Help! Ik wil ook een digi!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Help! Ik wil ook een digi!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 15:10

Ik wil er ook een, maar ik heb geen idee welke.
Heb al wel een beetje rondgekeken, maar kom er nog niet echt uit.
Ook heb ik hier al gezocht,maar dat lukt ook niet helemaal.

Ik wil dus een digi om foto's mee te maken. Volgens mij heb ik geen film functie nodig. Ik schat in dat je dat helemaal niet gebruikt. Voor scherpe foto's heb je 3.0 pixel nodig?
Misschien is zo'n schermpje waar je je foto's terug kan zien wel handig.
Heb ook gehoord dat Trust van wisselende kwaliteit is.

Klopt bovenstaande een beetje? Of gebruik je de filmfunctie bv wel?

En op welke camera kom ik uit met dit eisen pakket?

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 15:32

Ik heb er ook 1 van Trust, was een hele fijne voor leuke foto's alleen nu doet hij het niet meer...
Klepje van de batterijen sluit niet goed meer, maar even laten maken als dat kan... *zucht* Heb het nu tijdelijk opgelost met plakband maar dan valt hij nog de helft van de tijd uit Boos!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Estranged

Berichten: 74
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:37

Doe jezelf een plezier en koop alsjeblieft geen trust camera. De kwaliteit is beneden alle peil. Zelf heb ik net een Sony DSC-p72 gekocht en die bevalt mij erg goed. Deze was bij de dixons te koop voor €349,- Een en ander is wel afhankelijk van hoeveel je uit wilt geven natuurlijk.

Als ik een tip mag geven: kijk eens op http://www.kieskeurig.nl en kijk eens wat er in jouw prijsklasse te halen valt. Vergeet dan niet de reviews/gebruikerservaringen te lezen, daar haal je meestal de beste adviezen vandaan.

Succes,

G.

~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness.

Vanillia

Berichten: 7655
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:49

wij hebben een nikon coolpix 885 en daar zijn we heel tevreden over trust is inderdaad niet aan te raden.. die hebben we ook 1 gehad maar de kwaliteit daarvan is niet echt goed..

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:52

persoonlijk vind ik de Nikon Coolpix, Sony en Fuji digi's heel goed

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 08:09

Ok qua merk ben ik wijzer geworden, maar welke functies zitten er op jouw digi die je achteraf eigenlijk niet gebruikt?
Of juist andersom, als je nu weer voor een andere camera zou gaan, welke functies zijn wel erg handig?

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:40

Ik heb een canon, 2 miljoen pixel. Heb hem gekocht toen de digi's nog niet zo "hot" waren. Heb eerlijk gezegd beetje spijt dat ik hem toen heb gekocht voor dat geld. Voor het bedrag van toen, had ik nu een mooie kunnen kopen met meer mogelijkheden op mn digi en meer pixels.

Maar wanneer je met je digi de winkel uitloopt, is die eigenlijk alweer oud. Er zijn zoveel vernieuwingen daarin.

Oja, ik heb ook filmfunctie en ik gebruik hem nooit, dus die heb je eigenlijk ook niet nodig. Hoeveelheid Pixel, zoe ik 3 miljoen nemen. En laat je verder gewoon informeren in de winkel? Kijk goed rond ed.
Succes!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:54

Ik heb een HP 4.0 MP en ik moet zeggen dat hij superwerkt qua snelheid, kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid. Kwam ook goed uit de tests, geen problemen mee gehad. Met mijn oude Ricoh RDC-6000 (2.1 MP) was dat een heel ander verhaal. Persoonlijk zou ik HP of Sony aanraden, maar aangezien je denk ik met een niet te hoog budget zit zou ik voor HP gaan, aangezien Sony een stuk hoger ligt in de prijsklasses.


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:08

Nikon coolpix bevalt mij super! Ik heb de 885 versie.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Barbabientje, Bielsje, Facebook, fro, Googlebot, hooi, Iris_Casper, Kaetibangsi, Keizerinnnn, Kimberley_, Mar_X, NatasjaV, NorwayFjord, Plop1997, Tatjanaa, xColorCross, XladyX, xU_Blinghx, xxxmh, YvonneV en 64 bezoekers