:
Echt wel, ze liegen heel vaak zelf, als je ernaast ligt bijv. kijken ze je wel heel lief aan, maar lief zijn ze niet!
DUs ze liegen wel degelijk maar echt liegen zoals mensen....nee


Dat heeft niks met liegen te maken Verward
[/quote]

das weer in de richting van scheinheilig haha...

maarre wat ik altijd denk als mensen over vorige levens vertellen enzo, waarom de aarde dan steeds voller word, of komen er ook steeds andere levens bij..??

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:20

Whahahaha *LOL* *hinnik* *bries* "Ik ben een paard geweest ik m'n vorige leven en heb er wat van meegekregen" *galopeert er vandoor*

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 00:10

wat dacht je van indianen Haha! hadden we ook kunnen izjn!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 00:25

Hmmm....Ikkuh You're right....

Ik had er nog nooit zo over na gedacht,maar het zou wel eens kunnen....

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 00:46

Ik heb heel sterk het idee dat ik in de middeleeuwen ook al eens heb geleefd. En volgens mij werd er in die periode veel gebruik gemaakt van paarden. Misschien ligt hier een verband? Haha!

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 00:48

zullen we met zijn allen eens naar een waarzegster gaan Haha! wie weet kan die ons vertellen dat we vroeger inderdaad de voorouders van ons geliefde dier zijn geweest Haha!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 02:07

jaaa Haha! ik wil ook wel eens naar een waarzegger, alleen lijkt me dat zo eng en wie zegt of het echt is...

maar iig, paarden zijn gewoon leuk, je kan met een teugeltje zo'n groot paard laten doen wat jij zegt
in vliegende rengalop over hele lange paden rijden *zucht, als het licht was geweest had ik er nu al opgezeten *LOL*, maar helaas heb ik geen lampjes en is het stikdonker* en met een kneepje (soms iets meer Schijnheilig ) gaan ze weer rustig

dat is toch ook een supergevoel???

Maar eigelijk kan dat niet, ik had het gevoel van paardenliefde namelijk al veel eerder, toen ik nog geeneens wist dat een paard kon galoperen...

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 06:37

maar zo kun je toch een heleboel dingen niet verklaren met een vorig leven. Ik ben gek op groen, ben ik in een vorig leven een boom geweest.?
De meeste paardenmensen zijn zowieso dierenliefhebbers en de 1 heeft dat wat meer dan de ander.
ik haat fietsen, iemand anders vind dat weer erg leuk.

Z1+1

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 07:12

Ik vind groen ook geweldig en bomen ook maar op een andere manier als mijn paarden en mijn honden! Voor mij is het vertrouwen wat ik kan hebben in dieren erg belangrijk, ik denk dat daar mijn liefde voor dieren ontstaan is. Maar ook het gevoel van verbondenheid met elkaar. Ik heb dat ook heel sterk bij dolfijnen, terwijl ik daar maar 1 keer mee gezwommen heb in Ierland. Over het feit of ik in een eerder leven een van deze dieren ben geweest, heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht. Ik vind het wel een grappig onderwerp dus dat ga ik wel doen. Voor mij is wel duidelijk als de mogelijkheid is om terug te komen na het leven hier, dan zou ik wel graag 1 van deze dieren willen zijn.

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 11:38

lunatje schreef:
wat dacht je van indianen Haha! hadden we ook kunnen izjn!


Hoezo indianen???
Die rijden paard, maar wat heeft dat ermee te maken?

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 12:00

indianen waren vroeger afhankelijk van hun paarden Lachen dat bedoel ik ermee, misschien vandaar die voorliefde

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 12:02

lunatje schreef:
indianen waren vroeger afhankelijk van hun paarden Lachen dat bedoel ik ermee, misschien vandaar die voorliefde


Ja, als je zo denkt zou het idd ook wel kunnen, maar voel toch meer bij het idee van het paard zijn, en als ik hierna nog een leven krijg zou ik ook niets liever dan paard/pony worden (afgezien van manegepony`s, want dat vind ik zooo zielig!!!!)

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 12:04

normaal gesproken geloof ik niet zo in reincarnatie enzo Schijnheilig
maar hierbij zou het best wel eens kunnen. ik heb er ook al eens serieus over nagedacht... en ik kom vaak genoeg tot de ontdekking dat het zeker kan kloppen >>> voorbeeld>>> als meerdere paardenmensen al vaak genoeg geprobeerd hebben om een bepaald paard uit de wei te halen en het lukt ze alsmaar niet>>> dan probeer ik het en negen van de tien keer lukt het en komt dat paard WEL naar MIJ maaar niet naar andere mensen Lovers egt heel raar. dan denk ik idd wel vaker dat ik misschien wel in een vorig leven een paard was ofzo Schijnheilig

macho Is MiJn LiEvErD!!! EgT WaAr! Me LoVeS MaT! Lovers Party!!:#
[ToPhOrSiE!]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Isab123, mino1, Sanet, sterregoud, VosjeN en 42 bezoekers