Dier&Show!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 19:54

Wie gaat er morgen naar de Dier&Show toe?
Ikke ga wel, morgen (Zaterdag dus) en ik denk dat ik gewoon ga rondlopen met een kaartje op mijn jas/trui. Waarop staat : http://www.bokt.nl; Assie
Maak ik meteen reclame voor bokt (of juist niet als de mensen mijn gezicht zien Lachen )
Ik ben dus benieuwd wie ik allemaal ga meeten
-X-
Astrid

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 20:19

ik kom met appaloosa's, wij geven een show.

gr linda

ps ben er ook zondag Lachen

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 21:38

Gaaf! dan zie ik je daar misschien wel...

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 22:02

ja leuk. Party!! we zullen zien of we elkaar kunnen tegen komen.

gr linda Lachen

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 06:53

Ik ben ook in Den Bosch op de dierenshow, maar moet daar werken. Ik sta op het hondengedeelte in een gele stand met honden- en kattenvoer en snacks waarvan honden denken dat het echte bacon is.
De eerste 5 bokkers per dag die mij met Monnik aanspreken krijgen van mij iets lekkers voor hun hond *LOL* .

Groetjes Monique

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 07:18

ik kom ook met paulien, en frenske.ik ga ook kijken bij the black riders want dat is een goede vriendin van me. ook ben ik veel bij de welshkeuring te vinden. ik heb een trailer bij me met stal serena welshpony's erop en het is een witte trailer en een witte bus. ik pb je mijn 06 nr nog even dan kun je bellen als je ook een mobliel hebt. ik ben er om 10.00uur

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:24

Ik ben er morgen Lachen er zijn er wel een aantal mensen van mijn stal op zaterdag maar zelf ben ik er morgen en! ik doe toch een beetje een show! we moeten Oscar bij zijn nieuwe baas afleveren en Charlot gaat mee.
dus gaan we eerst naar de show met die 2 en dan naar de nieuwe baas

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 10:47

Aaaaarrrrgghhhhhh! Heee concollega! Waar zijn wij nou helemaal mee bezig!? Beetje de klanten naar je stand lokken hè? *LOL* Clever move, petje af!!

Zoals ik al in eerdere topics over de dier&show heb gezegd sta ik er ook met een stand. Ook in de hal voor de honden. Ik sta vlak bij de behendigheidsring met een stand met heel veel kluiven en voer (mogen we merken gaan noemen hier? Verward) OK, ik sta met de stand van Farm Food en Monnik staat met de stand van Purina Pro Plan (och, wat ben ik toch weer een nette concurrent Schijnheilig ).

Dus mochten er nog mensen willen meeten dan zou ik zeggen kom even bij de stand van monnik en mij langs. Lijkt ons allebei erg leuk!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 15:08

He Maarten

Heb ik vanmorgen kluiven bij je gekocht Haha!
Ze zijn er al mee bezig.
Ik had zo'n klein ondeugend jongetje bij me.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:52

hey allemaal, gaan er nog mensen morgen?? *LOL*
en ik ga naar monnik, die gratis dingen zijn altijd leuk. we kwamen vandaag al met 1 tas honden en kattenvoer thuis. Vingers aflikken

gr linda Lachen

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 20:30

Ik ben vandaag nog niet geweest. Morgen sta ik wel op onze stand, dus mochten er nog mensen langs willen komen?? BTW, ik ben degene zonder baard! *LOL*


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 21:53

maarten bij welke stand sta je dan dan zal ik opletten!!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 22:33

Tja Maarten....als vertegenwoordiger moet je een beetje slim zijn Haha!. Btw wel lastig als je blond bent *LOL*. Vandaag zijn de 5 gratis zakjes al weg gegaan. Btw....als je geen hond hebt, maar wel een kat, krijg je gewoon iets lekkers voor de kat, ik ben niet zo moeilijk Vork.
Met Liberty heb ik vandaag ook kennis gemaakt, we hebben een tijdje bij de Appie's staan kletsen. Heb Cornelie nog gezocht, maar die was shoppen en ik heb haar niet gezien.

Maarten je bent een geweldige concollega door ook mijn stand bij naam te noemen Lachen!!!
Zoals dus eerder gezegd Maarten staat in de stand aan de behendigheidsring, waar je heerlijke botten voor je hond kunt kopen (die van mij zijn er gek op), goede recalme zo Maarten *LOL*? Ik sta in de stand schuin tegenover de Look A Like stand, waar je samen met je huisdier gratis op de foto kunt. In mijn stand kun je hele lekkere snoepjes kopen voor je hond.....ze kunnen het niet van echte bacon onderscheiden. Kom gezellig meeten!

Tot morgen, groetjes Monique

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 13:06

Sniksnik!
Ik ben helemaal niemand tegengekomen.. En sorry lonneke, ik las je berichtje gisteravond pas.. Huilen
Vandaag kjan ik ook al niet.. Sniksnik!

Ik vind het superjammer, nu heb ik met niemand geboktmeet. Maar de show was gister wel vet!
Vooral de black riders. Alleen zat er zo'n irri kind achter me: 'zie je dat, ze drijft niet, ze schopt, zie je dat, dat paard stapt dalijk op het touw, zie je dat, wat onverantwoordelijk' }> Extreme duivel Stom kind!! Kun je het zelf beter dan??
NOuja, het was errug gaaf, alleen jammer dat ik niemand heb gezien (of het kaartje met bokt heeft afgeschrikt, of mijn gezicht *LOL* )

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 22:25

heb je mij ook gezien?? met appaloosa's. zo'n steigerend mini'tje?? vast wel??


gr linda Lachen

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 22:40

dan heb je mij vast wel zien vliegen met confetti Pling , haha, confetti schrok namelijk van iets achter de tribune. op de video is mooi te zien, dat ik er bijna, maar dan ook bijna naast lig, Tong uitsteken . dankzij een engeltje wist hij nog op tijd te stoppen en kon ik weer goed gaan zitten Schijnheilig .

gr. martha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers