Me zusje belt net.. ze ziet een UFO!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Me zusje belt net.. ze ziet een UFO!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 11:06

Net belde mijn zusje me, ze fietste vanauit haar werk langs het kanaal terug naar huis, onder het viaduct bij de A27.. Afslag Houten is een felblauwe rotonde gemaakt met daarin een rondje met een grote rode U
Tja een echte UFO LANDINGSBAAN!!

Maar wat ziet me zusje!!!!!!!
Ze ziet in het weiland daarnaast een groot grijs ding, met een glazen bol erop, blauwe felle lampen en er komt rook onderuit..

Er staan allemaal mensen te kijken..

Niet veel later lees ik dit op internet:

In het gebied van de Meerpaal aan de A27 ter hoogte van Houten is vannacht rond 01:00 een helder verlicht ongeïdentificeerd vliegend object geland. Er zijn diverse foto's van het object genomen.

Eerder deze nacht werden onverklaarbare lichten in de lucht gerapporteerd. Het gebied is door de politie afgezet, en het onderzoek naar het object is nog steeds in volle gang.

Afbeelding

Ik ben zooooo nieuwsgierig hoe het eruit ziet!!!! Ik moest het gewoon even vertellen!! Haha! Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:07

Joh, dat meen je niet, echt leuk, ben benieuwd of het zo'n vaag kunstvoorwerp achtig iets is.

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:08

Was Houten daar niet mee bezig? Een of ander vreemd kunstobject..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:08

WAAR HEB JE DAT GELEZEN DAN????

Special agent Fasel meldt zich Tong uitsteken

'Paint' it 'Black'

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:09

Lis, waar blijf je?????!!!!!!!!!!!
Jammer dat ik nou nooit eens zoiets te zien krijg. Sja, het is niet uitgesloten dat ze bestaan he.

De hond is de betere mens

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:09

batje schreef:
Was Houten daar niet mee bezig? Een of ander vreemd kunstobject..


NIets kunst. IK WIL UFO!!!

'Paint' it 'Black'


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:11

Ik ken een UFO maar ik heb er idd over gehoord, een nieuw kunstwerk en dat moest een UFO-landingsbaan worden. Plingenk*

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:13

Houten krijgt UFO-landingsbaan

Datum: 22-06-2003

Houten krijgt definitief een UFO-landingsbaan. De Bredase kunstenaar Martin Riebeek hoopt zijn kunstwerk in september op te leveren. De landingsbaan komt langs de A27, bij de afslag Houten. Daar worden twee rotondes omgebouwd.

Op de ene rotonde komt een verkeerstoren en op de andere een platform. De weg tussen de twee rotondes krijgt aan weerszijden blauwe zuilen, die van kleur veranderen wanneer er auto's rijden. De UFO's weten zo dat ze niet kunnen landen. Het kunstwerk kost 190.000 euro en is gesponsord door bedrijven en cultuurfondsen.

