Kieffer pijpkousen,wat is jou mening?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
poppetje
Berichten: 156
Geregistreerd: 29-10-02

Kieffer pijpkousen,wat is jou mening?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 14:57

Ik heb hele leuke kieffer pijpkousen gezien.
Voor dat ik deze echt wil aanschaffen wil ik graag van andere hun menig over deze pijpkousen.
Bv,ben je er tevreden over,blijven ze lang goed en de ongevere prijs die je er aan hebt uitgegeven(als ik zo vrij mag zijn om te zien of ik niet te veel bataal als het ook goedkoper kan)
Het zijn zwarte pijpkousen met drie sluitingen en in het midden het woord kieffer erop.

de toekomst duurt nog een hele poos terwijl we het verleden in een flits aan ons voorbij hebben zien gaan


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 15:09

Is zeker met die kunststof klipsluitingn?
Die zijn naar mijn idee heel slecht te verstellen en volgens mij ook niet al te sterk.
Ze waren nog niet op de markt of je kwam ze lagen al overal bij dumpshops tegen afbaakprijzen, meestal is dat niet voor niets.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 15:15

Ik ben sowieso niet zo'n pijpkousen-fan, ik gebruik liever peesbeschermers. Die pijpkousen van kieffer heb ik wel gezien (bij www.baduh.nl of zo?), ik vond de prijs ook interessant, maar ik zou ze waarschijnlijk toch niet gebruiken.

poppetje
Berichten: 156
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 16:17

Sorry voor het gebruiken van het verkeerde woord Bloos!
Ik bedoel idd ook peesbeschermers.
Het zijn niet die met kliksluitingen,maar met klitteband.Op de middelste klitteband staat het woord Kieffer.

Het lijken mij goede peesbeschermers,maar zou graag willen weten wat men in de winkel ervoor betaald zodat ik mijn prijs kan noemen.

de toekomst duurt nog een hele poos terwijl we het verleden in een flits aan ons voorbij hebben zien gaan

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 16:54

Ik weet niet of je toevallig deze bedoelt, maar dat vind ik nog steeds pijpkousen. Ze lijken tenminste als peesbeschermer voor geen meter zitten en je hebt geen bescherming aan de zijkant van het been, alleen aan de achterkant.
Afbeelding

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 18:26


Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

poppetje
Berichten: 156
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 21:58

Ja die bedoel ik.
Ik begrijp alleen niet wat je bedoelt met geen bescherming aan de zijkant maar alleen aan de achterkant.Dat middenstuk hoort toch aan de binnenkant van de benen,of bedoel je iets anders?
En wat kosten deze dingen nu in de winkel?

de toekomst duurt nog een hele poos terwijl we het verleden in een flits aan ons voorbij hebben zien gaan

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 10:22

poppetje schreef:
Ja die bedoel ik.
Ik begrijp alleen niet wat je bedoelt met geen bescherming aan de zijkant maar alleen aan de achterkant.Dat middenstuk hoort toch aan de binnenkant van de benen,of bedoel je iets anders?


Dan is het dus tot een pijpkous en geen peesbeschermer. Ik weet niet wat ze in de winkel kosten, ik had deze op marktplaats gezien, maar ik vond ze nog aardig aan de prijs voor pijpkousjes. In de advertentie staat trouwens peesbeschermers, maar dat zijn het dus niet.

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 12:07

Ik die van mij (waarschijnlijk een voorganger model van deze) nu 1.5 jaar ofzo... In het begin schuurde ze nogal, maar nu mijn paard wat ouder is passen ze wat beter. Ik gebruik ze eigenlijk voornamelijk voor in het bos... Zien er nog best netjes uit, alles is nog heel... Ik moet ze eigenlijk alleen even wassen.

Europe is our playground


naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 23:05

hi,

ik heb ook pijkousen van kieffer, wel hele andere dan deze op de foto.

heb ze al jaren, Nifty heeft ze altijd om.

zien er nog super uit en zitten ook prima.

maar zoals ik al zei, zijn hele andere dan die op de foto in dit topic.

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rhinocornn, Symke en 44 bezoekers