Ze is geweest en ik heb fotoooooos

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 12:26

Maar ik moet ze wel nog inscannen.

Het was fantastisch gisteravond ze kwamen rond 8 uur aan. Ik wist toen ik ze zag lopen dat het Tanja was dus ik liep gelijk naar ze toe.
Ze was gelijk heel nieuwsgierig naar Leys. Omdat leys mij aan hoorde komen draaide hij zich al om naar de deur dus echt reageren op haar kon hij niet. Zonder dat de deken eraf was zei ze al dat hij er goed uitzag. Ze had een lekker appeltje meegenomen die hij natuurlijk ik een hap opaat (zo verschrikkelijk gulzig). De deken ging er af en heeft hem toen uitvoerig bekend en zij dat hij minimaal 5 centimeter groter was geworden en zeker veel en veel breeder. Ik heb totaal 5 foto´s van toen hij iets ouder als 3 was. Nou het was toen nog een iel beestje hoor.
Omdat hij niet zo blij is in de stal heb ik hem maar snel aan de poestpaal gezet zodat ze hem uitvoerig kon bekijken. Ze was helemaal verliefd en zo blij dat het goed ging met hem. Vooral zijn staart was erg mooi geworden (lekker vol ik ben er ook zeer zuinig op). Ze heeft heel veel foto´s van hem gemaakt. Leys was ook erg lief hij genoot echt van al die aandacht. Ik kon niet aan hem merken of hij haar herkende.
Ze heeft er zelf ook nog even opgezeten maar hij voelde totaal anders aan maar wel erg lekker zij ze. Tevens heb ik nog wat sprongetjes gemaakt en ze was zeer verbaasd van zijn vermogen en hoe fanatiek hij op de hindernis af ging. We hebben ook nog even de videobeelden laten zien van de wedstrijden en ze was toen helemaal verkocht. Ze vond ons ook een mooie combinatie mag ook wel er zit een op werk en tijd in.

Verder had ze nog wat navraag gedaan over hem. Zoals ik al dacht is hij met de slof gereden en dus veeeeelll te diep laten lopen waardoor hij alle kracht uit zijn achterhand kwijtraakte. Hij heeft allerlei kleine kale plekjes op zijn lichaam. Die zijn dus ontstaan door de hoefsmid die hem mishandelde en het meisje zelf sloeg hem ook veel. Ze had hem 2 weken nadat hij aan haar verkocht was nog een keer gezien en toen was hij veel en veel banger op stal al ervoor. Ze had toen al heel veel medelijden met hem. Ze reden hem 4 keer per week en de rest stond hij of de hele dag op stal of in het weiland (bij mooi weer). Eigenlijk dus veel te weinig voor een paard met zoveel energie. Omdat hij na 2 weken al zo veranderd was heeft Leys haar ook nog gebeten niet echt uit kwaad hij maar puur uit bangheid. De angst straalde uit zijn ogen hij probeerde zich duidelijk te beschermen. Arm beestje.

Het vertelde dat toen in de tijd mensen kwamen kijken naar hem ze zat te hopen dat hij niet verkocht zou worden. Ze was zo gek met hemen het was een paar met een flinke uitdaging. Vaak ging het ook niet door omdat zijn staart niet recht is. maar ja hij hangt hem 2 kanten op. En toen zag hij er voor een 3.5 jarige nog erg groen uit (beetje onverzorgd ook) en voor fl. 4.000,00 lieten ze hem dan staan. Ze was ook erg blij om te horen dat zijn rug erg goed is en de spieren heel soepel zijn ondanks zijn scheve staart. Maar ja hij hangt hem 2 kanten op het ligt er vaak ook aan welk been je de meeste druk geeft.

Lang verhaal maar ik ben super blij dat ik haar gezien heb en zei ook. Ze komt binnenkort zeker terug met een ander meisje die haar geholpen heeft toen in de tijd.

gr Pris


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 12:33

leuk om te lezen dat het zo goed gegaan is!!! nu willen we natuurlijk wel de foto's zien he???? *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 12:38

Ja foto´s van een scharminkel van 3 jaar. Maar ben er wel erg blij mee.

gr Pris

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 12:45

leuk! je had waarschijnlijk goed in de zenuwen gezeten..?
en ja.. foto's..

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 13:15

Leuk zeg!

Ik ken ook een paard dat de staart steeds scheef draagt (ook naar 2 kanten) vooral in wendingen, maar dat paard loopt nu al Z en is pas 6 of 7, dus het hoeft je prestaties niet te belemmeren!

Waarom heeft de vorige eigenaresse hem verkocht en hoe lang heb jij hem nu al?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 13:38

Ik heb hem nu 2.5 jaar.

Ze verkocht hem omdat ze per ongeluk zwanger geworden was van een staljongen.
En ze kon hem ook niet aan.

Ik heb hier al eerder een bericht over geschreven.

gr Pris

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 14:30

wat gaaf en ik wil ook zeker foto's zien het is wel heel snel gegaan eigenlijk je belt en 2 weken ofzo is ze al langs geweest echt gaaf
nou ik vind leys echt een mooi paard (keb er lekker op gezeten oke hij vloog er van door maar dat kwam door de muziek *LOL* )

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 14:46

Tja pittig diertje en dat na een springles van een uur.

Je bleef gelukkig goed zitten of juist jammer maar eigenlijk moest het dan Mayo zijn hihihihi Party!! .

Gr Pris

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 14:50

wat ben je toch weel lief Extreme duivel

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 14:59

Leuk zeg dat het zo goed is gegaan...Cool(had ook een kreng van een meisje kunnen wezen toch??)

Veel plezier nog samen!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 15:02

Thir dat weet je toch hihihi Extreme duivel

Bij Mayo was het wel leuk geweest toch dat vindt jij ook wel }> Extreme duivel

Ineke: Ik wist dat ze aardig was ik had haar al aan de telefoon gehad. Dat andere meisje heb ik liever niet aan de telefoon Huilen na alles wat ik heb gehoord.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 16:21

echt leuk Party!! voor je dat ze is geweest en dat ze ook tevreden was ,ben nu ook wel nieuwsgierig naar de foto's

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 16:51

Spannend joh!
wel fijn dat je nu zoveel meer over zijn jeugd weet he!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 17:01

Héééyyy!!! Nou zeg. Bij mij had Leys er vandoor moeten gaan??? Pris, foei!!! Ik was allang blij dat 't goed ging. Hihi!! Party!!

Pling Knuf Mayo Pling

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 18:29

wel erg gaaf hoor!!!! Cool

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 18:47

Citaat:
Op 2001-03-28 18:01, schreef Mayo:
Héééyyy!!! Nou zeg. Bij mij had Leys er vandoor moeten gaan??? Pris, foei!!! Ik was allang blij dat 't goed ging. Hihi!! Party!!


jammer maar de volgende keer ga ik mee Extreme duivel
anders moet je nu op Sya gaan ze *LOL* ze heeft pas een week of 2 stil gestaan *LOL* (ja wel in het bakje maar toch)

_________________
[img]../upload/152/anihast.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Thirza op 2001-03-28 19:47 ]</font>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 18:50

Hmm, dus toch geen aerobics gedaan??? *LOL*

*LOL* Knuf Mayo *LOL*


Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 19:10

nee je zou het voor doen weet je nog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 19:28

Eerst zelf proberen. Ik wil er wel bij zijn. Als het fout gaat spring ik wel bij. *LOL*

*LOL* Knuf Mayo *LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 19:39

Pris, echt leuk om te lezen. Naja, we zijne en beetje lotgenoten he... Ik heb het oompje van Leys nl.. Net zo'n irri beest af en toe. Joop kan ik alleen wel zonder praam oid helemaal scheren Tong uitsteken vindtie t zelfs nog leuk.
Over Joop zeggen ze dat hij mishandelt is bij de fokker (zit een eigenaar tussen, die dat dus zegt), dat merk je af en toe ook wel. Dan kijktie echt zo van: maar ik doe toch niks ergs? en vervolgens vliegt hij door het dak. DUs ik geef Voltrack lekker de volle laag, die reageert niet eens, en Joop staat dan gauw bij Herc: oeps!

Echt leuk om te horen! dat geeft de mens weer moed!

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-01 09:33

Ik heb een foto van hem bij de Plaatjes Forum geplaast.

Gr. Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 9 bezoekers