voor het eerst weer op Lottie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 08:55

Rodinde had gezegd 5 dagen longeren de eerste 2 helemaal los en dan 3 dagen met bijzet vwnw longeren en daarna er voorzichtig op en vwnw rijden zodra ie met jou erop in balans loopt mag je wat gaan doen.
De eerste 3 dagen met longeren zag je nog dat hij rechts stijfer/ minder soepel was als op links en daarna niets meer.
Onregelmatig is ie nog geen pas meer geweest dus gister er voor het eerst op rustig een klein blokje om naar buiten en voornamelijk stappen en een klein stukje draf.
Janneke is bezig met een kwpn-er voor een ander aan het inrijden en wilde er meteen gebruik van maken achter brave lot aan.
Dus samen op weg.
Ik heb op zich heerlijk gereden al was lot behoorlijk aan het klieren maar dat vergeef ik 'm hij vond het gewoon leuk weer wat te doen en van dat vwnw rijden kwam niet veel want hij was behoorlijk kijkerig.
Volgens mij was hij alweer 100% in balans. Ik voel namelijk totaal geen verschil met de vorige keer dat ik erop zat (of ja nu is ie gewoon regelmatig en toen niet) dit weekend nog maar rustig aan doen en maandag een half uurtje leskijken wat mijn instructeur zegt maar volgens mij kan ie weer aan het werk en als dat goed gaat start ik zondag gewoon rustig mee en zo niet bel ik af maar we zien wel.
ik ben happy het gaat goed!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:23

Wat fijn dat het weer goed gaat met Lottie! Maar niks overhaasten hoor, anders kun je straks weer opnieuw beginnen...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:28

hey, da's goed nieuws, succes!!!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:37

Echt super Kim! Ik ben zo blij voor jullie!
En mocht je van Rodinde dan ook meteen weer 'aan het werk' de komende week, als Lottie goed liep?
In elk geval ben ik echt superblij, en geniet maar lekker van elkaar oke?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 10:22

Geweldig zeg! Ik zei toch dat het werkt?!?!? Ik hoop echt voor jullie dat het meteen de laatste behandeling was.
Hoe gaat het nu verder met je instructeur?

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 10:26

Heerlijk Nimber dat het weer zo goed gaat met Lotty. Maar doe het nog wel even rustig aan hoor, je weet maar nooit, maar volgens mij kun je het wel een beetje inschatten. Succes dus!!!!!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 11:25

Gelukkig maar. Echt heel fijn voor je. Ik ben benieuwd of je met rijden nu ook duidelijk verschil voelt tussen links en rechts, in vergelijking met daarvoor.
Niet overhaasten voor die wedstrijd he, er komen er nog veel meer hoor!

Navragen is beter dan afvragen.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 11:59

Gelukkig zeg dat het goed ging!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 11:59

Lekker zeg! Geeft een super gevoel hè als je paardje lekker loopt!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 17:21

nee ik merk totaal geen verschil hij is net zoals altijd (voor de onregelmatigheid) alleen zakt ie nu echt met zijn neus naar de grond in het vwnw en eerder lukte dat laatste stukje niet.

vandaag weer erop geweest en hij was echt aan het klieren.
Terwijl ik als de dood was wat te forceren ging ik zijwaarts de weg over en het liefste in een galop op de plek.
en dat terwijl ik 'm niet op mocht pakken alleen maar vwnw mocht rijden.
Toen ik bijna achterop bij een fietser zat heb ik 'm toch op gepakt en aan het werk gezet meteen was het over stom beest na 5 min kon ik 'm toen wel vwnw rijden stom paard maarja hij is dus wel helemaal de oude weer! suus hoelang duurde het met imi en maril voor je echt weer aan het trainen was?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Loreke2 en 106 bezoekers