knakje tijdens het lopen........?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eva'tje
Berichten: 83
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 16:20

Als ik mijn paard longeer hoor je van die kleine knakjes vanuit zijn achterbenen. Weet iemand wat dat is?


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 16:24

Nee...ik hoor het bij mijn paardje ook wel eens, maar dat is heel zeldzaam, zelf heb ik het ook wel eens Haha! maar geen idee wat het is..

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 16:32

Mijn vriendin dacht dit bij mijn paard ook te horen maar dat bleken gewoon de ijzers op kleine steentjes in de znadbak te zijn Haha!
Ik wete niet wat het is als het echt uit z'n benen komt. Mijn eigen knieen kraken ook wel eens, dat komt omdat mijn knieschijf niet zo goed in de kom ligt. Misschien is dat ookzo bij jouw paard? - Verward

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 16:44

heeft kvika ook wel eens.
niets aan de hand hoor

tja....

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 16:53

Gipsy doet dat ook, in allebei haar achterbenen, ze doet het al jaren en het heeft echt niets te betekenen. Ze is echt al tig keer in een kliniek geweest voor allerlei redenen, nog gevraagd van dat knakken, maar dat is dus niet erg. Neem aan dat als het veroorzaakt werd door iets ergs ze dat wel gezien zouden hebben op die tientallen foto's die gemaakt zijn!
Vind het wel een luguber geluid, met rijden valt het niet zo op, omdat je dan ook je zadel hoort kraken etc., met longeren is het veel stiller en dan hoor je het bij haar heel duidelijk.

Nulla tenaci invia est via

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 16:58

Een vroegere verzorgpony kreeg het wanneer ze te veel belast was door te trainen in een te zware bak. Zij liep er wel minder door, werd minder voorwaarts...

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:01

Vaak is het de knieschijf die je met een knakje hoort terugspringen. Kan helemaal geen kwaad hoor.

Navragen is beter dan afvragen.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:03

kan denk ik geen kwaad want.... ik heb het ook Haha! als ik bv de trap af loop is het knik knak knik knik Haha!
succes

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:12

Bij Gipsy komt het overduidelijk uit haar kogels, geen idee wat het is, maar last heeft ze er duidelijk niet van.

Nulla tenaci invia est via


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:21

Mijn tenen hebben het ook. *LOL* Nee robin heeft het ook heel soms maar dat komt een beetje doordat hij al wat ouder is. Maar niks om je druk over te maken hoor!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 22:45

Guido heeft dit ook altijd, en altijd al gehad zolang ik hem heb, volgens mij heeft hij er geen last van!

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jos_1, Kyno, Symke en 26 bezoekers