Baasje lekker los in de bak

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 21:26

Hihihihiiiiii allemaal!
Vandaag was het bij ons niet zulk mooi weer, dus heb ik m'n vrije dag maar een dagje eerder genomen. Milena en ik hebben namelijk altijd op donderdagavond "vrij" en dan gaan we los in de bak, of los springen, en lekker rollen enzo.... in ieder geval doen we dan lekker maf met z'n tweetjes.
Maar afijn, vandaag dus lekker vrij genomen, baasje m'n halster om laten doen en lekker naar de bak. Maar wat denk je? Vergeet dat domme merriemensje Milena bij me in de bak te zetten!!!! Is sowieso al stom, want ze loopt vier keer per dag lekker met mijn merrie te wandelen en dan mag ik niet mee. Pffff, dat personeel van tegenwoordig... Sigaar

Dus ik ga in de bak, zonder Milena, mwooooh, niks aan hoor. Maar ach, eerst effe lekker rollen, daarna nog een keertje rollen, en dan nog een keer om het af te leren.
Maar nou was Mileen er niet om lekker mee te rennen en bokken.... Dus toen heb ik de baas maar eens wat beweging gegeven *LOL* Hij dacht nl. dat hij me wel een beetje kon laten hollen met een lange zwiepsedinges waar 'ie toch alleen maar mee dreigt en nooit slaat, dus waarom zou ik daar van onder de indruk komen ?!O:)
Hihi, dus ik heb 'm es effe lekker laten bewegen vanavond!!! Nou, ik denk wel dat ik de komende tijd minder netjes hoef te joggen hoor als 'ie weer op m'n rug zit, want hij weet nu hoe zwaar het is. Hiiiiiihiiiiiiii!!!!

Na een kwartiertje had 'ie het helemaal gehad, maar wat denk je; geen zweetdekentje voor 'm in de buurt. Zielig he! Ik laat me altijd een zweetdekentje opdoen als ik gesport heb.... Rare mensen hoor! Hij spoot trouwens ook z'n pootjes niet af na het lopen; snap ik ook niks van....

Afijn, dat was het weer voor vandaag. Welterusten allemaal, ik ga lekker verder met m'n kuilgras want ik moet m'n stal ook nog leegneuzelen voor dat merriemensje morgenvroeg weer komt.... Pfffrrrrrrrr!

Leonardo.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 21:36

heej leonardo!ikke moest vandaag ook sporten.eerst die rare ding om me buik en hoofd en toen touwtjes eraan.toen gingen we niet buiten maar binnen in de bak(waar ik anders altijd mag hollen en rollen)en toen moest ik diezelfde rondjes als buiten ook binnen maken.maar ik snap al heeeeeeeeeel veel dus ik deed netjes rondjes draven.maar toen die touwtjes strakker moesten snapte ik het nie meer.dan trekt die in me mond en dan moet ik toch naar achteren?maar baasje zei naar voren....nou na ff aarzelen ok dan naar voren,maar ik vond het heeeeeeeeeeel raar.baasje zei goed zo en braaf.en toen mocht ik weer stilstaan vond ik.daarna mocht ik gelukkig zonder die touwtjes stappen,maar toen ik wilde rollen werd ik gauw meegesleurd want dat kon nie zei baasje met die buikdinges om!pfffffff ik vin t maar wat hoor!grote paardje zijn............. Verward

tinkerbell

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 21:39

Hoi Tink, knap van je hoor, dat je toch volhoudt terwijl je baasje zo moeilijk doet... Wat zou dat toch zijn met die mensen? Snappen ze nou echt niet dat we liever zonder rare friemeldingesen en touwtjes enzo lekker de wei in gaan?
Touwtjes horen trouwens niet om je hoofd, die horen in de vuilnisbak (teken dat ze net van een baal hooi af gehaald zijn, jammie!!!)

Hihiiiii, Leo (voor vrienden) *LOL*

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 21:41

gelukkig JIJ snapt het tenminste...... Frusty ja zegt baasje,nu gaan we het echte werk doen.werk,wat is dat dan weer voor woord?weet jij dat leo?jij weet vast al veeeeeel meer dan ik want jij bent toch al een grote paard?

grtzz,tink

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 21:44

heej leo-nardo Lachen ik ben leo-rna *LOL*!
grappig he?
rare lui he die tweebeners.. weet er alles van. Bij mij staan ze altijd klaar mey van die enge stomme spuiten (dan 1 in m'n edele achterste, dan in m'n hals met een nummer of zoiets.. )en nu heb ik een spuit nodig, en krijg ik 'm niet..??!! Kan verdomme niet op m'n poten staan!
Die je wel een beetje voorzichitg met dat merrietje van je..?! Frusty Ik heb namelijk ook zo'n 'fijne' weibaas, die ook erg van me houdt, maar dat alleen nooit zo laat blijken ( behalve als ik ver weg ga met de tweebener, alsof 'ie me weg wil hebben ofzo)
denk erom hoor!