Eerder verschenen:
Het zal maar gebeuren. Vliegt er eindelijk eens een UFO over ons land, op zoek naar een veilig plekje om te landen en dan kan het vliegende object niets vinden. Waar in hemelsnaam kan een ruimteschip zonder problemen landen? Het zichzelf ambitieus noemende Houten neemt geen enkel risico en legt speciaal voor de buitenaardse wezens een landingsbaan aan.
Het gisteren gepresenteerde ontwerp van kunstenaar Martin Riebeek uit Breda bestaat uit een verkeerstoren van zes meter op de ene rotonde, die de buitenaardsen met violet licht begeleidt naar de landingplek. Brandt er echter een gelig licht in de toren, dan zijn de bestuurders van de UFO's gewaarschuwd: dan is het te druk om te landen. Op de andere rotonde zal het feitelijke landingsplatform worden aangelegd: een uitgelichte platte plaat met een lichtblauwe spiegelende kunststofcoating. De weg tussen beide rotondes wordt gemarkeerd door lichtgevende blauwe zuiltjes.
De 43-jarige kunstenaar kreeg zijn idee voor de UFO-landingsbaan ten tijde van de Bijlmerenquéte. "Ik heb me afgevraagd of de ramp voorkomen had kunnen worden als er meer landingsbanen zouden zijn."
De 'landingsbaan voor buitenaardse culturen' is een project van de Junior Kamer Kromme Rijn, een club enthousiaste jonge mensen die naast hun reguliere werk op vrijwillige basis 'hun capaciteiten ontwikkelen door samen te werken aan maatschappelijke relevante projecten'. Van de gemeente Houten kregen de jongeren vrij spel om een kunstwerk voor de rotondes te selecteren. Uit 105 ideeën is uiteindelijk gekozen voor dat van Riebeek.
De Bredanaar houdt ervan om met zijn werk mensen in verwarring te brengen. Dat mensen zich achter hun oren krabben en zich afvragen wat ze nu weer aan hun fiets hebben hangen. Zelf is hij geen adept van UFO's. Hij gelooft dat er iets buiten onze aarde is, maar wat, dat weet hij niet.
Riebeek ziet zijn kunstwerk in de eerste plaats dan ook puur als een kunstwerk. Het gaat om het beeld dat het oplevert. En mocht het werken, mochten de buitenaardsen blij zijn met de landingsbaan, nou, dat is dan meegenomen. Dan schrijft Houten toch maar mooi geschiedenis.
"Maar ja," relativeert hij, "of de buitenaardsen tevreden zullen zijn met mijn ontwerp, weet ik niet. Ik kan niet in het hoofd kijken van de toekomstige gebruikers. Als ze al een hoofd hebben."
Volgens de kunstenaar gaat zijn project over hoop. "De hoop dat het in Houten kan gaan gebeuren. Hoop is een van de mooiste gevoelens in een mensenleven. Zonder hoop ga je dood." Hij is niet bang dat mensen hem voor een gek verslijten. "Nee, als kunstenaar moet je je sowieso kwetsbaar opstellen. Ik wil graag dat het werk bij mensen een gevoel oproept van vervreemding. Dat ze zich afvragen of het kunst is, of dat ze denken dat er nieuwe infrastructuur is aangelegd."
Het benodigde geld om het kunstwerk te realiseren 300.000 gulden - is overigens nog niet binnen. Dat geldt ook voor de vergunningen. Met name Rijkswaterstaat moet zijn goedkeuring over het project nog uitspreken. De organisatie is echter hoopvol. Jeroen Geerts van de Junior Kamer:"We hebben geen alternatieven achter de hand. Dit project is zo intrigerend, zo uniek, dat moet gewoon slagen." (Bron: 'Algemeen Dagblad' 28-04-2000, door Ellen Leijser.)

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:14

Van fok:

Junior Kamer Kromme Rijn is gestart met de bouw van de ‘UFO landingsplaats voor buitenaardse culturen’.

De bouw van dit, door Martin Riebeek ontworpen, unieke kunstproject, op en tussen de rotondes van de Staart, is maandag 30 juni jl. begonnen.

zie http://www.buurt-online.nl/houten/

Afbeelding

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:15

HOUTEN - Een publiciteitsstunt van televisiezender Canal+ heeft vanochtend vroeg voor verbaasde blikken in Houten gezorgd. De zender bouwde afgelopen nacht een ’UFO’ op bedrijventerrein De Meerpaal en liet nieuwsgierige bezoekers tot elf uur in de waan dat het om een echt buitenaards schip zou gaan.

Dj Rob Stenders, die in het complot zat, maakte rond half zeven vanochtend op Radio 3 bekend dat er een ufo in Houten geland zou zijn. Het ruimteschip zou de nieuwe landingsbaan op de rotonde bij de A27 hebben gemist, omdat de beoogde verkeerstoren nog niet klaar was. De landingsbaan wordt op 22 oktober geopend.

Radio 3 stuurde verslaggever Eric Dikeb naar Houten, hij deed rechtstreeks verslag in de uitzending. Een handjevol luisteraars en andere belangstellenden kwam kijken wat er aan de hand was. Tientallen automobilisten en fietsers draaiden zich verbaasd om.

Rond elf uur maakte een medewerker van Canal+ in een radiouitzending van Radio 3 bekend dat het ging om een publiciteitsstunt voor de nieuwe science fiction serie Taken. De verwachte verkeerschaos op de Rondweg bleef uit, volgens de politie zijn er nauwelijks telefoontjes binnengekomen van verontruste Houtenaren.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:15

"I hope they bring back Elvis!!!!!!" (independence day Haha! )

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:17

Alsof het al vast staat dat vliegende vervoermiddelen van buitenaardsen rond zijn Scheve mond
Als kunstobject ziet het er wel mooi uit Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:20

Mensen is dit serieus of niet????

