SGW Neede?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

SGW Neede?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 17:50

Zijn er nog mensen die komende zondag naar Neede gaan?
Was wel benieuwd, want joost en nienke gaan mee, en die kennen wel veel mensen van hier..

Haha!


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:58

Ik start zaterdag tussen de Z pony's..
Moet als eerste starten van de Z, en ik denk dat dat nog wel is goed uit kan pakken voor de dressuur....
Ben zeer benieuwd hoe dit NK voor mij gaat uitpakken...

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 20:43

Jaa, ikke doe mee! Start B pony's (hopelijk de laatste keer, moet eventjes nog aankijken hoe het gaat). Was eerst ook al een topic geopend maar die is volgens mij een beetje naar beneden gezakt. Ik start op zondag en volgens mij jullie allemaal op zaterdag.. Verward Klopt dat? Naja, ik ben in ieder geval startnummer 60 en moet als laatste starte van de B pony's Haha! Heb er zin in Party!! Op de site van SGW Neede staan al allemaal foto's van de hindernissen OK dan!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 20:46

nee voor mij geen Nederlands Kampioenschap! ben net M gestart, het had wel gekund, maar tis mij ook ff te ver, naja mijn ouders vinden het te ver!
maar veel succes allemaal!
enne chantal succes in het Z!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 14:39

Ik heb de hindernissen ook even bekeken via internet, en vanaf de foto's lijkt me Neede makkelijker te rijden voor Murphy dan Gorssel... maar dat kun je natuurlijk pas echt zien als je de cross gelopen hebt... Ik weet de route van vorig jaar nog wel, maar ja die klopt denk ik niet echt meer, dat was 2 klasses lager.. haha

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 15:55

Ik ben er bij Knipoog Tong uitsteken

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

janma14
Berichten: 62
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:43

waar kan ik de website vinden van sgw neede?

KWW !!!!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:46

Zelf rij ik niet, maar wel onze Jordy *LOL* Wolfer rijd dan geloof ik zijn laatste wedstrijd Lachen

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:51


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:11

chantal_cs schreef:
Ik heb de hindernissen ook even bekeken via internet, en vanaf de foto's lijkt me Neede makkelijker te rijden voor Murphy dan Gorssel... maar dat kun je natuurlijk pas echt zien als je de cross gelopen hebt... Ik weet de route van vorig jaar nog wel, maar ja die klopt denk ik niet echt meer, dat was 2 klasses lager.. haha


leuke hindernissen zeg!ik denk alleen niet dat ik over die hindernis met waterbak kom haha!
maar verder ziet het er wel leuk uit! ze hebben dan ook wel wat geknipt en geplakt om het mooi te maken Tong uitsteken

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:19

Was leuk geweest, voor ons is Neede dichtbij. Maar Retje heeft net twee drukke weekenden op rij gehad (endurance Holten en SGW Gorssel), dus die mag nu even bijtanken. In Vasse en Diepenheim is hij er weer bij.

Kan me even niet goed meer herinneren van vorig jaar hoe de cross van Neede eruitziet, ik weet alleen nog de waterpartij (aangelegd door een tuincentrum als ik het me goed herinner Haha!).

[Edit] Net de foto's op de site bekeken, ik herken alleen de boerenwagen en de hooiruif. En zo te zien is er dit jaar een andere waterbak. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:26

De waterbak ik volgensmij hetzelfde als vorig jaar hoor!
Ik weet nog wel dat ik daar stond te twijfelen samen met een andere ruiter of we het water over een boom in zouden springen of niet (mocht kiezen)!


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:31

Je hebt idd gelijk Chantal, op de foto lijkt-ie veel ruimer en groter dan 'in het echie'. Tijdens de wedstrijd staat er natuurlijk water in en een grote tent naast, dat geeft een heel ander beeld.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 12:17

Friesemarie gaat ook heen. Ze is groom van een vriendin van haar Haha!
Ik denk ik zet het er maar even neer, als ze het zelf niet doet.
Lijkt mij ook wel mooi, maar ik ga naar Deurne.

Friesemarie

Berichten: 484
Geregistreerd: 09-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 14:57

Jep ik ga heen.... Met Jorink ze start ook in de Z pony's... Dus concurentie voor jou Chantal!!! Knipoog Ze start geloof ik 3e ofzo.... Ik ga ook foto's maken dus komt helemaal goed!! haha

Zij die wij lief hadden en verloren, zijn niet meer waar zij waren. Maar altijd waar wij zijn!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:35

Leuk leuk leuk Haha!
Heb er zin in en het word mooi weer Party!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 19:50

Friesemarie schreef:
Jep ik ga heen.... Met Jorink ze start ook in de Z pony's... Dus concurentie voor jou Chantal!!! Knipoog Ze start geloof ik 3e ofzo.... Ik ga ook foto's maken dus komt helemaal goed!! haha


Oh jee.... concurrentie.... Tong uitsteken
Zo hoog zal ik niet eindigen hoor, het is mijn 3e Z-crossje! Haha!
Vorig jaar werd in 8e in de M, dus ben natuurlijk wel zeer benieuwd hoeveelste ik dit jaar zal eindigen, maar ik heb me voorgenomen de cross rustig te rijden, en niet de beste tijd willen hebben enzo.... Haha!

Friesemarie

Berichten: 484
Geregistreerd: 09-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:41

Jorink ging vandaag niet zo goed! Dressuur 173 punten 2x.. 5e geloof ik.
Springen in totaal 12 strafpunten , 2 weigeringen en tijdoverschrijding... en de cross had ze weigering op hindernis 15 en stopte ze ook....
Ik vind het erg jammer dat het zo ging maar jah... je doet er niks aan

Zij die wij lief hadden en verloren, zijn niet meer waar zij waren. Maar altijd waar wij zijn!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ashley1, Wopkebrok en 2 bezoekers