Misselijke mensen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 17:19

Gister waren Nadine en ik op een veld aan het springen over een balkje, daar waren ook een meisje en een jongen een beetje aan het knuffelen met elkaar, niks mis mee, maar ze hadden een rotweiler bij zich die Maistro al een keer had aangevallen!!
Er stond ook nog een klein jongetje bij, die dat koppel een beetje begon te irriteren en ze begonnen hem een beetje te pesten.
Ik letten verder niet op maar hoorde wel wat dingetjes wat ze zeiden.
Na een tijdje hield ik ze wat eter in de gaten, zeker nadat die jongen voor de gein die hond op mij af begon te sturen!!!
Gelukkig snapte die hond er niks van en keek een beetje om zich heen.
Maar daarna zag ik iets gebeuren wat me wel zo misselijk en kwaad maakte!! Boos!
Die jongen pakte het been van dat kleine jongetje vast en zei tegen de hond: pak hem, pak hem!!
Die hond eet het jongetje zo in z'n enkel!!!
Jongtje huilen natuurlijk!!
Ik durfde er verder niks mee, want voor het zelfde gelt had hij die hond op mij afgestuurd!!
Maar ik zei tegen Nadine: "Als ik mijn mobile bij me had, had ik de politie gebelt!!"
Ik werdt er gewoon misselijk van!!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:41

Goh... ik zie de krantenkoppen al: Rotweiler bijt kind dood Doet-ie anders nooit hoor! En de mensheid zich maar afvragen waarom honden vals geboren worden.
Dat soort eikeltjes -die jij beschrijft-zouden gewoon met hun fikken van honden af moeten blijven... sterker nog, hak ze de handjes af.

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:43

Zo zie je maar weer dat de meeste honden vals gemaakt worden door hun baas en het niet per se van nature hoeven te zijn! Door zulke gevallen krijgt de rottweiler (en andere honden) een slechte naam. Wat misselijk zeg van zo´n gozer Boos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 18:32

wat een eikel Boos! daar maak ik me boos om had ie maistro ook al aangevallen?ach gossie klein shetje. maar super dom dat ie dat deed bij dat jongetje dadelijk heeft ie een enge ziekte of iets gebroken, ik zou echt de politie gebeld hebben of ik zou met een super snelle galop op dat joch afgaan rotjong Boos! daar maak ik me ook boos over.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 18:46

90 van de 100 gevallen van valse honden is de hond verkeerd opgevoed!!
En als ze 1 keer bloed hebben geproefd, zeker weten dat ze het de volgende keer uit zichzelf doen!!
Ik vertrouwde in dit geval de hond ook niet, maar die eigenaar al helemaaaaal niet!!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:13

Ik weet niet.... toch misschien alsnog de politie even bellen en er melding van maken? Misschien hebben de ouders van dat jongetje ook aangifte gedaan en zijn ze blij dat een getuige zich meld???! Je kan er rustig bij vertellen dat die hond ook al eens achter jou paardje aan gezeten heeft!!
En dan verbazen de meeste (Rottweiler-, Pitt-Bull-, Dobermann-, D.Herders-, enz.) honden beziters erover, dat "hun" honden zo´n schlechte naam hebben Verward !!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:52

Ben het volledig met Sterre eens. Dit soort zaken moeten de kop ingedrukt worden. Volgende keer doen ze het weer bij een ander en hoe loopt het dan af?

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 20:22

Wat ongelooflijk zielig zeg, echt gewoon ZIEK ben je dan!!Echt waar, jezus en die hond krijgt er de schuld van!!Nou jah, hier maak ik me dus echt heeeeeeeeeeel kwaad om!

kuszies Saskia Cool

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 21:40

Mijn vorige paard werd tijdens een buitenrit tot 2 keer toe van achteren door een hond aangevallen. Doordat hij snel weg was, niks geraakt. De derde keer was ik er op bedacht. Paard omgedraaid en dus de rollen omgedraaid. Hond met de staart tussen de benen foetsie. Dat werkt ook met mensen hoor. Je hoeft niet aan te komen stormen, alleen stappen werkt ook. Veel mensen zijn bang voor een paard en als de hond dat voelt is hij ook weg. Laat je niet intimideren. De beste verdediging is de aanval }>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 22:09

gotte, wat zou ik die jongen uitgekafferd hebben! Misschien was ik wel afgestapt............!!!!!!!!!!!!!!!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 22:17

