mijn leraar stinkt enorm

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:06

Dat is altijd heel erg moeilijk. WIj hebben ooit een stagebegeleider consequent een pepermuntjke oid aangeboden, en toen vroegt hij het op een bepaald moment: stink ik soms uit mijn mond? Ja dus....
Maar ook bij veel mensen diie de hint niet snappen is dat echt mega-lastig en smerig Misselijk

Toch maar zeggen? Ligt eraan hoe de verstandhouding is, als je het een betje netjes zegt....
Ik heb zzlef wel altijd kauwgom bij me, ik wil geen stinkjuf zijn, haha.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:10

Misschien eerst bij een mentor oid brengen... die kunnen het beter brengen dan de leerlingen misschien..

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:11

Allemaal drie weken niet douchen, dan snapt ie de hint wel. Scheve mond

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:16

Misschien briefje op z'n bureau leggen en vriendelijk formuleren?

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:19

Van die mintsnoepjes geven (voor stinken uit de mond dan) en met z'n verjaardag zeep geven........

Groot probleem ik herken het Misselijk
Laatst bijgewerkt door LuvdaTossa op 19-09-03 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:19

sonjabelgium schreef:
Misschien briefje op z'n bureau leggen en vriendelijk formuleren?


Geachte leraar,

Wilt u twee meter achteruit gaan staan, u stinkt.

Met vriendelijke groeten,

De slachtoffers.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:23

Vvtjuh, jij bent echt grappig *LOL* Maar misschien niet zo'n goed idee Tong uitsteken

Het is echt zoooo erg Misselijk We moeten nog een half uur *help help*.

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:24

Of allemaal zo een gasmaskertje op al denken ze dan misschien dat er sars heerst. Scheve mond

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:31

Als je er echt iets aan wilt doen dan zul je dat op een nette manier moeten brengen. Als je hem belachelijk maakt, dan denk ik niet dat je veel zult bereiken.
Misschien moet je eens op een rustig moment met hem gaan praten, of inderdaad een briefje op zijn bureau leggen.
Bedenk wel dat sommige mensen er niets aan kunnen doen dat ze minder fris ruiken. Door bep. (maag/darm)ziekten kunnen mensen een vervelende lucht bij zich dragen. Het kan dan behoorlijk pijnlijk zijn om daar voortdurend commentaar op te krijgen.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:32

Hij kan een ziekte hebben. Zou niet te snel oordelen. Dit kan op mensen een vreselijke uitwerking hebben. ALs hij uit zijn mond stinkt kan het een maag/darmprobleem zijn of dat hij gewoon zijn tanden niet poetst. Als hij zweet dan kan hij gewoon geen deo gebruiken maar hij kan ook een stofwisselingsafwijking hebben. Eerst nadenken dus.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:38

Hij stinkt niet uit zijn mond, maar naar zweet.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:19

whaha neem deospray mee de les en en ga dan het hele lokaal ondersprayen Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 17:25

Zoals ik al zei, bij zweet kan hij een stofwisselingsziekte hebben. HEbben jullie dat al eens gevraagd. Draai de rollen eens om. Stel jij stinkt verschrikkelijk naar zweet. Je probeert er van alles aan te doen maar omdat het een ziekte is kan je doen wat je wil maar het helpt niet. En iedereen loopt zo over je te praten en te roddelen. Hoe zou jij je voelen?

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 17:29

Wij hadden een stagair en de had altijd gigantische zweetplekken onder de armen. Best lachwekkend.
We hebben 1x gevraagd of hij de vogeltjes dans wilde doen. Toen pakte hij de hint op en daarna is het nooit meer voor gekomen.

Onze tekenleraar stinkt ontzettend uit z'n mond. We vragen elke les of hij een kauwgom of pepermuntje wil, deze neemt hij aan maar pakt de hint niet op...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 17:30

Allemaal met deo gaan spuiten
Allemaal je neus dicht houden Schijnheilig *LOL*
Vragen aan de leraar waar die zweetlucht toch vandaan komt Haha!