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:20

Haha super, een reclamestunt van Canal+ !! *LOL*

Ik had de foto ook al in de Metro zien staan vanmorgen, stond wel even te kijken van 'is het nou waar of niet?' (ik ken die UFO-landplaats aan de A27 al een tijdje), maar het was dus een stunt. Leuk bedacht! Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:23

Ik zet er net een heel artikel op en jullie lezen er allemaal overheen Scheve mond

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:25

Dank je Karin Haha!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:25

Ik heb er niet overheen gelezen. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:26

Voelde zich al overgeslagen Huilen

Dank je Karin, je hebt me dag weer goed gemaakt Tong uitsteken

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:26

Ach ja kan ook geen drie dingen tegelijk he Haha! en bokken en telefoon en leerlingen helpen

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:28

Bij ons in de klas hadden ze het er ook al over. Stond iid ook in de Metro met die 1e foto.
Ik moest er wel om lachen, zeker om alle droge opmerkingen die gemaakt werden.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:31

Afbeelding
Annetje schreef:
"I hope they bring back Elvis!!!!!!" (independence day Haha! )


Kaboem!!!!!!

- Offline -

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 11:45

Hahaha IK WEET HET!!

Het is een reclame geweest voor een 10 delige serie die donderdag op tv start over 3 generaties aliens, geschrven door Stephen King en geproduceerd door Steven Spielberg!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 11:47


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:54

Ik schrok me dood vanochtend. Mijn vriend zat in de auto naar de zaak en hoorde op radio 3 om 7 uur de melding van de UFO. Omdat hij toch in de buurt was, is hij er even langs gereden. Hij gelooft alleen ab-so-luut niet in UFO's, maar raakte wel in twijfel toen hij deze zag. Het was erg mistig en de 'UFO' leek daardoor echt boven de grond te zweven. Het zag er als het volgt uit volgens hem: compleet rond, blauw aan de onderkant en een ronde, bolle glasplaat aan de bovenkant. Aan de onderkant zaten lichtjes in allerlei kleuren en er kwam rook onder uit. Hij maakte ook wat van die uit X-Files etc. bekende geluiden.
Er waren ongeveer twintig mannen in wit pak bij aanwezig (waarom nou dat eindeloze witte pak? net alsof dat je eventueel bescherming zou bieden!) en een groot terrein om het object heen was afgezet, omdat men bang was dat er schadelijke straling vanaf zou komen..
Politie was in kleine getale aanwezig, SBS6 stond er met camera's, er waren verschillende fotojournalisten (ook in de lucht) en een wethouder van Houten was aanwezig.
Stom en raar was wel: mijn vriend belde me op (en belde me dus wakker) om te vertellen dat hij bij dat 'ondefinieerbaar object' stond. Op een gegeven moment hoorde ik alleen nog maar van die welbekende ufo-geluidjes en toen kon ik mijn telefoon niet meer uitzetten!! Verward Heel erg raar. Ik hoorde het ineens heel hard en wat ik ook probeerde, mijn telefoon ging niet uit. Best wel scary.
Maar enkele uren later werd dus bekend gemaakt dat het een stunt was van Canal Plus. Op zich wel een redelijke opluchting. Ik snapte er namelijk niets van wat 'ze met mijn telefoon deden'
Kan er achteraf wel om lachen, maar zat vanochtend toch rechtop in bed.
Vanavond worden beelden uitgezonden op SBS6, waarschijnlijk tijdens Stem van Nederland of Hart van Nederland

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 11:55

Akke schreef:
Voelde zich al overgeslagen Huilen

Dank je Karin, je hebt me dag weer goed gemaakt Tong uitsteken



Hahaha Akke je was sneller dan ik!! Wel grappig!! In ons kleine dopje HOUTEN!! hihi!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Annemiek73, Eapy, elske_, esther_ess, juval, M_D_H, Malissaa1, Mettee, Pardoesje, Plus_en_Min, Polarize, Sanne_zepp, saskiaojan, thirteenn, Tyke en 32 bezoekers