tikkertje!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 14:32

mmmzzz dat ik een rare pony had wist ik al, maar dat hij tikkertje speelt met honden???

Straks stond ik hem een beetje te longeren in de wei komt er ineens een hond keihard de wei in rennen! Ik schrik me kapot en schreeuw tegen die man dat hij snel zijn hond weg moet halen omdat Pinky trapt (hij heeft mijn Boxertje getrapt Boos!) roept die man terug: nee hoor ze spelen heel leuk met elkaar laat hem maar eens los! Dus ik maak pink los en sta te kijken hoe pinky keihard achter die hond aanspolt en die hond achter pinky! was echt super lief! Al had ik nooit gedacht dat het goed zo gaan! maar ja, haha als hij er lol in heeft! Haha!

Zo da was mijn boeiende verhaal voor vandaag weer!

Party!! Kus, Kim Party!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 15:03

Was wel gevaarlijk hoor wat die man zei...had heel anders af kunnen lopen...maarja wat zeur ik nou, dat is niet gebeurd. Wel grappig dat ze een soort tikkertje gingen spelen!! Je had eigenlijk je fototoestel bij je moeten hebben!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 19:03

dat deden de hond en de shet van de stal waar ik werkte ook altijd!grappig hoor! Party!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 19:41

ja ik weet het! ik schrok me kapot want meestal is Pinky kei bang en die trapt dus enorm van zich af! maar ja, volgens die man deden ze dat wel vaker :/ hahaha

ja volgende keer toch mijn digi camera meenemen... *LOL*

Maffe beesies Lachen

Party!! Kus, Kim Party!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


moontje

Berichten: 331
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 20:06

hey kimmy,
heeft ie eindelijk iemand anders gevonden hahahaha *LOL* ben ik ff blij
groetjes monica

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 20:20

tinkie was eerst ook heel bang voor honden,ook ernaar trappen enzo,maar door de honden op de pensionstal die altijd rondlopen is ze eraan gewend geraakt en nu?nu zitten ze soms heel dicht bij,of lopen onder haar door,rennen mee terwijl ze het touw in hun bek hebben Party!! en ze vindt het allemaal goed.is er helemaal aan gewend Lachen

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anita158, ikkedus, Jet, lies_sparkle, Maanon_, Mark0919, Vagabondo en 42 bezoekers