Gewoon zeggen dan hij niet zo fris ruikt ( op 2 meter afstand en dan niet je neus dicht houden he *LOL* ) En dan bied je hem een stukje zeep aan Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 17:37

Toen ik de titel zag dacht ik gelijk: MEIJER! Haha!
Die geeft op onze school Frans. Mèèèèèèn, zelfs als hij niet in zijn lokaal zit stinkt het er enorm Misselijk
En vooral als je een hongergevoel hebt is het niet te harden Dan wordt je gewoon misselijk.
Maar gelukkig geeft hij alleen onderbouw les, dus na 1 jaar was ik van 'm af *LOL*

[edit]

Bij ons op school zijn er zelfs leerlingen ervoor naar de conrector gegaan, maar dat had niet zoveel effect Knipoog

[/edit]

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:08

Als hij naar zweet ruikt dan zou ik er eigenlijk nisk voer zeggen, meestal kun je er dan niks aan doen. Je kunt soms na nog zoveel deo te hebben gebruikt, nóg naar zweet ruiken. En dat weet hij zelf dnek ik ook wel, want als je zelf naar zweet ruikt ruik je dat zelf ook.

Ik heb wel ooit tegen een leraar gezegdf dat hij uit zijn mond rook. En meteen erachteraan dat er kwijl in zijn mondhoeken zat! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:32

Misschien moeten jullie je heel goed gedragen in de klas, want dan zweet ie ook niet meer Haha!.

Effe serieus... ik zou er wel wat van zeggen. Het zou sneu zijn als hij, zoals Fasel zegt, een stofwisselingsziekte heeft. Maar zelfs dan lijkt het me mogelijk om niet-stinkend voor de klas te verschijnen.

Dealtje sluiten: hij douchen + deo en jullie zorgen dat zweten niet meer nodig is? Haha!

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:58

Wij hebben ook een leraar die echt enorm stinkt, gelukkig hebben we hem niet meer. Wij vertelden hem gewoon dat we hem vonden stinken, en boden dan ook kauwgom aan (hij stonk niet alleen uit z'n mond.. maar hij stonk gewoon helemaal..) ook heb ik een keer deo gespoten in de klas.. pisst dat die vent werd! Haha!

Het is er nu nog niet beter op geworden, als die leraar nu door de gang loopt doet iedereen z'n neus dicht.. *LOL*

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132005
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 22:34

Je kunt het eens voorleggen aan een andere leraar.
Mocht de leraar in kwestie inderdaad een ziekte onder de leden hebben, dan weet zijn collega dat vast wel en dan is het in elk geval niet zo confronterend.
Zoek iemand als bemiddelaar die de stinkerd kent om het te bespreken ! Knipoog

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 23:38

als het sinterklaas is(als je ht zo lang vol houdt Knipoog ) gedicht erover schrijven dat hij stinkt Haha! en daarbij een deo geven.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:16

CCCCorine schreef:
Misschien moeten jullie je heel goed gedragen in de klas, want dan zweet ie ook niet meer Haha!.

Effe serieus... ik zou er wel wat van zeggen. Het zou sneu zijn als hij, zoals Fasel zegt, een stofwisselingsziekte heeft. Maar zelfs dan lijkt het me mogelijk om niet-stinkend voor de klas te verschijnen.

Dealtje sluiten: hij douchen + deo en jullie zorgen dat zweten niet meer nodig is? Haha!


Nee hoor, kan heel goed onmogelijk zijn. Ik heb zo'n collega. Die werd door mijnandere collega's echt voor banketstaaf gezet. Hele lieve en nette man maar hij kan er echt niets aan doen. Is er zelfs voor naar het ziekenhuis geweest.

Maar ja, oordelen is makkelijk he. Althans voor velen.