Weer verhuizen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Weer verhuizen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 17:57

Zoals ik laatst vertelde ben ik laatst op een hele misselijke manier van mijn oude stal weggewerkt. Binnen een half uur moest ik er weg zijn. Dus als een gek aan het bellen, uiteindelijk kon ik dan naar haflingerstal Imladris.

Maar goed, die man heeft dus zelf ook 22 paarden lopen. Eerst was het niet zo'n probleem, de paarden stonden toch buiten. Dus daar op stal. Ewalda stond daar lekker binnen samen met de 2 dekhengsten Watson Imladris en Altjo van de kenterstreek. Toen kwam er nog een hengst bij die uit de kudde was gewerkt. Hij stond daar dus bij te komen. Toen kwamen er nog 3 bij die gewassen moesten worden voor de keuring. Het begon er aardig vol te worden dus Ewalda moest een paar dagen in de stand.

Paarden daarna weer het land op, kwam er een merrie op stal die een gigantische wond op haar been had. Het moest gehecht worden, maar daarvoor was het al te laat. Konden dus alleen maar afwachten hoe het werd. Toen kwam er nog een merrie bij (haflingerxfries) Die gedekt moest worden door Watson. En nou het bijna winter is moeten de rest van de paarden ook weer naar binnen. Ewalda moest er dus weg.

Bij god geen idee waarheen. Ik heb er gewoon nachten van wakker gelegen. Dus, mijn moeder had afgelopen weekend al naar een boer in de buurt gebeld. Die had wel plek, maar dan moest ze bij de schapen. Dat zie ik dus echt niet zitten. De hele winter bij de schapen in een schuur. (zijn oude varkens stallen) Ik dus net nog wat rond gebeld. Uiteindelijk hele aardige mensen aan de lijn die nog een box vrij hadden. Ga dus vrijdag kijken en als het me bevalt, verhuizen. Het is een pensionsstal met weide en een binnen en buiten bak. De rest zie ik vrijdag.

Ben erg benieuwd en vind het zelfs spannend! Ewalda eerst even lekker wassen en misschien nog even snuffelen naar nieuwe spulletjes. Haha!
Ow ja, en vervoer regelen natuurlijk. Haha!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:01

Hopelijk vind je daar een fijn plekje!! Heel veel succes hoor!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:14

Heel veel succes...... ga voor je duimen dat het wat is.... ja de winterstress (lees geldpest) slaat bij veel penionhouders weer toe, ik ken het probleem.....

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:08

Ik ga ook duimen voor je!! Hopelijk lukt het!!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:46

Ik ga ook voor je duimen heeeeeeeeellll had.Weet netzo als viv hoe het is.
De pensioenhouder krjgt kolder in zjn kop en verhoogd de huur.Is niet erg als er wat tegen over staat maar dat gebeurt dus niet.Dus nu na een paar maandjes gaan we maar weer verhuizen naar een andere stal.En dat terwijl ik het reuze naar mijn zin had en heb.

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 12:12

Nou ja, het zal die pensions stal wel worden, hoop ik. Maar mijn moeder wil eerst ook bij die boer kijken. Omdat het daar 60 euro goedkoper is. Jullie horen het wel. Bedankt voor de reacties. Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:15

heel veel succes morgen! Bij schaapjes in een schuur is niet erg, als ze maar een eigen plekje krijgt.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:36

Heel veel succes morgen... ik hoop dat het er zo leuk is als het klinkt Lachen

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 13:25

Nadeel is dat de schapen in een dikte donkere schuur staan, in een varkensstal. Er is dan geen land, bak of wat dan ook dat ze even naar buiten kan. Daarom lijkt dat me niks. Maar ja, van mijn moeder moest ik gaan kijken. Bedankt allemaal.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 13:38

hmmm nee als je het zo bekijkt is die boer idd geen optie, naja veel succes!

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 14:40

ga duimenn

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 14:55

ga duimenn