Dat zijn zulke misselijke kinderen!!!!
Er was ook een keer een rottweiler afgemaakt omdat ie een kindje 't oor had afgebeten ofsu (wete niet precies meer) Nu bleek op het laatst dat de hond allemaal nietjes in z'n oor had, had dat kindje dus gedaan.
Zo zie je maar weer dat 90 van de 100 honden vals gemaakt worden!!!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 22:41

Ik neem voortaan altijd mijn mobile mee!! Ik ga echt niet meer zonder!

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:13

Ow ik kan hier zo woest om worden, ik ben dus zo'n "gevaarlijke honden" eigenaar, wij hebben 2 rottweilers en ik word echt verschrikkelijk giftig als ik zulke dingen lees. Die van mij zijn schatten, maar door zulke imbecielen krijgen mijn honden ook een slechte naam Boos! Boos!

Er zijn figuren die niet beseffen hoeveel kracht zo'n hond heeft, meestal weten de honden het zelf niet eens, maar als ze het eenmaal doorhebben, vergeet het dan maar.

Ziggy

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 19:27

Ik ken ook een hele lieve rotweiler bij de geitenboerderij in het Amsterdamse bos, dat is echt een schatje!!
Ik heb ook niks tegen het ras, alleen de manier hoe sommige mensen zo opvoeden!

Mijn moeder zei nog: "Je moet zorgen dat je je zweep mee hebt!"
Dat doe ik niet, want als je even mis slaan,..nee dankje!
Ik denk dat in de tijd dat ik er dan af zou springen ik zelf in me been gebeten zou worden!!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 19:29

even een aan aansluiting,...niet dat ik liever heb dat Margot gebeten word, maar die mensen moeten gewoon niet zo achtelijk doen!!
En Margot heeft al een keer een hond getrapt omdat hij aan d'r een aan het snuffelen was, ik denk niet dat ze die hond dan voor lief aan zou zien!!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 13:31

ow ik heb zo'n hekel aan zulke mensen he!!

bij mij is dat ook wel eens...dan vinden ze het grappig als je paardje begint te dribbelen en te snuiven en bang is van een hond...

Beginnen ze die hond op te jutten....tsssss Boos! Boos!

ik ben er een keer lelijk af gevallen toen maartje schrok van een hond en ze was toen door het hele dorp geracet...

ze is nu bang van woeste honden en trapt er ook naar als ze de kans krijgt...

grtzzz

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 15:09

Ik heb nix tegen het ras, maar wel tegen zulke mensen! Die mensen zijn gewoon geen hond waard. Boos!

engela
Berichten: 165
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 23:05

oliebol
dit zijn nou de mensen die het voor mij en een hellehoop andere verpesten
kijk ik ben een fokker van het ras AMERIKAANSE STAFFORD TERRIER de ras die boven op de lijst staat van de gevaarlijke honden
het zijn echt te gekke beesten woorden als leuke pups geboren
maar als ze in verkeerde handen vallen zoals die lui
nou dan kan je het schudden
ik kan het gewoon niet uit staan dat er mensen zijn die zo mee om gaan
ik kom veel in het bos waar ik ook mensen met paarden tegen kom dan roep ik me honden bij 1 en lijn ze tot de paarden een stuk weg zijn
door dat ik dit doe krijg ik vaak leuke reaksies van ruiters.
maar ja zo als je leest baal ik van zulk soort mensen
groetjes engela

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 11:33

Ja engela, en wie zijn de dupe? De honden. Gaven ze die eigenaars maar eens een spuitje! Dan zijn de honden en evt. slachtoffers beter af!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 12:01

Inderdaad, t ligt altijd aan de eigenaren.
Je moet een hond kunnen opvoeden, anders worden ze vals en verknal je ze.
Idem met paarden.

Frusty

engela
Berichten: 165
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 08:41

ja jo
ik heb echt heel veel moeite met deze lui
maar de mens maakt meer kapot dan ons lief is
heel veel honde poten en een hinnek van ladouce Bloos Bloos