Lomp paard ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 17:04

Mijn merrie is zo ongelovelijk lomp op stal. Ze heeft konstant kleine schaafplekjes en wondjes op haar hoofd omdat ze niet uit kijkt. Zo legt zei bv zelf haar hooi onder de voerbak om vervolgens met een noodgang omhoog te komen als ze wat hoort, met als gevolg dat ze keihard tegen de voorbak aan knalt Frusty Ook rolt ze regelmatig in haar stal waarbij ze wild met haar ledematen en hoofd heen en weer zwaaid en tegen het hout komt. Schijnheilig Ik kan haar helaas niet helemaal inpakken om tegen dit soort dingen te beschermen, maar valt er nog een andere oplossing te vinden of moet ze maar voelen hoe lomp ze is *LOL* Ze heeft overigens wel een grote stal 3,5 x 3,5 en kan met haar hoofd naar buiten kijken dus het ligt niet aan ruimte gebrek.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:08

Ik vrees datn er weinig aan te doen is. Zorg zeker voor een heel goed dik strobed dat aan de zijkanten opgehoogd is.
Ik ben erg benieuwd naar de andere reacties! *LOL*

annastacia
Berichten: 16
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:09

ik denk dat je er nier veel aan kunt doen.ze leert het denk ik vanzelf wel af.
groetjes mij

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 17:11

Ze staat op hemparade *LOL* Geen dik strobed voor haar dus Verdrietig En ze komt dagelijks een paar uur buiten en wordt bereden. Ze is ook giga wild op stal. Staat altijd te trappen en gillen, een echte merrie Haha! Verder is ze tijdens het rijden helemaal niet lomp Verward

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:13

Hihi ik ken het. het paard van mijn schoonzusje is ook zo ongelovelijk lomp. heeft altijd wel ergens schaafplekjes zitten.

Maar er is niet veel aan te doen denk ik

eva'tje
Berichten: 83
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:17

Als je naar mijn paard kijkt vallen de gaten er al in, ook zon lomperik dus. En inderdaad daar is denk ik niks aan te doen!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 17:26

Ik dacht dat er misschien wel iets voor te bedenken was ter beveiliging van zichzelf ofzo *LOL* een hoofdbeschermer of speciale voorbakken met rubberen randjes *LOL* *LOL*