Ik ben het gelukkigste mens op deze aarde.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 17:40

Gister voelde ik me echt niet lekker maar was toch naar Robin gegaan. Ondanks ik gister op school hoge koorts had, ben ik toch op school gebleven omdat ik anders niet naar Robin mocht van mijn moeder. Gister 20 min. in de binnenbak gereden het was super benauwd dus werd steeds misselijker enzo het ging dus echt niet! Ben toen een half uur buiten gaan stappen in het zonnetje. Echt heeerlijk.. Lovers Toen ik terug kwam heb ik hem losgelaten in de buitenbak en ben op het hek gaan zitten. Er kwamen allemaal herinneringen boven. De dagen dat ik geen eigen paardje had, maar ik druk aan het zoeken was en ik teleurgesteld was als een paardje al verkocht was, zo teleurgesteld dat ik erom moest janken. De dagen dat ik ging kijken naar ponys maar het niets voor mij was. De dagen dat ik dacht 'Laat maar, ik wil geen pony, geen een is er bestemd voor mij' en de dagen dat ik naar Robin ging kijken, en hem mee nam. Oh wat was ik blij toen ik Robin kreeg. Gister kwamen al die herinneringen weer boven. En bedacht ik me dat ik gewoon de gelukkigste was op de hele aarde. Hoe blij ik ben met robin, ook al issie niet de mooiste en niet de jongste. Ik moet blij zijn met wat ik heb en dat ben ik ook! Ook al heb ik niet alles van het duurste merk. Ik heb een lieve pony, waar ik erg blij mee ben, die idd niet de jongste, beste, mooiste is, maar voor mij wel de liefste, een pony met een gouden karakter, eentje die zijn best doet voor mij. Die mijn maatje is, mijn vriend, die er altijd voor mij is. Een paardje die niemand heeft. (sorry jullie paarden zijn natuurlijk ook erg lief Haha! ) maar niemand heeft zo'n speciaal paardje als de mijne. Hij is mijn alles ik wil hem nooit meer kwijt, maar helaas komt het ooit zover dat hij er niet meer zal zijn. Vanaf gister ben ik echt verliefd op hem, zo verliefd als de eerste dag dat ik hem zag. En nee, ik ga niet meer denken over dat paardje wat er misschien bij komt. Die is niet belangrijk. Ik ben blij met wat ik heb! Bedankt voor het lezen ik moest het echt even kwijt!!


ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 18:36

Je hebt helemaal gelijk, Robin is lelijk en oud, maar z'n gewicht in goud waard.
Ik snap het helemaal, ik heb ook z'n oud beest, nog iets ouder zelfs, lelijk en zelfs niet meer helemaal bruikbaar. Maar als ik dan in het bos kom dan gaat ze er weer helemaal voor. Tussen haar oren is ze 10, haar lijf is toch echt 27. Maar zolang ze er nog is geniet ik er nog van.
Nog veel plezier met Robin, hij legt echt niet zomaar het loodje.....

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 18:47

Jezus kan de reactie nog botter ikke Boos!

Een oud paard kan ook best nog wel mooi zijn, maar echt lelijk is geen enkel paard Lachen

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 18:54

Sorry Manda, ik ken Robin en weet dus waar ik over praat. Hij is niet mooi en zal dat ook nooit worden.
Maar ik heb een goede kijk op paardenkarakters en weet gewoon dat ie Nathalie nooit in de steek zal laten. Verder heeft ie leuke ponystreken en is superbraaf, vandaar dat ik vindt dat ie z'n gewicht in goud wel waard is.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 18:55

Ikke heeft wel gelijk hoor. Ikke kent Robin in het echt. Party!! Nou ok ik ken echt wel lelijkere paarden maarja. Geen enkel oud paard is mooi.. Dit is mijn pony. Ik vind hem niet super lelijk, maar geef wel toe, een paard van 4 is mooier!
[img]../upload/32/robin_buiten.jpg[/img]

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 18:58

robin is zeker niet lelijk en zeker niet voor zn oude pony

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:04

Dat bekkie he, dat spreekt toch boekdelen *LOL* *LOL* *LOL* Met mij wordt de kachel niet aangemaakt, duidelijk!! Zo niet dan doe ik het met jou Extreme duivel Extreme duivel . je ziet het hem gewoon denken. Lachen hoor, dit soort ponies, ik houd daar wel van.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:08

Hij is zeer zeker niet lelijk Boos! Dat zeg je toch niet over een pony van een vriendin van je Frusty

Misselijk

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:15

Lieke heeft gelijk. Robin is absoluut niet lelijk. Hij is heel mooi zelfs.

Geen onderschrift.

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:16

Jawel hoor, want ik heb liever een niet zo mooi paard waar je de hele wereld mee aan kunt (Robin en mijn Patricia) dan een bloedmooi dier met schitterende papieren die al in de gordijnen vliegt als je ernaar wijst. *LOL* *LOL*

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:19

Jij vindt Robin dus niet mooi. Dat is jouw mening. Ik denk daar toch anders over.

