met Cros het water in geweest.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 18:26

vandaag wezen buitenrijden met Crosby. Brigitte ging mee met haar merrie boukje en Judith op Karianne. We besloten om naar het emstergat te rijden. dat is een zwemplas niet ver bij ons vandaan. onderweg een vreselijke lol want we waren heel maf aan het doen. Cros was weer superbraaf *LOL* bij het emstergat rustig op het water afgereden want Crosby was nog nooit zo bij en het water ingeweest. in het begin vond ie het even eng, want het water rolde naar hem toe. maar daarna stapte hij er ook direct in. ook stukken gedraafd door het ondiepe gedeelte (zelfs een stuk galop Lachen ) we zijn het water in geweest tot halverwege de zijkant van zijn buik. net tot de rand van de zweetbladen van mijn zadel. en geweldig dat ie het vond. lekker met zijn neus diep in het water steken en dan even schudden Lachen
karianne was ook voor het eerst mee daarheen en die vond het ook geweldig. die stond steeds met een voorbeen te stampen en maaien in het water. judith was drijfnat door haar Lachen en boukje was het al gewend maar die vind het ook altijd erg leuk om daarheen te gaan.
terugweg heb ik bijna de hele weg met lange teugel gereden (onderweg nog even wat gedronken bij brigitte d'r schoonouders) Cros was zo verschrikkelijk braaf en kon hem gewoon met lang teugeltje laten galopperen enz in de berm *LOL*
thuis lekker in de wei gezet en een flinke plak hooi gegeven. Lovers

Quinto was ook weer erg lief vandaag. hij liep met een groepje in de bak en ik liep de bak in. direct kwam hij naar me toe en volgde me overal Lovers Lovers

ben zo trots op hun allebei Lovers

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:50

O dat klinkt wel heel gaaf trouwens Knipoog
Heerlijk zo door het water heen, dat is iets wat ik nog noooit heb gedaan!!!!
Vraag me trouwens af of Oliva er door zou gaan want ze vind kleine plasjes al eng hahahaha
Kan me goed voorstellen dat je heerlijk genoten hebt Lovers
Staat die lieve Quinto je ook nog op te wachten.........nog een paar jaar en dan kan je lekker met hem ook door het Emstergat scheuren Knipoog

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 20:01

nog 2 jaar en dan ga ik hem na de zomer inrijden (denk ik) en dan kan ik lekker met hem naar het emstergat (of bussloo)
heerlijk lijkt me dat.
ik geniet nu al zo ontzettend van hem. van de kleine dingetjes die ik met hem doe of hij zelf doet Lovers

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 20:18

O leuk ga ik met je mee met Vigo want die ga ik rond dezelfde tijd beleren........lachen word dat 2 jonge donderstenen door het water Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, capriz, fokfanaat, knockout1, mamabird, mino1, Neon, YandexBot en 121 bezoekers