Wat duurt een week lang...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Wat duurt een week lang...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 19:37

Pffffff, een week lang repetities en so`s, elke middag en avond leren, smorgens kwart voor 6 de wekker, en tot overmaat van ramp : geen paarden!!!!!!
Wat duurt de week dan verschrikkelijk lang! Mis ze echt vreselijk!!!
Ik kan zaterdag pas weer, had misschien vanavond ook gekunt, maar ja, huiswerk he?!
Ben ik dan de enige in deze wereld die door te veel huiswerk haar paardjes gewoon een week niet ziet Huilen Verdrietig ...............

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 19:41

Ik zie Yorghos wel minder als ik veel voor school moet doen, maar dan ben ik er toch nog 2x per dag... Ik moet ook wel, want ik doe alles zelf.
In de vakantie vind ik het al erg genoeg dat ik hem een tijdje moet missen!
Gelukkig voor jou is de week alweer bijna om!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 19:43

Ja ik ben niet verplicht om naar me verzorgpaardjes te gaan of naar Ilkkah, omdat iemand haar toch altijd elke dag wel doet, maar toch mis ik ze wel!!
Nog 2 dagen w88.....

odessalief

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Monster (dat is in het Westland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:07

Nee hoor, ik heb het ook super druk met huiswerk!!! Morgen 2 repetities, pffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!! Morgen met een paard naar de kliniek en zaterdag weer rijden gelukkig!!!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 20:11

odessalief schreef:
Nee hoor, ik heb het ook super druk met huiswerk!!! Morgen 2 repetities, pffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!! Morgen met een paard naar de kliniek en zaterdag weer rijden gelukkig!!!


Hehe luis, eindelijk jij ook op bokt!!
Ik help je wel een keer met het invullen van je profiel, want dat is niet gelukt zo te zien.
Kan volgende week wel een keer...
Ow neej want dan ben jij naar kamp en het Archeon.
Wel sneu dat je volgende week vrijdag niet mee kan naar Pirates of the Caribbean!
Word dan de 3e keer dat ik hem zie in de bios, en 7e keer in totaal (als ik hem in die tussentijd niet nog een keer (of 7) kijk :p)

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:17

Nee hoor ik kan soms ook een week niet door mn werk. Het went wel Knipoog

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 14:30

fsoudan schreef:
Nee hoor ik kan soms ook een week niet door mn werk. Het went wel Knipoog


Ja dat wel, maar als je dan je cijfer hoort (4.7 voor nederlands so) voor iets waar je je helemaal dood voor hebt geleerd en daarvoor niet
naar de paarden bent geweest, dan heb ik daar toch wel de balen van!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 14:45

Ilkkah"]
[quote="fsoudan schreef:
Nee hoor ik kan soms ook een week niet door mn werk. Het went wel Knipoog


Ja dat wel, maar als je dan je cijfer hoort (4.7 voor nederlands so) voor iets waar je je helemaal dood voor hebt geleerd en daarvoor niet
naar de paarden bent geweest, dan heb ik daar toch wel de balen van!
[/quote]

Ja daar kan ik me iets bij indenken Scheve mond

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 14:47

Nou ja, morgen 7 uur (vrijwillig) eruit en dan aankleden, eten, en op naar de fjorden, nog maar een paar uur Tong uitsteken

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:47

ja dat heb ik ook
een paar dagen dan he. als ik teveel huiswerk heb dan mag ik ook niet gaan (van mezelf dan) want ik vind school ook belangrijk en dat gaat voor. Schijnheilig maar als het echt niet kan vanwege school dan ga ik op zijn hoogst 3 dagen niet. Verdrietig en dat vind ik al een kwelling Huilen
echt niet leuk>>>> paarden zijn een deel van je leven<<<< Ach gut

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:54

ik heb mickey niet vol pensioen staan,dus ik moet iederen dag gaan en dat doe ik ook graag Lachen
ik maak dus gewoon tijd voor haar,en ga ook echt iederen dag Lachen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 15:58

beautyfull_mickey schreef:
ik heb mickey niet vol pensioen staan,dus ik moet iederen dag gaan en dat doe ik ook graag Lachen
ik maak dus gewoon tijd voor haar,en ga ook echt iederen dag Lachen


Ja maar ik had in de eerste klas de volgorde: paarden, school
Maar ik ben met allemaal zevens en achten (en 2 zessen) overgegaan, maar dat kwam alleen omdat ik het laatste raport pas me best deed, en dat wil ik dit jaar niet, dus daarom is het nu eerst school, hoe graag ik ook wil naar iris en ilkkah...
Tis jammer, maar school gaat nu echt voor...

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:06

ik zit nu in het laatse schooljaar,dus heb nu al drie jaar de paardjes voor laten gaan Lachen en is altijd netjes gelukt.
ik kom uit school en dan is het eten en naar de paardjes,als ik terug kom is het douchen en huiswerk maken en ben ik altijd ruim optijd klaar.
maar goed ik ben niet een die met allemaal 10-en wil overgaan,met een dikke 6 ben ik tevreden Lachen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 16:13

beautyfull_mickey schreef:
ik zit nu in het laatse schooljaar,dus heb nu al drie jaar de paardjes voor laten gaan Lachen en is altijd netjes gelukt.
ik kom uit school en dan is het eten en naar de paardjes,als ik terug kom is het douchen en huiswerk maken en ben ik altijd ruim optijd klaar.
maar goed ik ben niet een die met allemaal 10-en wil overgaan,met een dikke 6 ben ik tevreden Lachen


Het is niet zo dat ik niet naar ze toe wil, maar als ik naar me verzorgpaardjes wil met ik een half uur fietsen (en half uur terug!)
En naar Ilkkah is het een uur fietsen, dus dan ben ik ook al 2 uur onderweg.
Tenzij ik iemand berijd vind om me te halen en te brengen, maar me moeder zegt altijd "Ja die auto rijd niet op aanmaaklimonade" Waar ik ook wel in kan komen, ik gaat zo vaak mogelijk naar de paarden, maar als het niet kan, kan het niet, maar ik mag morgen weer.
En voor wat ik later wil worden moet ik sowieso havo doen, maar liefst vwo, dus probeer naar vwo te gaan, maar dat betekend dat ik nog harder moet gaan leren en geen paardjes meer, dus denk dat ik het gewoon lekker bij de havo hou!