Twijfel twijfel twijfel...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 22:13

Het is allemaal zo onduidelijk nog wat ik ga doen met Brando enzo. Met mijn schouders gaat het weer een stuk beter. En het rijden zelf gaat soms goed, maar vaak ook mega slecht. Vanmorgen liep hij echt lekker, maar donderdag bijvoorbeeld niet. En ik vind hem wel hartstikke lief, maar hij is toch niet wat ik in een pony zoek. Eigelijk wil ik hem liever niet kwijt, maar het zou voor ons beide beter zijn. Ik heb ook weinig zin om naar hem toe te gaan op het moment, maar dat kan ook komen omdat ik me niet helemaal super voel op het moment. Dat komt omdat ik een beetje ziekjes ben, maar misschien ook wel over dat gedoe met Brando...

Zie je, ik twijfel overal over. Ik hoop dat ik eruit kom en sorry dat dit een beetje een onzinnig en chaotisch berichtje is, maar ik weet het echt niet goed meer allemaal... Verdrietig

_________________
Ik wil een nieuw onderschrift, maar welke?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Brando-S op 2001-09-29 22:14 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 22:56

ik zou doen wat het beste voor jezelf is.. maar wat ik eigenlijk niet snap jullie passen dus niet bij elkaar merk ik op uit je tekst waarom heb je hem dan in eerste instantie gekocht? ik denk dat brando ook beter af is met een baasje wat wel zin heeft om te komen en te verzorgen, en te rijden. het komt misschien bot over zo bedoel ik het niet.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 23:00

Soms lijk je in eerste instantie bij elkaar te passen, maar blijkt later dat dat toch niet zo is. Net als in relaties tussen mensen. Natuurlijk doe je er alles aan om het WEL te laten werken, maar als het meer energie kost dan het oplevert, dan heeft het toch geen zin om er mee door te gaan?

Joleen, als ik jouw verhaal zo lees, dan denk ik dat je er goed aan doet om een lief nieuw baasje voor Brando te zoeken. Natuurlijk is dat ontzettend moeilijk, maar hier worden jullie allebei niet happy van. Succes met het nemen van je beslissing!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 07:55

Bem het duidelijk met Karin eens.In eerste instantie toen je Brando kocht wist je nog niet of het zou klikken tussen jullie, dat heeft tijd nodig. En dat is met relaties inderdaad ook zo, dat weet je van te voren ook niet, het moet wel heel goed aanvoelen wil je er mee door gaan. Probeer gewoon een goed adres voor hem te zoeken, ik denk dat dit de beste oplossing is voor jullie beiden. En niet te veel piekeren hoor, daar is het leven veel te kort voor!!!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 12:57

Dank jullie wel. En Yentl, het kwam niet bot over hoor! En zoals Karin en Greetje zeiden klopt het precies. Dank jullie wel!!! Als ik Bokt toch niet had... Lovers