Geen onderschrift.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 19:21

Marcel ik denk dat jij en Ikke allebei anders denken. Inprincipe weet jij helemaal niks van paarden maar je vind hem toch mooi. Ikke weet erg veel van paarden dus ziet bij elk paard wat er lelijk aan is. En idd ik vind robin nog best mooi voor zijn leeftijd, maar zeker niet de mooiste pony ever! Vroeger was hij vast mooier. Lovers

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:22

nathalie ik vind robin eigenlijk helemaal niet lelijk! ik vind hem best mooi, zeeeker voor zijn leeftijd! ik vind hem zo mooi omdat ie zo'n wijs koppie heeft en omdat hij er gewoon heel goed uit ziet! hoe hij glimt enzo.. en dat komt doordat jij zo gek bent op hem en em zo goed verzorgt gewoon!

maar ik begrijp heel goed wat je bedoelt met je verhaaltje hoor! mijn pony is ook "maar" een veel te kleine haflinger zonder papieren.. eigenlijk is ze wel heel mooi, als je van dit soort paarden houd.. maar ze is nog veeel mooier van binnen zeg maar! ik had eigenlijk geen pony mogen hebben van mijn ouders, maar ze zagen wel hoe erg ik het vond dat Evita weg zou gaan en er is nog nooit een pony geweest waar ik zo goed mee op kon schieten.. uiteindelijk hebben mijn ouders haar gekocht, want zo'n pony met zo'n geweldig karakter zou ik echt nooit meer in m'n leven tegen komen.. en ook al is ze dan een klein dikkertje en is ze geen geweldig dressuurpaard ofzo, ik heb nog noooooooooooooooooooooooit spijt gehad dat zij mijn pony is!!!

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:22

Marsje, na twintig jaar paarden telt het uiterlijk voor mij niet meer. Ik heb Robin een keer van dichtbij meegemaakt, neem van mij aan: het is een superpony.
Ik heb dat ook tegen Nathalie gezegt, dus als er dan zoiets langs komt dan mag ik daar graag mee plagen.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:24

Ja oke, dat zal het wel zijn dan. Ik weet er idd niet zo veel vanaf. Misschien als ik er wat meer vanaf weet dat ik er anders over denk. Ik hoop dat ik Robin dan nog mooi blijf vinden. Vast wel toch?

Geen onderschrift.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:28

gaan we nu een discussie houden marcel?
We weten nu wel dat je robin heel mooi vind Slapen
Hij glimt mooi en het is echt een schatje, en ik heb lekker wijken voor het pootje met hem gedaan! Cool

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:33

Nathalie had me pas nog foto's gestuurd van robin maar ik vind hem absoluut niet lelijk.

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:36

Robin heeft ZZ dressuur gelopen volgens Nathalie, hij moet dat dus probleemloos kennen. Helaas ben ik niet in staat ZZ dressuur te rijden, ik kan dat dus niet demonstreren, maar ik vindt wel dat Robin een goede dressuurpony is, dus heel goed mogelijk dat ie ZZ gelopen heeft.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 19:38

Hij is NL kampioen L dressuur en reserve kampioen ZZ geweest. Lovers Maar dat vind ik niet belangrijk. Al kwam hij niet verder dan het wijken. Dan was het nog steeds mijn schatje! Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:47

leuk dat je je verhaal kwijt kwam ik vind robin er nog heel erg goed uit zien voor zijn leeftijd je ziet van die ponys met een verschrikkelijk doorgezakte rug, gammel op de poten enzovoorts. dat heeft robin niet., het is niet de knapste maar ook niet lelijk. toch kan hij heel erg lief zijn en je beste maatje. ik ben ook zo Lovers op mijn beest. vandaag ging ik met een vriendin buiten rijden zij had bv gegalopeerd en ik loop en dan komt zij terug dan komt ie met de oortjes nar voor naar me toe en gaat vanzelf aan de teugel bij haar. jullie zullen denken komt niet door jouw maar ik weet zeker van wel omdat hij dat een paar keer deed en als ie los in de bak of wei staat komt ie ook naar me toe. ik begrijp je dus heel goed nathalie, en bij mij komen soms ook herrineringen op ik kan niet geloven dat ik het paardje van mijn vriendin heb ik denk telkens dat ik droom of dat het een ander paard is!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 07:50

Ik vind robin heel mooi! Kwijl

Liefs layla d

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 08:28

Hmmm, vind het een erg mooi paardje! Zou ook zeker niet zeggen dat die oud is, of lijkt dat alleen maar zo op de foto?
In ieder geval het is idd eens goed om er bij stil te staan hoe bevoorrecht je eigenlijk bent. Dat doe ik ook regelmatig en daardoor waardeer ik echt veel meer.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 11:02

Nou ik plaats nog even meer foto's van hem.
[img]../upload/32/robin.jpg[/img]
Hier wassie wel wat jonger. 18 ofzo denk ik.

[img]../upload/32/robinindewei.jpg[/img]
In april ofzo in de wei.

[img]../upload/32/robinindebak.jpg[/img]
In april in de buitenbak.

[img]../upload/32/robin_huh.jpg[/img]
Op dezelfde dag als die foto buiten gemaakt.

[img]../upload/32/robinnet.jpg[/img]
Dit is bijna een jaar geleden toen had ik hem net 2 dagen.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 18:29

Nou zeg! Boos! Robin is helemaal NIET lelijk hoor! En al helemaal niet voor zo'n oudje! Maare, je hebt idd wel een heeeel lieve pony Nath! Hij doet goed z'n best voor jou, hij is lief.... Maar zeker niet lelijk! Oud issie wel, maar zo gedraagt ie zich totaly niet!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 18:33

LELIJK?????????? Verward Verward
Zou wel aan mij liggen maar ik vind het totaal niet lelijk.
Tuurlijk veranderd een paard naarmate die ouder word maar lelijk issie totaal niet
Greetz Tamaar


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marjo84 en 35 bezoekers