Nog eentje te gaan....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Nog eentje te gaan....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 18:53

Yes, zaterdag weer een winstpunt gehaald, en een prijs! Het gaat lekker de laatste tijd. Nog 1 te gaan en dan kan ik L gaan starten, maar 9 wp uit 8 wedstrijden vind ik zo slecht nog niet Tong uitsteken .
Jammer van dat ene foutje in de linkergalop (en dat is normaal dus zijn beste punt Verward ) anders had ik er twee gehad. Nu had ik 167 punten, en daar was ik op zich ook best tevreden mee. Heeft Jumper weer 11,50 Euro terugverdient van zijn operatie... Haha!
Voor mijn vriendin/buurvrouw was het wel balen. Ze hadden haar startcoupon verwisseld met die van iemand anders en nu had ze maar 150 punten en stond ergens onderaan. Ze hebben wel excuses aangeboden en toegegeven dat ze een fout hebben gemaakt maar konder er niks meer aan doen volgens hun. En anders was ze dus eerste geweest met 174 punten! Dan baal je dus echt wel! Boos!

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 18:57

Super hoor!!!!

Ik ga ook bijna L!!!!!!

k heb 6 wedstrijden gereden en heb nu 9 wp Lachen

Succes in de L1 Haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:09

Gefeliciteerd!!Snel nog een wptje halen Haha!

Ik ga zaterdag mn eerste L1 wedstrijd rijden Haha!
In 5 wedstrijden 13 wp. ( 1ste wedstrijd 136 en 150 punten Schijnheilig )
Haha iig veel succes!En ook veel succes in de L1!


Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:35

Harstikke goed zeg! Zie je wel dat het allemaal weer goed komt... Gefeliciteerd Haha! !
Ik had je uitslag ook zien staan op de lijsten. Ik had ook in Haps gereden, was 4e, net geen prijs. Ook 167 punten. Hoelaat moest je starten?

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:51

Knap hoor. Op naar dat laatste winstpuntje

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 20:15

He, ik heb je niet gezien. Ik moest om tien voor half 1 starten. Maar als ik aan het losrijden ben dan zie ik eigenlijk niks, dan ben ik zeer geconcentreerd bezig en soms denken mensen wel eens dat ik ze niet wil zien, maar dat is echt niet zo.
En ja, het gaat hardstikke lekker de laatste tijd. Heb nu besloten om van de winter door te gaan rijden (in de L1 dus...) om punten te halen. Mijn instructeur (Bert Jan Janssen, heb je misschien wel eens van gehoord, is hier in de buurt heel bekend) zegt dat we zat klaar zijn voor de L2, dus we gaan ervoor. Het lijkt erop dat ik eindelijk de goede knopjes begin te vinden...
Maar hoe ging het met jou? Ik rijd volgende week in Uden, de week erna in Malden, ga jij daar ook naar toe?

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:33

Ik moest om 12.15 starten, dus we zijn vast een keer tegen elkaar aan gereden Haha! . Ik ben helemaal achter in de hoek van het veld gaan rijden, omdat ik ook altijd heel geconcentreerd rijd en dan het liefste een rustig hoekje op zoek. Dus dan zien we allebei niks...
Ik wil je echt graag een keer zien rijden, maar ik zie dat je in Uden al om 11.35 moet. Ik start daar ook maar pas rond 16.00. De week er na had ik me ook in Malden ingeschreven, maar gisteren kreeg ik de coupons terug omdat het vol zat. Ik moet dan de donderdag van te voren bellen of er iemand uitvalt. Daar baal ik wel van, want ik moet wel weer even oefenen binnen.
Bij mij ging Haps ook goed, 167 punten. Dik tevreden met de kleine tussen de grote jongens!
Das wel fijn zeg dat je instructeur vind dat je al klaar bent voor de L2. Dat moet je vast wat meer vertrouwen geven.

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 21:31

Nou, dan moeten we elkaar echt van de sokken hebben gereden... Ik heb namelijk ook daar achter in die hoek losgereden.... Ik gallopeer altijd vrij veel met Jumper en dan wil ik gewoon wat meer ruimte hebben. Hij word altijd lekker los van het galloperen. En soms kan ik het niet laten... Dan laat ik hem gauw een paar changementen maken... En dan zie je sommige mensen kijken als ik daarna de B ring inrijd Haha! .
Eigenlijk mag het niet volgens mij, maar wij hebben dan altijd binnenpretjes Tong uitsteken .
Maar ik hoop dat ik in Malden dan nog wel kan starten. Onze secretaresse kennende zal ze wel niet al te vroeg hebben opgegeven dus waarsch. heb ik dan ook pech Huilen . Ik heb dan alleen nog Uden om die laatste wp te halen. Ik wil de selecties nl. graag in de L1 rijden, anders moet ik kiezen of overgaan en niet voor het kampioenschap rijden, of het hele winterseizoen in de B blijven ( en daar heb ik eerlijk gezegd geen zin meer in).

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers