prive clinic Judith Scholte

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

prive clinic Judith Scholte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:49

Haha!

Vanmiddag mocht ik Ozep weer in de les rijden bij Judith Scholte. Het begon eigenlijk meteen al lekker en ik heb ook de hele tijd fijn gereden. Ozep is erg groot en sterk voor mij, en het gaat hoe langer hoe beter eigenlijk. Helaas ging er op een gegeven moment een man met een trekkertje de stapmolen schoonmaken en dat vond Ozep heeeeel eng... Ach gut En toen waren mijn beentjes wel errug kort Haha!

Wel goed dat Judith me daar nu echt stap voor stap doorheen kon helpen. Het was wel leuk geweest om door te kunnen werken nu hij zo fijn was, maar uiteindelijk heb ik hier het meest van geleerd denk ik. Hoewel het er volgens Sjuimje op het eind heel goed uitzag, had ik toch niet meer zo'n supergevoel als vlak voor dat trekkertje. Maar nu weet ik ook dat ik dat nog wel een keer terug krijg

Sjuim was zo druk met kijken en luisteren dat er maar weinig foto's zijn dit keer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:59

Ondanks de lage hoeveelheid foto's moet ik zeggen dat het er tiptop uitziet! Mijn complimenten hoor! OK dan! En Ozep ziet er ook tiptop uit. Kwijl

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 17:01

kan niet anders dan meegaan met sandra!
ziet er wederom weer erg goed uit!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 17:09

Het ziet er idd heel erg goed uit! Ik wou dat ik een paard zo mooi kon laten lopen!
Grappige kleur bandages ook.

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:03

Ziet er super uit!
Is dat paard nou zo groot????

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:05

ik vind het echt prachtig om te zien jullie vormen een goede combinatie.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:06

oei oei.. ik vind die bandages toch niet helemaal bij dat shabrakje kunnen hoor. Gelukkig heb je je broek en shirt tenminste nog aangepast op elkaar. Tong uitsteken

28-09-2007
Nothing compares too you...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:10

Jee, Dat ziet er erg goed uit!
Ozep straalt Lachen Dat hij een beetje te groot voor je is snap ik niet.
Je pas pricies! Dat hij te sterk is kan ik begrijpen Knipoog Flinke spieren Haha!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:31

Wow! Party!!
Ziet er goed uit!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:34

mooie kleur bandage's! wanneer mag sjuim weer rijden? blijf jij met ozep starten totdat je naar zweden terug gaat of blijf je voorlopig in Nl? (wat een vragen zeg!)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:34

Gatverpielekes!!! Da's pas MOOI !

Jeetje wat een mooi paard en een perfecte combi! Meer kan ik er niet over zeggen, 'k ben er stil van...

Toos paardloos

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:38

het ziet er echt prachtig uit! Helemaal super! Echt prachtig paardje, en die hals! Kwijl

~ The greatest thing is just to love and to be loved in return ~~


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:06

Prachtige foto's Lotje! Heel stoer
(en Sjuim.. had ik dit dekje al eens gezien, je brengt me (wederom) op een idee Schijnheilig )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:05

Ook ik vind de bandages niet bij het dekje passen en niet bij je vos, maar de foto's zijn echt erg mooi, je bent een leuke combi met Ozep!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:59

Ziet er goed uit hoor Lotje!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 22:36

Hmm, dat ziet er best uit.
Dat kan ik NOOOOIIIT!
Mooi paard hoor!


mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 07:29

Ziet er weer AFSCHUWELIJK uit Knipoog ik snap niet dat mensen met zo'n paard op stap durven te gaan...... Haha!

Hoe groot is hij eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 07:36

Wat een mooie foto's zeg, het ziet er super uit.
Maar,......wanneer mag Ozepje nu eens gewoon in het wit. Die kleurtjes kan ik gewoon niet mooi vinden Lachen

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 07:37

Dat gaat steeds beter!!

Het lijkt zelfs of Ozep wat in de breedte is gegroeid???

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 07:39

herkenbaar hoor, je wilt altijd weer terug naar dat fijne gevoel en het is toch altijd weer jammer als je dat niet krijgt. toch ziet het er goed uit, wel jammer dat er geen foto's zijn van de trekker-in-stapmolen-situatie Haha! (of zijn die er soms wel?? Knipoog ).

Amor Vincit Omnia

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 07:43

Mooi Lotje je bent echt goed met hem bezig, super geconcentreert zo te zien.
Staat Sjuim niet te trappelen langs de kant om het over te nemen, idd wanneer mag ze zelf weer?
O en was dat nou het trekkertje waardoor Anouk in het zand terecht gekomen is Haha! .

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 08:04

Hij ging echt weer heel fijn.
En ja, dan heb ik zelf ook wel weer zin om er op te gaan, maar ik hoop eind van de week het weer eens zelf te kunnen proberen. Op de Welsh van Marije gaat het best goed, maar op de groter bewegende paarden was het nog niet echt prettig.
Ozep is idd wel gegroeid, maar alleen in spieren. We hebben hem na de les thuis even goed afgespoten en daarna in het zonnetje in de wei gezet, dan zie je als hij loopt de schaduwen van zijn ribben, maar zijn hals, flanken, rug en billen zijn super mooi gevuld. Ik ben echt trots op zijn figuurtje!

De bandages zijn een verhaaltje apart, ik kocht ze in een heel slecht verlicht zaakje, daar leken ze een soort legergroen. (was mazzeltje want ze waren verkeerd geprijsd Haha!). Ik trok ze gister dus uit de la, bandageerde Ozep op de spuitplaats, pakte er een mooi shabrack bij… En toen gebeurde het onmogelijke… Eenmaal buiten in de zon kleurde het toch niet zo mooi als binnen Verdrietig We zaten niet zo ruim in de tijd dus we hebben het maar zo gelaten.
Bij Judith op stal kreeg ik echter heel veel goede reacties! Iedereen was gek van dit kleurtje, ik vind het zelf ook heel apart.

Er zijn geen foto’s van het moment met spanning , en het was ook niet zo dat hij dom ging rennen hoor. Hij bleef alleen stokstijf staan en Zep leek een vlo (woorden van Judith Haha! ) die hem om wilde trekken… Volgens mij had Ozep echter niet eens benul van het feit dat Zep op zijn rug zat. Clown

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:06

Hahaha, leuke foto's weer, Ozep is echt een knappe vos hoor (en die kont en hals, wauwie). Zep staat er wel schattig op, beetje korte beentjes voor die forse kerel maar je rijdt hem goed hoor!

En nee sarabande, het lag niet aan die trekker bij mij,... Die rijdt 's avonds gelukkig niet! Bovendien houdt Judith die wel tegen voor mij als ik les heb, gevaar voor eigen leven *LOL*.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:36

Ziet er idd toppie uit hoor!

(Was dit dan ook het paard waarmee je de 2e proef niet gestart had in de Beemster? Ben dan wel benieuwd waarom het toen niet goed ging, omdat het er op de foto's heel goed uitziet).

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 09:47

Ik blijf Ozep 't mooiste paard van bokt vinden *LOL* Wat een prachtpaard Lachen
Ziet er weer netjes uit hoor!

*geen onderschrift*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers