15jarig zusje gaat eindelijk rijden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

15jarig zusje gaat eindelijk rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 12:42

Ongelooflijk, ik ben net twee maanden het land uit (zit voor studie in Frankrijk) hoor ik dat mijn zusje meegeweest is met onze buurman om te mennen. Ze had het superleuk gehad en nu wil ze weer rijden! OK dan!

Ik heb altijd mn eigen pony gehad die veel te fel voor haar was en op de manege is niet zo voorzichtig met haar gedaan waardoor ze vreselijk bang was. ( de manege liet een 8 jarige beginner alleen opzadelen en lieten haar met les 2 al springen)

Maar goed er is een begin, de buurman gaat met haar aan de slag op een kuikenmakke fries maar als er mensen zijn met tips om het rustig en verantwoord op te bouwen....Graag!! Ik ben zelf namelijk ook geen sterruiter maar ik heb niet zo'n angst voor paarden als zij.


BloemBloem

Berichten: 16577
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 15:39

wat leuk voor je zusje zeg.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 19:45

Hopen dat je zusje het blijft doen!!!
Ben ook bezig met me andere oudere zus over te halen te gaan rijden, ze gaat soms wel is mee rijden op mijn verzorgfjorden en de 2e keer ging ze al galoperen en springen en zonder zadel, ze is natuurtalent!


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 00:01

Tja, ik probeer mijn zussen ook al 4 jaar over te halen, maar zonder succes. De oudste komt wel regelmatig met d'r zoontje bij Stan kijken, maar mijn andere zus is zoooo bang, zij heeft Stan zelfs nog nooit gezien (terwijl ik hem al ruim 3 jaar heb...)

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 14:36

Quellian schreef:
Tja, ik probeer mijn zussen ook al 4 jaar over te halen, maar zonder succes. De oudste komt wel regelmatig met d'r zoontje bij Stan kijken, maar mijn andere zus is zoooo bang, zij heeft Stan zelfs nog nooit gezien (terwijl ik hem al ruim 3 jaar heb...)


Tja misschien zit het bij je zussen echt niet in het bloed, denk wel dat mijn zus gaat rijden, maar nog even doorzeuren en haar kamer volleggen met paardenplaatjes, en ze zit zo op paardrijden Tong uitsteken

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:06

Leuk joh dat ze eindelijk weer gaat rijden, en ze kan het het beste zo rustig mogelijk aan doen..... Laat der eerst wennen met die fries en zorg dat ze hem vertrouwt.

Maar veel succes

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:51

Hé echt leuk voor je zusje. Hopelijk verdwijnt haar angst nu een beetje.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DeGelukkige4, douschka, GoogleAdsense, juniper, Lucia88, Marcella, Suliko, Sydney_Zorro, Unicorn79 en 85 bezoekers